joarek Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Det var jo et mk3 dashboard det da.... Men konge blir det uansett!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Opps! Var treig jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 mk3 dash har litt rundere former, og ikke fult så mange som har konvertert i mk1.. corrado dash har en venn av meg satt inn i sin mk1 cabrio. drit lekkert, men jeg vill jo ikke gå for det samme heller!! skal se om jeg kan få lagt ut bilde av han sin. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Er en del som må kappes da: Har du noen formening om hvordan man skal få lappa sammen dette igjen? Sånn jeg tenkte det var at, hvis jeg skal lage egen midtkonsoll må denne trekkes med noe, og da må dashbordet trekkes / kles i det samme. Derfor er det vel kanskje mulig å bare lime sammen dashbordet igjen, og forsterke med en glassfiberremse, også trekke utenpå. Men det må jo kappes midt på lufteventilen da... hm hm hm Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by Laaars Er en del som må kappes da: Har du noen formening om hvordan man skal få lappa sammen dette igjen? Sånn jeg tenkte det var at, hvis jeg skal lage egen midtkonsoll må denne trekkes med noe, og da må dashbordet trekkes / kles i det samme. Derfor er det vel kanskje mulig å bare lime sammen dashbordet igjen, og forsterke med en glassfiberremse, også trekke utenpå. Men det må jo kappes midt på lufteventilen da... hm hm hm om du har sett på noen av de gamle bildene mine så ser du at jeg har prøve montert uten å kappe.. det jeg skal etter planen gjøre er å løsne "huden" og kappe bort inntil høytalerringen.. ikke tversigjennom.. det ser ut til å gå akkurat. får følge med på oppdateringene fremover.. ikke helt sikker når jeg begynner å tilpasse.. en gang i fremtiden .) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Hvorfor ikke bare lage et eget konstruert dashbord når du først skal bruke over 50 timer på det??? Kledd i aluminiumsplater eller no kunne blitt drittfett, vippebrytere og hovedstrømsbryter skikkelig rallylook! Kan jo bruke det orginale som mal seff... Bare en tanke... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 har vært inne på tanken.. årsaken er vel heller det at jeg fikk dashbordet nærmest gratis med alle ledninger og knapper.. dessutten syns jeg mk3 dash er kledelig til mk1 interiør. eller bøttestoler/bur og seler som jeg skal ha. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 ikke mye gjort i det siste.. forresten noen som har bilder av skivebremsene bak til en 16v. har kjøpt nye bremseblik, men de ser f*** meg like ut! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 da er dør nr 2 sveiset igjen (dørhåndtak og listehullene) skjermen og dørene er satt tilbake på lagring frem til de skal tinnes (enellerannengang) Hele understellet på bilen er nå kittet! neste som venter nå er å lakkere under 2ganger til før tectyl. mangler oxo å tette (sveise) skikkelig rundt der hvor påfyllingsrører til tanken går, men det er fort gjort når jeg gidder å ta det! og tilslutt ett lite bilde av bakstilling med påmontert skivebremser, og forstilling med monterte gule poly-foringer :) HOT!! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Ikke bruk tectyl, bruk heller Dinitrol det er mye bedre (sprekker ikke slik som tectyl ofte gjør) Hvis du er medlem i vw audi club Norwegen så får du bra pris hos Sarpsborg Dinitrolsenter. Bare et tips ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 selvsagt medlem i vwaudi klubben.. takk for tipset, skal sjekke opp Dinitrol.. håper det kan kjøpes for å påføres selv.. at de ikke må gjøre det!! litt avhengig av å gjøre mest mulig selv for å ha lavest mulig kostnader.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marbel Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Ja dette var gutten sin som gjør ting sjæl!!..sånt liker vi!lykke til videre:D Siter Mk1 Grunnkurselev! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Det begynner vel å nærme seg nå? Få ræva i gir så du kan få det sammen igjen!!! ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokemasta Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Skjer med prosjektet nå a... har det stoppet helt opp eller?? mangel på motivasjon i god været kanskje mvh Joakim Siter VW Golf MK1 GTi 1983 mod(endelig mk1 igjen :D) BMW e34 520i 24v 1995 mod (x)Mercedes Benz 190 E 2,0L 1990 mod (X) VW Golf MK1 GTi 1,8L 1983 mod(Savner deg allerede Jenta mi :)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 ikke stoppet helt opp nei.. men tom for penger!!! må investere i justerbart senkesett og rallylamper.. koster penger det :( men kommer sterkt tilbake når økonomien tillater litt utskeielser!!! hehe Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg