rakriste Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 ja motivasjonen kom tilbake nå.. fikk finger'n ut og ryddet mitt hyper lille verksted ( er iallefall varmt ;) ) hele 8m2, men plass til meg og .. tja... ca halve bilen.. hehe ryddet og slitet i 3dager, måtte tømme hele rommet, så epoxymale gulvet og så rydde alt inn igjen. FAST WORKING or WHAT? hehe... dørene er klare til tinnsparkling, bestilte ett kitt fra gasolin, så fort det kommer såå. fikk oxo hatt på karroserikitt over sveisesømmen på indre bakhjulbue (der hvor tanklokket en gang var festet) Jada.. go motoren venter på overhalling. lurer på om jeg skal prøve en enkel turbo-konvertering på den for å teste litt. (motorbygge er ikke første pri for å si det sånn) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Kunne du tatt litt bilder og vist/forklart litt når du tinnsparkler? Lurer litt på hvordan dette fungerer. Har bare fått høre at det er vanskelig... Men det forklarer jo ikke meg så mye. Vil lære :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Digg at det var med Hella lykter da rakriste.. Ang exenoen så har dem det på Komplett.no også .. Dem hadde hvertfall. Min front kostet vel 12500 + grill men det er 2 år siden. Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Var det i denne bilen eller cab'en du skulle ha Audi 2.0 blokk? Bruker du Golf 1.8 toppen sammen med 2.0 blokka? Blir det noe høyere forsikring? GTI-forsikring omtrent? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Fant noen "billige" kit på Ebay Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by rakriste men hvor i USA.. har du webadresse eller lign? er både fjern og nær lys (xenon) for ca 3500,-? det er billig i såfall! såkalt bi-xenon? Sjekk ut Xenon kit. Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by Laaars Var det i denne bilen eller cab'en du skulle ha Audi 2.0 blokk? Bruker du Golf 1.8 toppen sammen med 2.0 blokka? Blir det noe høyere forsikring? GTI-forsikring omtrent? 2L blokka sitter alt i cabben !!! les cab tråden min ;) Takk for tips angående xenon, skal titte litt rundt på disse linkene. EDIT: i dag kom endelig pakka fra gasolin. Tinnsparklingsett. så nå skal jeg lese og prøve meg fram litt på skjermen og dørene mine. dere veit hvor jeg er i kveld ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonni Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Kommer det noen flere bilder ut i den nærmeste fremtid eller? Jeg er hovedspent på åssen bilen kommer til å bli:) Imponerende prosjekt altså.. Ser sinnsykt morro ut å ordne sånn.. Hadde jeg bare hatt peil.. hehe:) Siter Råning er ikke noe jeg bare gjør. Råning er en livsstil:) Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by Jonni Kommer det noen flere bilder ut i den nærmeste fremtid eller? Jeg er hovedspent på åssen bilen kommer til å bli:) Imponerende prosjekt altså.. Ser sinnsykt morro ut å ordne sånn.. Hadde jeg bare hatt peil.. hehe:) :) takk!! det kommer bilder etter hvert, men jeg sliter med garasjeplass (den jeg har får jeg ikke sveise og styre som jeg vil i, og da blir det ikke gjort mye) dog så jobber jeg med andre deler som trenger overhalling.. fikk tinnutstyr idag, så det testes ut i skrivende øyeblikk. Hvordan bilene blir?? hehe det vet ikke jeg selv engang.. ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonni Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Tror det blir en jævli kul bil.. Fett med det tanklokket altså:) oxo er jeg spent på åssen de dørene blir:) Hadde du bestemt farge på bilen sa du? Keep on the good work:D Siter Råning er ikke noe jeg bare gjør. Råning er en livsstil:) Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Originally posted by Jonni Tror det blir en jævli kul bil.. Fett med det tanklokket altså:) oxo er jeg spent på åssen de dørene blir:) Hadde du bestemt farge på bilen sa du? Keep on the good work:D Tanklokket er plassert for å cleane bilen litt mer på siden.. trur selv det blir bra. mange planer for dørene, men hva det blir til er en anna sak.. mye tidkrevende jobb, så får se hva som faller i fange på meg istedet :D fargen er bestemt, men hemmelig inntil videre iallefall.. noen spenning må vi da ha. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonni Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Mye finere med clean bil ja.. derfor det hadde vært fett med null dørhåndtak:) Men er vel kanskje ikke bare bare akkurat.. Har du mye igjen på bilen før den blir helt ferdig el? Noe spenning er fint det ja:) hehe:D Siter Råning er ikke noe jeg bare gjør. Råning er en livsstil:) Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Originally posted by Jonni Mye finere med clean bil ja.. derfor det hadde vært fett med null dørhåndtak:) Men er vel kanskje ikke bare bare akkurat.. Har du mye igjen på bilen før den blir helt ferdig el? Noe spenning er fint det ja:) hehe:D og null dørhåndtak har det blitt ;) http://home.online.no/~blkriste/Bilder/prosjekt/AUT_0002.JPG Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonni Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Det er fett:D Er det lambo-dører du skal ha el? syns jeg hørte no snakk om det.. Siter Råning er ikke noe jeg bare gjør. Råning er en livsstil:) Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 ikke i første omgang.. tror det blir litt feil på denne bilen egentlig.. hadde lyst men det peker i en anna retning nå.. det er flere små detaljer som teller syns nå jeg.. så skal nok finne på noe mer eget videre og... Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg