remster Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Legger ut en liten film jeg;) http://home.no/joarek/rakristediss.mov Enjoy :popcorn aaaaaaaaahahahhahahahhaah beste filmen ever :D:D:D vet en sitat som skal sprayes på veggen bak bilen til Rune nå :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 aaaaaaaaahahahhahahahhaah beste filmen ever :D:D:D vet en sitat som skal sprayes på veggen bak bilen til Rune nå :p hold deg til tægginga på loftet du.... :hammer Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 hhuff..jeg visste dette om det as..dama di er bare skalkeskjul for deg inntil du finner skapdøra.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Legger ut en liten film jeg;) http://home.no/joarek/rakristediss.mov Enjoy :popcorn hehe... winke winke. MEG JO :D :D :D * moviestar* yodude Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 noe som vil vite progresjonen fra i går kveld? var på værste fra 2000 til 0030. fikk gjort en del ting da ja. tatt masse bilder så får vel legge ett og anna ut senere i kveld. dashbordet er nesten helt inne. varmeapp.registeret er testmontert og noen nye brakketter må lages og ei ny plate i torpedoplate tillages. ikveld blir det litt roligere cheers for i morgen tidlig stikker joarek innom. og da er det kuler og krutt som gjelder (ja han skjønner hva jeg mener :ex_machin ) :hammer Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BergDal Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Jeg ser ingen bilder? Og ingen videoer for den saks skyld :fire: Utrolig bra prosjekt dette, og når prosessen er så bra så er det jo synd at jeg ikke ser hvordan det foregikk. hellothere Er det noen som har lyst å ordne dette? (kan jo selvfølgelig være meg det står i men...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Jeg ser ingen bilder? Og ingen videoer for den saks skyld :fire: Utrolig bra prosjekt dette, og når prosessen er så bra så er det jo synd at jeg ikke ser hvordan det foregikk. hellothere Er det noen som har lyst å ordne dette? (kan jo selvfølgelig være meg det står i men...) bilder og video kommer tilbake.. driver å flytter om dagen. så må bare få ordnet meg ny internett så. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venator Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Kult prosjekt og gleder meg til fortsettelsen, det eneste som er litt frustrerende er det at jeg ikke får opp halvparten av bildene en gang. Er det photobucket som er ustabilt. Jeg fikk sett filmene da i motsetning til han andre. Skynd deg med flyttingen da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 morsom film, lite bil relatert men :p keep it coming :) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Kult prosjekt og gleder meg til fortsettelsen, det eneste som er litt frustrerende er det at jeg ikke får opp halvparten av bildene en gang. Er det photobucket som er ustabilt. Jeg fikk sett filmene da i motsetning til han andre. Skynd deg med flyttingen da :P takk.. flyttinga er snart ferdig den :D venter på internett oppkoblinga så kommer bildene. morsom film, lite bil relatert men :p keep it coming noen som ikke liker all tilstedetredelsen min ved bilde/video opptak.. da blir det videodiss hehe Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Kan jeg spørre hvor du kjøpte det, og evt hvor mye du ga for det? http://www.wiechers-sport.de Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 http://www.wiechers-sport.deHar vært der og kikka jeg også. Men, tenkte som så at fraktkostnadene vil bli ganske drøye... Pluss at jeg liksom ikke klarer å skjønne hvilken "modell" jeg evt bør bestille. and again, how much... har tilbud på et halvbur i polert alu fra en kar i drammen på 6500 nå... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Har vært der og kikka jeg også. Men, tenkte som så at fraktkostnadene vil bli ganske drøye... Pluss at jeg liksom ikke klarer å skjønne hvilken "modell" jeg evt bør bestille. and again, how much... har tilbud på et halvbur i polert alu fra en kar i drammen på 6500 nå... denne modellen valgte jeg. koster 470 euro + 100 euro for kryss ( om man vil ha det) og ca 60 euro i frakt til sverige, da slipper man norsk mva og tolltullet. 4-6uker bestillingstid. totalt ca 530-630 euro =4300-5000,- (uten/med kryss) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 denne modellen valgte jeg. koster 470 euro + 100 euro for kryss ( om man vil ha det) og ca 60 euro i frakt til sverige, da slipper man norsk mva og tolltullet. 4-6uker bestillingstid. totalt ca 530-630 euro =4300-5000,- (uten/med kryss) ok, takk for info. Sendes poste restante til sverige eller? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 ok, takk for info. Sendes poste restante til sverige eller? jepp.. så da blir det tur til hytta og harrytur. cheers Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg