Gå til innhold

Mk1 prosjektet mitt

Ranger emnet


rakriste

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by joarek

Jorgen, jeg har noen alu felger du kan få gratis av meg...

Mener det er 13" helt fine som stod orginalt på den første bilen min (golf mk2), sitter sommer dekk på de som er litt morkene.

 

Du slipper og kjøre berlinerstål i vinter:D

 

Tar imot med glede :D

Hjemme i dag? :D Kan komme når som helst egentlig, bor 20 min unna sentrum, og er ganske godt kjent i byen, så det å finne frem er intet problem :)

Skal i bursdagselskap til Tanta mi nå :rolleyes: så blir opptatt et par timer fremover..

02 Konebil - Offroader'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

idag kom det lapp i posten.. i morra så skal det hentes,... gjett hva!!!

 

 

 

Itillegg så kjøpte jeg inn 2 stk mk1 idag. en 79 modell og en 83 gti.

 

79 modellen skal rallyrigges i regi av motorklubben/medlemmene, gti er bare delebil til denne.

bilder og progresjon på dette begynner i løpet av førstkommende uke og kan følges på http://www.motorklubben.com

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG disse er EKTE. Det er Hella lykter, orginal frontseksjon. ( så de som trodde dette var kopi---- sjekk ut service og utvalg hos TM Tuning.)

Grillen er nok ikke orginal da jeg ba om emblemfri!!!

 

Frakt til norge tar tid, men ivrig sjekking av postkassa så har det endelig kommet.

 

frigir ett bilde.. :D

 

AUT_0031.JPG

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

hvor mye kom den komplette fronten på da? syns du sa du bare bestillte lyktene jeg.

 

var egentlig bare lykter jeg skulle ha, men emblemfri grill var ikke så dyr 129euro. så tok jeg liksågodt den oxo med.

frontseksjonen fikk jeg med!!

 

totalt med frakt og NORSK MOMS!!! :mad: : 7100,-

 

 

EDIT: nå mangler jeg bare å få tak i xenon til linselampene.. noen som har forslag til hvor? vurderte å prøve å finne noe jeg kan mixe sammen fra en høgger. funker det vel!?

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår