Gå til innhold

Mk1 prosjektet mitt

Ranger emnet


rakriste

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Måkedører kunne kanskje vært kult på rocco'n din kid-a.. hehe ;)

 

Kommer du i morra? Håper det blir en del folk.

 

Angående prosjektet så skal det jobbes litt i morra. skal saumfare litt rundt å preppe. men jobb først til 15 og fra 19 er det ikea.. så ikke mange timene å gjøre ting på...

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg lest hele greia! må du du har gjort en kjempe jobb, stå på dette kommer til og bli bra, jeg henter forestn min gol1`r til onsdagen ;)

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rakriste.. ifølge norske loven så kan alle baklykter godkjennes hvis de lyser riktig lys.. altså rød på breme og vanlig lys, oransj på blinklys og hvitt eller oransje ryggelys

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rad3on

rakriste.. ifølge norske loven så kan alle baklykter godkjennes hvis de lyser riktig lys.. altså rød på breme og vanlig lys, oransj på blinklys og hvitt eller oransje ryggelys

'

 

 

 

men man skal også ha refleks i lyktene. noe det ikke er.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rad3on

rakriste.. ifølge norske loven så kan alle baklykter godkjennes hvis de lyser riktig lys.. altså rød på breme og vanlig lys, oransj på blinklys og hvitt eller oransje ryggelys

 

De skal være E merket og er de ikke E merket er de ikke godkjente, men de kan bli godkjent og da skal det som du sa lyse rødt, ha orange blunklys, hvitt ryggelys, bremse lys og tåkelys. De skal også gi ut en viss bestemt mengde lys osv, det er vel derfor disse lysene ikke er godkjent, kan sikkert få de godkjent, men det blir vel kanskje litt problem. Er jo verdt å prøve. Detta ser bra ut Rakriste. Gleder meg til å se mere bilder!

 

Henrik

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audifanatic

 

De skal være E merket og er de ikke E merket er de ikke godkjente, men de kan bli godkjent og da skal det som du sa lyse rødt, ha orange blunklys, hvitt ryggelys, bremse lys og tåkelys. De skal også gi ut en viss bestemt mengde lys osv, det er vel derfor disse lysene ikke er godkjent, kan sikkert få de godkjent, men det blir vel kanskje litt problem. Er jo verdt å prøve. Detta ser bra ut Rakriste. Gleder meg til å se mere bilder!

 

Henrik

 

 

:D

 

Lyktene er ikke e-merket, men who cares?

de lyser i riktig farger så da går det til noen eventuelt burer meg inne :P

 

ikke mye spennende skjedd i det siste.. er lat for tiden, men kommer sikkert sterkere tilbake snart.

:)

 

øver fortsatt på tinnarbeidet.. tatt ferdig en skjerm. gikk overraskende bra.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår