rakriste Skrevet Oktober 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 ja sa du kunne adoptere den!!! men om du vil så kan vi jo ta en tur på mc'ern.. ;) hoggeren er stengt på lørdag. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Jorgen, jeg har noen alu felger du kan få gratis av meg... Mener det er 13" helt fine som stod orginalt på den første bilen min (golf mk2), sitter sommer dekk på de som er litt morkene. Du slipper og kjøre berlinerstål i vinter:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Originally posted by joarek Jorgen, jeg har noen alu felger du kan få gratis av meg... Mener det er 13" helt fine som stod orginalt på den første bilen min (golf mk2), sitter sommer dekk på de som er litt morkene. Du slipper og kjøre berlinerstål i vinter:D Tar imot med glede :D Hjemme i dag? :D Kan komme når som helst egentlig, bor 20 min unna sentrum, og er ganske godt kjent i byen, så det å finne frem er intet problem :) Skal i bursdagselskap til Tanta mi nå :rolleyes: så blir opptatt et par timer fremover.. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Felgene er hos fatter´n på ekeberg(holtet) men skal innom der senere idag! Sender deg nr. mitt i pm jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysfjord Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Bilder, bilder...... Mer...... :D hehe.... Knall! Siter 1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N X 5 x Audi X 4 x VW X 2 x Ford VACN Member Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 kommer masse mer bilder fremover nå.. har fått sniffa i meg litt motivasjon (ikke bokstavelig men :) ) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 idag kom det lapp i posten.. i morra så skal det hentes,... gjett hva!!! Itillegg så kjøpte jeg inn 2 stk mk1 idag. en 79 modell og en 83 gti. 79 modellen skal rallyrigges i regi av motorklubben/medlemmene, gti er bare delebil til denne. bilder og progresjon på dette begynner i løpet av førstkommende uke og kan følges på http://www.motorklubben.com Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Er ikke snakk om Rally lykter her vell ?? Vil ha bilder og morro :D Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 OG disse er EKTE. Det er Hella lykter, orginal frontseksjon. ( så de som trodde dette var kopi---- sjekk ut service og utvalg hos TM Tuning.) Grillen er nok ikke orginal da jeg ba om emblemfri!!! Frakt til norge tar tid, men ivrig sjekking av postkassa så har det endelig kommet. frigir ett bilde.. :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 hvor mye kom den komplette fronten på da? syns du sa du bare bestillte lyktene jeg. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Originally posted by remster hvor mye kom den komplette fronten på da? syns du sa du bare bestillte lyktene jeg. var egentlig bare lykter jeg skulle ha, men emblemfri grill var ikke så dyr 129euro. så tok jeg liksågodt den oxo med. frontseksjonen fikk jeg med!! totalt med frakt og NORSK MOMS!!! :mad: : 7100,- EDIT: nå mangler jeg bare å få tak i xenon til linselampene.. noen som har forslag til hvor? vurderte å prøve å finne noe jeg kan mixe sammen fra en høgger. funker det vel!? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Huff, det var dyrt. Men det er vel kanskje det det koster. Xenon får du jo kjøpt på biltema for overkanten av 3000 kroner. Om de er bra det vet jeg ikke. Trykk her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 7k er ikke dyrt for orginal delene.. har hørt at det kan koste opp mot 15K, men selvsagt blire penger av sånt. mmm.. har ikke helt sansen for alt biltema selger. men skal sjekke ut dem og. hørt man fikk ett sett for ca 4K ett sted takk for tips :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Det er en som selger xenon på Elverum. Har annonser i diverse norske bilblader. Er også veldig rimelig å bestille fra USA, mht. Dollarkursen. Jeg har kjøpt flere der borte, nær og fjernlys til ca 3500,- pr.sett. Mvh. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Takker... men hvor i USA.. har du webadresse eller lign? er både fjern og nær lys (xenon) for ca 3500,-? det er billig i såfall! såkalt bi-xenon? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg