Laaars Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Må få ut noen bilder fort fort :D Gleder meg til å se resultatet nå... har holdt på en god stund så det blir spennende!! :bump Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 rakriste: skjørtene til rieger høres ikke riktig ut på bilen din... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 rakriste: skjørtene til rieger høres ikke riktig ut på bilen din... så da vil du kjøpe dem? :D nei jeg er usikker.. men lite gjort i siste dagene, mangel på ork. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 jeg kunne også vært intressert i de skjørtene Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 så da vil du kjøpe dem? :D nei jeg er usikker.. men lite gjort i siste dagene, mangel på ork. ikke faen hehe Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Stemmer for at du trimmer ned bredden på skjørta, og prøver dem, jeg... Kan bli fett. Men enig at sånn de ser ut nå ikke er noe som passer din bil.. ..eller noen andres Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Stemmer for at du trimmer ned bredden på skjørta, og prøver dem, jeg...Kan bli fett. Men enig at sånn de ser ut nå ikke er noe som passer din bil.. ..eller noen andres Si meg, når fikk du stemmerett? :P hehe.. får se hva det blir til, likte ikke looken med de skjørtene, kanskje støpe noe eget og enklere, litt mer rette skarpe linjer slik som resten av bilen. vwsportz: kom med bud. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 sendte deg en pm Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Si meg, når fikk du stemmerett? :P hehe.. 1. januar 2004 Universalstemmerett :p Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 bare å få ut fing`rn nå og montere Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 :fuckme2: Er det den finger'n du må ha ut?? Devil Neida.. Stå på R! Dette blir en vinner!! :boxing Stikker innom etterpå... Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 :fuckme2: Er det den finger'n du må ha ut?? Devil Neida.. Stå på R! Dette blir en vinner!! :boxing Stikker innom etterpå... Haha Rune har fingra der sola aldri skinner; innerst i verkstedet! Han jobber dag og natt nå. Blir jævla bra dette. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Da har jeg vært hos Rakriste og modda litt front. Legger inn bilder og lar han skrive selv hva som er gjort :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Så ble det noen timer til sammen med Rakriste i dag også. Droppet lakkering av motor-rommet mitt for å gjøre ferdig fronten hans :) Betenksom eller skuffa over høydehuset sitt? ;) Frontplata ferdig. Monterer litt deler Laget også nytt festejern til fangeren. Så henger ihvertfall den på plass.... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Gromt, absolutt! Da er det bare å glede seg til fortsettelsen :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg