Gå til innhold

Mk1 prosjektet mitt

Ranger emnet

rakriste

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er en del som må kappes da:

dash2_021003.JPG

dash13_031003.JPG

Har du noen formening om hvordan man skal få lappa sammen dette igjen?

Sånn jeg tenkte det var at, hvis jeg skal lage egen midtkonsoll må denne trekkes med noe, og da må dashbordet trekkes / kles i det samme. Derfor er det vel kanskje mulig å bare lime sammen dashbordet igjen, og forsterke med en glassfiberremse, også trekke utenpå.

Men det må jo kappes midt på lufteventilen da... hm hm hm

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Er en del som må kappes da:

dash2_021003.JPG

dash13_031003.JPG

Har du noen formening om hvordan man skal få lappa sammen dette igjen?

Sånn jeg tenkte det var at, hvis jeg skal lage egen midtkonsoll må denne trekkes med noe, og da må dashbordet trekkes / kles i det samme. Derfor er det vel kanskje mulig å bare lime sammen dashbordet igjen, og forsterke med en glassfiberremse, også trekke utenpå.

Men det må jo kappes midt på lufteventilen da... hm hm hm

om du har sett på noen av de gamle bildene mine så ser du at jeg har prøve montert uten å kappe.. det jeg skal etter planen gjøre er å løsne "huden" og kappe bort inntil høytalerringen.. ikke tversigjennom.. det ser ut til å gå akkurat.

får følge med på oppdateringene fremover.. ikke helt sikker når jeg begynner å tilpasse.. en gang i fremtiden .)

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er dør nr 2 sveiset igjen (dørhåndtak og listehullene)

f%f8rerd%f8rferdig.JPG

skjermen og dørene er satt tilbake på lagring frem til de skal tinnes (enellerannengang)

sveisetja.JPG

Hele understellet på bilen er nå kittet! neste som venter nå er å lakkere under 2ganger til før tectyl.

mangler oxo å tette (sveise) skikkelig rundt der hvor påfyllingsrører til tanken går, men det er fort gjort når jeg gidder å ta det!

kittet.JPG

og tilslutt ett lite bilde av bakstilling med påmontert skivebremser, og forstilling med monterte gule poly-foringer :) HOT!!

understellmskive.JPG

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...