Helios Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 nå skal det jo sies at old school gutta IKKE snur seg i graven om en bil ikke har dørtrekk :) derimot vil nok f'n f gutta gjøre det.. siden dem da ikke har noe sted å ha tv'n..hehe nei.. gå for "dørtrekk" i alu.. det er race nok det vel :) samtidig som man får litt demping.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 det blir en form for dørtrekk ja.. litt lyddemping bakafor og. hva jeg skal lage dørtrekkene av veit jeg ikke enda, men skal ha frontsett i dem. vi får se Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 jada.. bilde av en påbegynt sparklejobb.. hate it.. så litt sliping og grunning.. gjenstår litt men.. fjerne oxo midtspilen idag.. så får jeg se ann hva jeg gjør videre, men forandring blirre.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Ser jo bra ut dette... Skal ikke legge inn en "skilt-spinner" da¿ Så du slipper å fysisk bytte skilter fra vanlige til show.. Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Deilig å se at fronte begynner å ta plass nå. Begynner å se helheten av bilen. Og det ser "Q#Q#¤/#(/¤ fett ut ;) Men hvordan var strekken på schmidten sammenlignet med gammle 8x15 mine ? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Deilig å se at fronte begynner å ta plass nå. Begynner å se helheten av bilen. Og det ser "Q#Q#¤/#(/¤ fett ut ;) Men hvordan var strekken på schmidten sammenlignet med gammle 8x15 mine ? Ikke like bra. Falkendekka er mye smalere enn de som står på Schmidtene nå. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Ikke like bra. Falkendekka er mye smalere enn de som står på Schmidtene nå. :P sier bare 9x15 schmidt.. kiddie Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 lag race look innvendig! med dør plater i alu.. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 hvilket sparkel bruker du på fangern ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 hvilket sparkel bruker du på fangern ? Han bruker glassfibersparkel. rakriste: Dropp 9" a.. Teit på einser. :| Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 rakriste: Dropp 9" a.. Teit på einser. :| Ja, mye bedre med 10" kiddie Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 dro opp på værste litt sent idag for å fikse bruksbilen, men det enten som det pleier med noen timer på favorittbilen og :) testet ut felgene med dekk. frontfangeren er nesten ferdig på bilde her nå. disse felgene går innunder skjermene, men treffer kanten slik at jeg ikke fikk satt bilen helt ned på bakken (jekken står fortsatt og støtter opp litt) disse er et22 og de jeg bestiller skal ha et20 så må bredde littegrann, for trangt er det. fortsatt 3cm ned å gå.. skjermkant mot felgkant blirre. siste bilde er det som er det beste ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 du må kjøre penere mann! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 leste noe om å legge inn en skilt - spinner !! det må du lage til ! natta til alle fotoboksene i verden =) Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 leste noe om å legge inn en skilt - spinner !! det må du lage til !natta til alle fotoboksene i verden =) I got that on my mind! ;) men det blir en "utstillingsspinner" så kun til lovlig bruk :rolleyes: Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg