Gå til innhold

Mk1 prosjektet mitt

Ranger emnet


rakriste

Anbefalte innlegg

ja motivasjonen kom tilbake nå..

 

fikk finger'n ut og ryddet mitt hyper lille verksted ( er iallefall varmt ;) )

hele 8m2, men plass til meg og .. tja... ca halve bilen.. hehe

ryddet og slitet i 3dager, måtte tømme hele rommet, så epoxymale gulvet og så rydde alt inn igjen. FAST WORKING or WHAT? hehe...

AUT_0001.JPG

 

dørene er klare til tinnsparkling, bestilte ett kitt fra gasolin, så fort det kommer såå.

AUT_0002.JPG

 

 

fikk oxo hatt på karroserikitt over sveisesømmen på indre bakhjulbue (der hvor tanklokket en gang var festet)

AUT_0003.JPG

 

Jada.. go motoren venter på overhalling. lurer på om jeg skal prøve en enkel turbo-konvertering på den for å teste litt. (motorbygge er ikke første pri for å si det sånn)

AUT_00041.JPG

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Laaars

Var det i denne bilen eller cab'en du skulle ha Audi 2.0 blokk?

Bruker du Golf 1.8 toppen sammen med 2.0 blokka?

 

Blir det noe høyere forsikring? GTI-forsikring omtrent?

 

2L blokka sitter alt i cabben !!! les cab tråden min ;)

 

Takk for tips angående xenon, skal titte litt rundt på disse linkene.

 

 

EDIT: i dag kom endelig pakka fra gasolin. Tinnsparklingsett.

så nå skal jeg lese og prøve meg fram litt på skjermen og dørene mine.

 

dere veit hvor jeg er i kveld ;)

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det noen flere bilder ut i den nærmeste fremtid eller? Jeg er hovedspent på åssen bilen kommer til å bli:) Imponerende prosjekt altså.. Ser sinnsykt morro ut å ordne sånn.. Hadde jeg bare hatt peil.. hehe:)

Råning er ikke noe jeg bare gjør. Råning er en livsstil:)

Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonni

Kommer det noen flere bilder ut i den nærmeste fremtid eller? Jeg er hovedspent på åssen bilen kommer til å bli:) Imponerende prosjekt altså.. Ser sinnsykt morro ut å ordne sånn.. Hadde jeg bare hatt peil.. hehe:)

 

:) takk!!

 

det kommer bilder etter hvert, men jeg sliter med garasjeplass (den jeg har får jeg ikke sveise og styre som jeg vil i, og da blir det ikke gjort mye)

 

dog så jobber jeg med andre deler som trenger overhalling.. fikk tinnutstyr idag, så det testes ut i skrivende øyeblikk.

 

Hvordan bilene blir?? hehe det vet ikke jeg selv engang.. ;)

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonni

Tror det blir en jævli kul bil.. Fett med det tanklokket altså:) oxo er jeg spent på åssen de dørene blir:) Hadde du bestemt farge på bilen sa du? Keep on the good work:D

 

Tanklokket er plassert for å cleane bilen litt mer på siden.. trur selv det blir bra. mange planer for dørene, men hva det blir til er en anna sak.. mye tidkrevende jobb, så får se hva som faller i fange på meg istedet :D

 

fargen er bestemt, men hemmelig inntil videre iallefall.. noen spenning må vi da ha.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonni

Mye finere med clean bil ja.. derfor det hadde vært fett med null dørhåndtak:) Men er vel kanskje ikke bare bare akkurat.. Har du mye igjen på bilen før den blir helt ferdig el? Noe spenning er fint det ja:) hehe:D

 

og null dørhåndtak har det blitt ;)

 

http://home.online.no/~blkriste/Bilder/prosjekt/AUT_0002.JPG

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår