olemarius Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 seriøst sjef. gjort noe mer ? bilder tekst= nytelse for oss som leser :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 <---- noe liknende denne fargen?? Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Originally posted by rakriste Hei, dashboard og instrumenter er nok ikke så vansklig, har prøvemontert det og det er ikke mye beardeiding før det passer. ledningsnettet blir nok mer morsomt! tilttakluke tok jeg rett fra audi cc 83-85 modell. passet rett inn, den er helt lik mk1 luke bare med tilt. elektrisk åpner tok jeg ifra en audi 100. passer oxo rett på. må bare montere strøm dit. alt dette skaffet jeg i fjor vinter på hugger her i oslo. Farge som jeg tenker på er form for en lys babyblå. tror det blir clean look. (håper jeg) Har du testet dette med luka eller? er keen på å se løsningen på dette... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 takluka er testet og den fungerer. skal ta alle dele fra hverandre senere og smøre opp, gikk litt tregt i tiltfunksjonen. (det ligger litt jord og blokkerer) Henrik_H: Lakken jeg vurderer er mye lysere enn "rs-blå" tror det kalles babyblå!! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Originally posted by rakriste takluka er testet og den fungerer. skal ta alle dele fra hverandre senere og smøre opp, gikk litt tregt i tiltfunksjonen. (det ligger litt jord og blokkerer) Henrik_H: Lakken jeg vurderer er mye lysere enn "rs-blå" tror det kalles babyblå!! tenkte på el funksjonen.... at luka passer vet jeg allerede ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 okey, motoren er en kompakt enhet som passer rett i orginale skruhullene, du trenger bare å bytte til litt lengre skruer og justere inn slik at den åpner og lukker riktig. enkelt når du ser motoren. ble litt overrasket selv. mener jeg tok den fra en audi 100, betalte 50,- Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 gjort noe mer med dyret ?? få se en stadig og oppfølgende prosess her :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Har du bilde av hvordan takluka ble? Virka intressant.. Keep up the good work :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Det ser slik ut når luka er tiltet opp. Har ikke bilde av min egen bil med luka oppe. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 siden det er så mye snakk om denne takluka, kommer ikke denne med noen mk1 modeller ?? babyblå er digg farge skal se om jeg finner et eksempel for deg: http://www.demonvw.co.uk/photos/Golf1/Golf1_020.jpg mvh. ole Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 det populært å bytte takluke i tyskland, men virker som ikke mange bryr seg om den finessen her i norge. ingen mk1 (for meg kjent i alle fall) kom med tilt'n'slide luke fargen på den er nesten slik jeg kan se for meg, kanskje litt lysere men dog. Takk! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 var jobben vrien ? å få satt i luke liksom ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 nei, det er som å ta ut orginal og sette den rett på plass. men du bør prøve den frem/tilbake før du demonterer fra donerbilen. slik at du vet om alt fungerer ordentlig, for det er ikke kult å reparere dem, mye plastikk duppeditter som kan knekke. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 gjort noe mer eller ? annet en luka :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Bildet øverst i tråden ble tatt rett før jul. har ikke fått gjort noe siden da, pga juleferien. men har litt planer og ideer. har litt lyst til å montere eksos anlegge gjennom der skiltet bak er montert. slik som dubsport har gjort med sin twin 16v. har og kappet ut reservehjulbaljen, og kortet den inn slik at et microdekk passer akkurat inn. fordel for midt plassert lyddemper. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg