Kid-A Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Måkevingedører kanskje :D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Måkedører kunne kanskje vært kult på rocco'n din kid-a.. hehe ;) Kommer du i morra? Håper det blir en del folk. Angående prosjektet så skal det jobbes litt i morra. skal saumfare litt rundt å preppe. men jobb først til 15 og fra 19 er det ikea.. så ikke mange timene å gjøre ting på... Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Kommer ja :cool: Med VW-håndkle i premie til den første som hopper fra 10'ern ;) :D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 nå har jeg lest hele greia! må du du har gjort en kjempe jobb, stå på dette kommer til og bli bra, jeg henter forestn min gol1`r til onsdagen ;) Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 litt off topic, men hvor er det du fikk tak i de baklyktene? de var bare drit fete Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by SaNtA_cRuZ litt off topic, men hvor er det du fikk tak i de baklyktene? de var bare drit fete De er bestilt fra england, ganske spesielle og uvanlige. men ikke godkjent i norge dessverre. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by Kid-A Måkevingedører kanskje :D Var ikke så uvanlig med måsvingar på svenske epa-traktorer type volvo pv før i tiden. Så en i bilsport sent på 90-tallet faktisk. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 rakriste.. ifølge norske loven så kan alle baklykter godkjennes hvis de lyser riktig lys.. altså rød på breme og vanlig lys, oransj på blinklys og hvitt eller oransje ryggelys Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Originally posted by rad3on rakriste.. ifølge norske loven så kan alle baklykter godkjennes hvis de lyser riktig lys.. altså rød på breme og vanlig lys, oransj på blinklys og hvitt eller oransje ryggelys ' men man skal også ha refleks i lyktene. noe det ikke er. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sexybam Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Blitt ganske lei av golf prosjekter, men gud så RÅ bil dette blir! Stå på! :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 er ingen nettside jeg finner disse lyktene på eller? de var bare konge bra da ;) Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Er ikke påbudt med refleks i lyktene, må bare ha refleks bak...så da er det bare å sette på et par biltemareflekser før kontroll (med litt dobbeltsidig tape eller noe sånt) så er jo den biten grei. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Det er refleks i disse lampene, men den er hvit, så jeg må ha sånne ekstra refleks greier under lyktene. (bare på kontroll selvsagt) har nå fått tak i pærer som er sølvfarget,men som lyser rødt/gult/hvit.. :) det er råe.. ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by rad3on rakriste.. ifølge norske loven så kan alle baklykter godkjennes hvis de lyser riktig lys.. altså rød på breme og vanlig lys, oransj på blinklys og hvitt eller oransje ryggelys De skal være E merket og er de ikke E merket er de ikke godkjente, men de kan bli godkjent og da skal det som du sa lyse rødt, ha orange blunklys, hvitt ryggelys, bremse lys og tåkelys. De skal også gi ut en viss bestemt mengde lys osv, det er vel derfor disse lysene ikke er godkjent, kan sikkert få de godkjent, men det blir vel kanskje litt problem. Er jo verdt å prøve. Detta ser bra ut Rakriste. Gleder meg til å se mere bilder! Henrik Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by audifanatic De skal være E merket og er de ikke E merket er de ikke godkjente, men de kan bli godkjent og da skal det som du sa lyse rødt, ha orange blunklys, hvitt ryggelys, bremse lys og tåkelys. De skal også gi ut en viss bestemt mengde lys osv, det er vel derfor disse lysene ikke er godkjent, kan sikkert få de godkjent, men det blir vel kanskje litt problem. Er jo verdt å prøve. Detta ser bra ut Rakriste. Gleder meg til å se mere bilder! Henrik :D Lyktene er ikke e-merket, men who cares? de lyser i riktig farger så da går det til noen eventuelt burer meg inne :P ikke mye spennende skjedd i det siste.. er lat for tiden, men kommer sikkert sterkere tilbake snart. :) øver fortsatt på tinnarbeidet.. tatt ferdig en skjerm. gikk overraskende bra. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg