Gå til innhold

Mk1 prosjektet mitt

Ranger emnet

rakriste

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeje

fikk gjort litt idag og. fikk tekstmld om at det hadde ankommet en pakke fra tyskland hos noen bekjente i sverige.. så da bar det avsted til charlottenberg.

kan ikke si anna enn at jeg ble blinget ut.

DSCN3432.sized.jpg

kommer mer om litt

Åh så utrolig fett! Denne kommer til å bli heeelt sinnsykt rå når du er ferdig.

Håper bare jeg lever lenge nok til å få se det da

...du har jo holdt på en stund, så jeg med flere er litt usikre på hvor lenge vi må vente på det ferdige produktet...:)

Men begynner jo å dra seg mot "slutten" nå, ikke så mye karosserigreier igjen.....

Vil også ha sånn bur!

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så utrolig fett! Denne kommer til å bli heeelt sinnsykt rå når du er ferdig.

Håper bare jeg lever lenge nok til å få se det da

...du har jo holdt på en stund, så jeg med flere er litt usikre på hvor lenge vi må vente på det ferdige produktet...:)

Men begynner jo å dra seg mot "slutten" nå, ikke så mye karosserigreier igjen.....

Vil også ha sånn bur!

kan gi deg garanti på at den blir ferdig innen du er ferdig...

obs.. med mindre du er på siste vers ;)

egentlig skulle prosjektet vare kun et år, men så har planene bare utvidet seg hele veien, ergo mer penger som behøvdes. og da er det bedre å gjøre det over litt lengre tid enn å lakkere om hvert år.. (som om jeg hadde hatt råd til det) hadde vel da sett ut som en helt vanlig golf og tenker jeg.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig skulle prosjektet vare kun et år, men så har planene bare utvidet seg hele veien, ergo mer penger som behøvdes. og da er det bedre å gjøre det over litt lengre tid enn å lakkere om hvert år.. (som om jeg hadde hatt råd til det) hadde vel da sett ut som en helt vanlig golf og tenker jeg.

Ting tar tid, det vet alle!;) Synes det er bra du holder ut jeg, ser bra ut det her asså! Gleder meg til å se den ferdig!:)

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig att du bestemte deg for å kutte ut den old school stilen:) Blir mye tøffere nå! Men skal du ha Cab breddere/skjørter? Og hvilken fanger bak?

vel, har egentlig aldri vært på tanken med å kjøre old school jeg da men.

bak blir det cleanet 90 fanger. hva det inne bærer får du se senere ;)

skal ikke ha plast breddere, det blir stålbreddede skjermer, må bare få fatt i hjul først. skjørter er heller ikke bestemt. har m3 lookalike liggenes men er fryktelig usikker på disse.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke m3..uff..

seriøst nydelig dette her.

buret ble utrolig fint!

du imponerer

hvilke planer har du for panseret?

noe holdes litt tilbake, så blir det artigere å se den senere i virkelighet!!!

det med panseret sier nesten seg selv. men vent og se. tror kanskje jeg har nevnt det før i tråden.. da har du 50sider å titte igjennom Devil

m3 skjørtene er vel egentlig lagt på hylla.. og der skal de bli en stund til.. kan hende jeg prøver å bruke dem som mal forså å støpe noe eget. hmm.....

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja, med mitt tempo er du nok ferdig før meg....

Blir ikke noe bedre om jeg kjøper meg den VW Derby'en jeg går og sikler etter...

Tenker litt i samme banene som deg jeg, stresser ikke med å få Golfen ferdig før jeg føler at jeg er ved veis ende.

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sier ikke att du har vært inne på tanken. Men tenkte du, som alle andre her skulle ha den old school looken.... Men ikke no M3 skjørter.... Da mister du det rene stuket ditt... Ville hatt noe lignende cab skjørtene jeg... Noe enkelt no;) Har sett golf med M3 skjørter... Passer ikke i det hele tatt... Corrado bakfanger da...? Kunne ikke det blitt pent...?

02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges

89 Kadett E

85 Mercedes 190E - Selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sier ikke att du har vært inne på tanken. Men tenkte du, som alle andre her skulle ha den old school looken.... Men ikke no M3 skjørter.... Da mister du det rene stuket ditt... Ville hatt noe lignende cab skjørtene jeg... Noe enkelt no;) Har sett golf med M3 skjørter... Passer ikke i det hele tatt... Corrado bakfanger da...? Kunne ikke det blitt pent...?

ok, missforsto deg jeg da..

enig at noe lignende cabskjørtene kunne blitt peneste alt. vi får se.. er jo mulig å knekke plate biter i stål oxo :D

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har billig bakfanger til corra hvis du vil ha!

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har billig bakfanger til corra hvis du vil ha!

ikke helt hva jeg trenger nå.. har du felger og?

For det neste store pengesluk tror jeg nå blir felger. mye frem og tilbake. det er vanskelig å velge.. felger har tendens til å "gjøre" bilene.

trenger innspill og hjelp folkz. det må være 15" og gjerne kant på dem.

7-8 i bredde.

Takk til dinge som hjalp meg i natt med å hurtig plassere ett alternativ.

hva syns??

jadda2.sized.jpg

her er fra den cæbben som ble solgt på autodb for ikke lenge siden.

fant først felgene på ebay, og syns de er tøffe, så kommer leif egil og forteller om denne.. doh

så da fikk jeg litt bedre inntrykk av disse..

898314-bilde3-a2.jpg

898314-bilde1-annonse1.jpg

898314-bilde2-a.jpg

grunnen til å velge felger nå er at breddinga må bli gjort så fort som mulig.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, felgvalg er et helvete... Såååå mye å velge imellom...

Men, skal du bare ha 7/8" brede? Hvis du alikevel skal bredde, da kan det jo kanskje være moro med 9"

Eller er det av andre hensyn enn rent estetiske du ønsker 7 eller 8?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider