MiNDFLaRe Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Hoy.. lenge siden det har vært oppdatering nå! Hva skjer¿ Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Hoy.. lenge siden det har vært oppdatering nå! Hva skjer¿ tja, idag tok jeg iallefall litt på bilen ;) flyttet den litt rundt på værste.. hadde J*** lyst til å skru på den, mulig det blir arbeidshelg der oppe nå.. vi fikk jo ryddet hele værste så nå går det ann å være der uten å gå på veggen vært 20minutt. flytte bilen bakerst i hjørnet mitt igjen. drlaban tusla med motoren Ekkoj prøvde å gjøre litt med brekket sitt kaldblod, tja ikke godt å si hva han drev med. JOO nå veit jeg hva kaldblod gjorde.. rævsitting.. :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Jeg fiksa en feiekost også! Uff. Må hive deg rundt om det skal bli noe av denne bilen, Rune. Du er lat om da'n. :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Jeg fiksa en feiekost også! Uff. Må hive deg rundt om det skal bli noe av denne bilen, Rune. Du er lat om da'n. :P velkommen i gjengen kaldblod .... hehe. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 engine-bay mods goes on..... getting there :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Oppdaterer du mest på Vag-forumet for tiden? Eller har du nok å gjøre for tiden? ( Hogge trær, pusse opp for Tessa osv) Har forresten varene fra Danmark... Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Oppdaterer du mest på Vag-forumet for tiden? Eller har du nok å gjøre for tiden? ( Hogge trær, pusse opp for Tessa osv) Har forresten varene fra Danmark... Vært i Christiania nå? :P Han har nok å gjøre med å kjøpe andre biler han kan bruke tid og penger på. :p Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Er ikke mere oppdatert der nei. Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Vært i Christiania nå? :P Han har nok å gjøre med å kjøpe andre biler han kan bruke tid og penger på. :p hehe.. nja.. nesten, IKKE jeg som kjøpte denne.. bare formynderen jeg!. hentet i natt hos lynvingen. kommer mer på prosjekt RA, men frem til den 1 juli så jobber jeg med å gjøre ferdig samboeren sin nye butikk.. myyyye arbeid. :iconsm Har forresten varene fra Danmark... aaah. you bring my :cocain: Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 oioioi.. snakker vi restaurering av einser med GTO kit her? :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 oioioi.. snakker vi restaurering av einser med GTO kit her? :) tar nok litt tid med den, blir neppe noe tråde heller, men på veien kommer den etterhvert om brodern fortsatt holder gløden. litt rustsveising, sette inn motor og montering så funker det. skriker etter lakk, men det blir vel hjemmelakkert i såfall.. skal ikke kostepå mye penger. kjørbar er førstepri, banekjøring andre pri.. ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 oioioi.. snakker vi restaurering av einser med GTO kit her? :) vi snakker bygging av gto banebil ;) Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 vi snakker respekt :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 vi snakker respekt :) Vi snakker om at han har for mange einsere :P Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 ¨Vi snakker taking i første svingen på banen om broren din sitter bak rattet ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg