rakriste Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 ok.. sier ikke at det ikke stemmer da nei.. men mange som har sagt mye rart. og rykter er rykter inntil det motsatte er bevist.. hehe skal du ha det? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 hadde ikke sagt nei takk. men har mye andre ting å bruke 7500,- på. rally front er ikke akkurat pri. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 om noen har sett/hørt om luft understell til mk1 så gi meg gjerne ett lite tegn.. vil gjerne vite litt priser etc, Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Bavaria hadde einser-luft, før dem blei nedlagt :( Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 dårlig gjort.. du aner ikke hva det koster da? skal ned til oslo sentrum nå og kjøpe de siste vw bladene nå.. håper jeg kan finne noe der Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Ca € 2.500,- Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Originally posted by rakriste dårlig gjort.. du aner ikke hva det koster da? skal ned til oslo sentrum nå og kjøpe de siste vw bladene nå.. håper jeg kan finne noe der German Airride System har vel til golf 1.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by Kid-A Bavaria hadde einser-luft, før dem blei nedlagt :( Hmmm... da var de jo bortevekk likevel da. dukenukem Trodde de bare hadde litt webserver probs Rakriste: Sjekket du ut de amerikanske gutta jeg tipset deg om? Var jo ikke så ille priset det da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Originally posted by rakriste om noen har sett/hørt om luft understell til mk1 så gi meg gjerne ett lite tegn.. vil gjerne vite litt priser etc, Du kan jo sende en mail til VW Car consult. Har kjempe god erfaring så langt med dette firmaet ;-) VW Car Consult Airbagit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 takker for tips.. jeg skal maile dem og sjekke litt. håper det er mulig å få den prisen enda.. da skal vi ikke titte så altfor lenge på lommeboka tror jeg (impulskjøp er lært av dama :) ) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Du har ikke tilfeldigvis noen originale stålfelger liggendes ? :) eventuelt alt av deler til mk1 du har til overs kunne vært intr. hvis jeg kan ha noe bruk for det på jetta'n min.. :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Originally posted by Jorgen Du har ikke tilfeldigvis noen originale stålfelger liggendes ? :) eventuelt alt av deler til mk1 du har til overs kunne vært intr. hvis jeg kan ha noe bruk for det på jetta'n min.. :) du vet ikke hva du gir deg ut på nå jørgen. rune har alt av deler slengende. ler like godt hver gang jeg ser boden og hagen hans. :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 :D Trenger forsåvidt bare litt billige stoler og no stålfelger.. + kanskje en bremsekraftforsterker.. den jeg har nå fungerer heller dårlig, er på størrelse med et kinderegg.. :p Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Originally posted by remster du vet ikke hva du gir deg ut på nå jørgen. rune har alt av deler slengende. ler like godt hver gang jeg ser boden og hagen hans. :P hadde vel kanskje kunnet blitt noen biler utav det!!!! :D Jorgen: felger har jeg lite av til overs da jeg nettop har kastet de overflødige, (sjekk med hoggeren stokstad, i oslo) de har billige felger! bremsekraft forsterker så har jeg bare en orginal til 1.6L, men den kan du sikker adoptere :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Den er garantert bedre enn min lille driter :-) Mye skal du ha for den ? :) Stikker en tur til huggeriet i morgen, får se hva de har liggendes.. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg