audifanatic Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Stopper svina deg så er det ikke noe værre enn at du må vise bilen med andre lykter! Er ikke bra å være lat, he he. Hvordan felger har du tenkt deg på bilen a? har du planlagt noe på det enda? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Originally posted by audifanatic Stopper svina deg så er det ikke noe værre enn at du må vise bilen med andre lykter! Er ikke bra å være lat, he he. Hvordan felger har du tenkt deg på bilen a? har du planlagt noe på det enda? FÆLGER::.. tja. minst mulig slik at spedometeret går fortere :D nei vet ikke neda.. må nesten kle rally-stilen til en hvis grad.. nei, faktisk så veit jeg ikke enda. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 skjønner, smått er godt! he he. Felger er nesten det siste du kan kjøpe inn til bilen ja. Må jo passe inn skikkelig ja. offtopic: Du skal til liertoppen nå til sommeren eller? NBS treffet. der er det mye bra tilbud og masse fete motorer og annet små snacks og se på. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 offtopic svar.. alltid å se på nbs treffet jeg.. men syns de har litt stive priser på brukte deler, dog så har de det man trenger og gjerne med garanti.. felger er nok det siste som kommer.. vurderer å bredde før lakk uansett. så da burde det gå ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Offtopic: de har litt stive priser, men de er en hjelpende hånd, for oss som ikke veit hvordan man importerer fra tyskland, eller når huggeren ikke klarer å skaffe de riktige delene!:mad: Skal ditt kanskje nå til Lørdag, kjøpe meg S2ratt (hvis de har inne) Ny baklykt, luft dyse til høyre side av dashbord. også skal jeg forhøre meg om Stivere anti- rollbar til bilen min, er bedre å prøve det før jeg evt kjøper nye dempere (må se ann lommeboken litt) Kan være lurt å bredde før lakk:D slipper at lakken skal sprekke. Er du ute etter små felger med skikkelig dekkstrekk eller store hjul for litt annerledes look? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 DU:::. stokstad (hugger'n) har jo audi inne nå.. sjekk der først. og ei anna sak... enkelt å bestille utenlands vettu!! OG jeg skal ha store felger med TRANG gummi, eller små felger og stor gummi.. :o , nei veit ikke enda jeg. får se hvor mye jeg kan strekke lommeboka Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Ok, hvor ligger denna stokkstad hen da? har du bare ett nr jeg kan nå han på? Nå har jo du god øvelse på tyskland import, men det har ikke jeg, men jeg får prøve engang, er ikke lett når man ikke kan tysk:D Du kan ikke ha Småfelger og mye gummi?!! Uansett så må du jo prøve å kjøre dekkstrekk og maks lavprofil, det skal jeg prøved å få gjort på neste felgsett. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 http://www.stokstad.no/ Hva med 13" dekk på 14" felger? Da blir det trangt :D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 trukke det blir felger på meg, hakke råd! blir å kjøre på med gummi :P Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 da får du prøve deg med en liten innsamlings aksjon alla han med Mr2 en på rudskogen hadde! he he. Du finner alltid noen pent brukte til en helt grei pris. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Jeg har en kompis som har et lite utvalg av OZ racing magnesiumfelger, men du må bruke spacere for at de skal passe på en golf 1. De er i 7x15 et49, og er skikkelig feite på en einser. Felga er også rimelig lette. Jeg hadde dem på min GTI mk1, men fikk ikke tak i mer en 2 spacere, så jeg måtte skrinlegge det prosjektet, å nå har jeg ikke skilter, så da hjelper det ikke med tøffe felger..... Skal jeg spørre om pris for deg? Mvh. Tommy Karlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 ja gjerne det og bilder.. :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Beklager, men jeg har nok tatt meg vann over hodet.... Felgene er ikke til salgs allikevel. Sorry. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 no probs... du skylder meg bare noen anna felger :P hehe.. idag har jeg gjort litt på doningen igjen.. eller nei, orka faktisk ikke anne en ¨å test kjøre takluka, tilt, slide, tilt, slide... artig. skal ta bilder av den og snart. kanskje i morra, titt innom :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 HEI erru ikke ferdig enda eller??? Hehe (plage plage), når blir du ferdig med selve karosseriet og har du ordnet med motor? Du som drev å sparket meg rundt for å bli ferdig med min får nå dette i retur:D Regner med å få svar fra forsikkringsselskapet nå innen en uke, så det blir nok nytt prosjekt på meg igjen. Slå på tråden en gang om du trenger no hjelp da mister no, i rather have it on a buck at least a year longer(norsk-engelsk slæng). Stå på, vil se resultat:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg