rakriste Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by rakriste det stemmer.. sitter kun festet der hvor understellet sitter og der sitter det godt nok ja.. min lå på det lengste nesten 3 månder oppned!!! MEN, som jeg sa, så la jeg en isoporblokk under ved døråpningen for sikkerhetskyld. jeg sto oxo oppå karroseriet til tider når jeg jobber med det. er bare å ta en tur en dag å ta en titt om du vil.! gårsdagen mekking gikk veldig bra. vi ribba delebilen totalt før huggeren.. en liten video snutt fra da vi skulle legge bilen på siden for så å skru av understellet.. hehe ikke vellykket! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by rakriste hehe ikke vellykket! Det kan man trygt si! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by boramannen Det kan man trygt si! :D men morro var det! :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by rakriste det stemmer.. sitter kun festet der hvor understellet sitter og der sitter det godt nok ja.. min lå på det lengste nesten 3 månder oppned!!! MEN, som jeg sa, så la jeg en isoporblokk under ved døråpningen for sikkerhetskyld. jeg sto oxo oppå karroseriet til tider når jeg jobber med det. er bare å ta en tur en dag å ta en titt om du vil.! Da har jeg fått det inn med teskje. Takk skal du ha :) Har litt lyst til å dra ned en tur... skulle vært motorklubb i Asker også :( Må innrømme at jeg lo litt da jeg så videoen av veltinga av Golfen. hehe, men om den skulle vrakes uansett er det kanskje ikke så farlig. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-audi gutten Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by rakriste gårsdagen mekking gikk veldig bra. vi ribba delebilen totalt før huggeren.. en liten video snutt fra da vi skulle legge bilen på siden for så å skru av understellet.. hehe ikke vellykket! Det der er voldtekt av en golf :p Siter 1979 Vw Golf 1982 Vw Golf cl 1983 Vw Transporter (aut.) 1985 Audi 100 1986 Audi 100 cc 2003 Audi A3 (bruksbil) ----------------------- x- 1983 Vw Golf Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 TIL INFO: hehe.. vi skulle bare ha den på siden men jeg dro litt hardt avgårde :) gikk bedre på forsøk nr2. bilen var en opprustet haug. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Den nye garasjen er nå satt sammen, 6x3m, tørt og godt (vel varmt oxo) itillegg har vi ett mindre telt til diverse mekk og lakkering av understellet (3x3m) Bilen klar til modifisering :) stereo'n og jeg er klar, 14dager med sveising og pizza-gomling! idag begynte jeg oxo på tilpassningen av hovedbøyla til buret mitt! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Detta blir bra!!:D Kult med en skikkelig prosjekt-tråd...stå på! Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 har sveiset igjen alle hullene i innerskjermene mine, da ledninger og diverse skal skjules bedre. begynte oxo så smått å teste buret mitt litt. tror det blir ganske pent. kommer flere bilder og oppdateringer i kveld Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 fått litt "paint" på innerskjermene idag :) understelle skal oxo snart få sine lag og forstilling og bakoppheng etter første strøk! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Blir bra det her! Du får rope ut hvis du skulle trenge litt assistanse :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Blir bra... misunner deg for denne. :) Anyway, åssen lakk er det du har brukt på skjermen og bakstillinga? Er det noe spesielle greier? Eller er det bare for å lakkere liksom? heh... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 rage!: stikk innom en dag.. remster står oxo sammen meg og mekker! fjerner emblemer ++ laars: lakken jeg har brukt er tilsvarende som bengalakk og quick. penslet første strøk og spray'er lag nr 2. skal tectyl oppå så fargen vil ikke syns. tok blå fordi det "kanskje"vil være lettere å oppdage rust (i forhold til svart!) Tok på lakk nå fordi jeg er ferdig med sveisearbeid i innerskjermene :) spørs om du hadde vært så misunnelig om du viste hvor mye arbeid som kreves! en del vanskelig sveising. men man lærer jo av det og. hvordan går det med din? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Min er borte... alt er borte :D Men jeg skal antakeligvis hente en nå fortløpende... så da blir det stor-prosjekt. :) Sitter og tenker, planlegger og regner for tiden... morro det også. Men vi får se, skal få den strøken iallfall. :) Blir nok noe sveising her også, vet ikke om det er nødvendig å sveise rust i bunn og sånn, men det blir bl.a. å sveise inn blinklys etc. Gleder meg... selvom det sikkert blir slit. EDIT: Bare et spørsmål, når du sveiser igjen små hull, som de i innerskjermene. Tar du å sveiser fast en plate på baksiden da? Isåfall, hva gjør du på andre siden da? Fyller med sparkel eller noe? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by Laaars EDIT: Bare et spørsmål, når du sveiser igjen små hull, som de i innerskjermene. Tar du å sveiser fast en plate på baksiden da? Isåfall, hva gjør du på andre siden da? Fyller med sparkel eller noe? Om hullene er like små som de under listene langs bilen, da kan du bare punkte dem, men om de er litt større (noe alle i innerskjermen var) så må du lage til små platebiter og sveise de fast. sparkler over på innsiden etterpå.(beste er vel kanskje å tinne) siste bilder for i dag. J**** drittværet, orker ikke å holde på da. måtte sveis viskerhullet på nytt da sandsblåseren blåste litt hardt her.. kappet først ut den gamle platen og tilpasset ny... og sveiset den nye på .. done! tenkte å prøve og tinne istedet for bare sparkel for å se hvordan det er.. noe som har erfaring?? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg