Nedi Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 må si jeg digger prosjektet ditt, gøy å følge med på dette. mye å hente til eget kommende prosjekt når enn det påbegynnes.. stå på, mvh daniel Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Lenge siden sist Rune Andre... Når åpner motorsenteret igjen? Har en del å gjøre på saaben.. Men for å hjelpe litt på vei når det gjelder dash... Genial fyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Har et spørsmål som kanskje du, rakriste, kan svare på: Siden du skal montere Golf 3 dashbord så regner jeg med at du skal ha Golf 3 instrumenter også. Hvis skalaen på speedometeret er forskjellig fra Golf 1 til Golf 3, vil det da vise feil? Eller er det noe elektronikk der som gjør at det viser riktig? Isåfall, går det an å fikse så det viser riktig om det ikke gjør det av seg selv? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 tør ikke 100% å svare på om den vill gå riktig ,men det går ann å kalibrere ett speedometer.. EN KAN IKKE gjøre det selv etter hva jeg har forstått.. men ett firma som heter speedoservice! (noe sånt) gjøre dette.. jeg prøver og ser først iallefall. skal iallefall ha mk3 instrumenter. føleren som satt på mk3 girkassa har jeg oxo, så det burde ikke være store forskjellen.. (håper jeg) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Okey, du får prøve først du da ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by Laaars Har et spørsmål som kanskje du, rakriste, kan svare på: Siden du skal montere Golf 3 dashbord så regner jeg med at du skal ha Golf 3 instrumenter også. Hvis skalaen på speedometeret er forskjellig fra Golf 1 til Golf 3, vil det da vise feil? Eller er det noe elektronikk der som gjør at det viser riktig? Isåfall, går det an å fikse så det viser riktig om det ikke gjør det av seg selv? Står ett lite tall på speedometeret som anngir utvekslingen på speedovaieren.... Men bruker du wire,kasse og meter fra golf 3 skal det ikke by på noe problem Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Er det ikke elektronisk føler på mk3? Ingen wire? Bare en føler der wiren normal er på kassa? Da skal vel et mk3 speedo kunne kommunisere helt greit? Skal inn med mk3 dash i min mk2 iløpet av høsten...lurer da litt på dette opplegget... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by nitewlkr Står ett lite tall på speedometeret som anngir utvekslingen på speedovaieren.... Men bruker du wire,kasse og meter fra golf 3 skal det ikke by på noe problem Så man må ha girkasse fra Golf 3 også? Passer den rett på en Golf 2 1.8 forg. motor, da det sansynligvis blir det som skal inn? Eller må man fram med modifiserings-kunnskaper, eller adaptere eller noe? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Er ifølge rakriste bare en "klump" på toppen av utaket på girkassa der speedowire´n sitter som du plukker av fra en 3ér.... Om du ser på girkassa på en mk3 så ser du den.... Den har det samme drevet som går ned i "kassa" og fra den igjen er det elektronisk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 riktig som Joarek sier, men skal legge til at jeg til nå ikke har sjekket utvekslingen enda.-- tviler sterkt på at den er veldig forskjellig fra den bilen jeg tok den ifra og den jeg har-- mener de har det samme.. skal sjekke dette opp senere. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Decepe Lenge siden sist Rune Andre... Når åpner motorsenteret igjen? Har en del å gjøre på saaben.. Men for å hjelpe litt på vei når det gjelder dash... Genial fyr JÆVLIG BRA: INSPIRASJON GUTTER. Her er en en som tør å prøve. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Ikke for å spamme denne tråden eller noe sånt (som forresten er den beste jeg har sett på forumet) Men Olemarius, du må ta og fjerne den avartaren din! Klarer jo ikke å konsentrere meg skikkelig om de feite bilene hver gang hu dama dukker opp:D :D anyway, Keep up the good work rakriste, du gjør en god jobb!! (forresten satt inn penger til deg nå nettopp, beklager for at du måtte vente:( Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by Urgolf Ikke for å spamme denne tråden eller noe sånt (som forresten er den beste jeg har sett på forumet) Men Olemarius, du må ta og fjerne den avartaren din! Klarer jo ikke å konsentrere meg skikkelig om de feite bilene hver gang hu dama dukker opp:D :D anyway, Keep up the good work rakriste, du gjør en god jobb!! (forresten satt inn penger til deg nå nettopp, beklager for at du måtte vente:( Takker for skyhøy skryt !!! :D Forsikringsselskapet ringte meg akkurat nå.. (søppelbilen rygget på vinterbilen, en gammel honda civic, for 2uker siden.. ikke store skader, men knust bakrute, endel riper her og der, fikk igjen 12000,- tjente litt penger på den ja, så kanskje det blir litt mer gange i prosjektet nå :) so I'm having a good day to day :D Urgolf: angående de pengene! Ikke no problem, var ikke no store beløp, men takk! håper du får mer brukt for de en hva jeg gjorde. som du sikkert har sett så er mine dører allerede sveiset igjen. mangler bare litt sparkling. lykke til Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Går ut i fra at du skal ha elektroniske døråpnere på bilen? Du må poste/si ifra hvordan du gjør dette.. Skal montere det på bilen min selv, men er litt usikker på hvordan.. Hvilket system/merke har du tenkt til å bruke? Stå på! mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 el dører ja.. dvs åpnere! har kjøpt inn bagasjeåpnere fra bilxtra og fjernkontrollsett fra autoloc (USA) og remote starter.. har masse ledningsarbeid foran meg, men har fortsatt ikke kommet til montering enda. bilder av settet jeg bestilte fra USA ligger ett eller annet sted her på tråden, eller sjekk ut http://www.autotechalarms.com Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg