Gå til innhold

Mk1 prosjektet mitt

Ranger emnet


rakriste

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by audifanatic

Stopper svina deg så er det ikke noe værre enn at du må vise bilen med andre lykter!

 

Er ikke bra å være lat, he he.

 

Hvordan felger har du tenkt deg på bilen a? har du planlagt noe på det enda?

 

 

 

FÆLGER::.. tja. minst mulig slik at spedometeret går fortere :D

nei vet ikke neda.. må nesten kle rally-stilen til en hvis grad.. nei, faktisk så veit jeg ikke enda.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offtopic: de har litt stive priser, men de er en hjelpende hånd, for oss som ikke veit hvordan man importerer fra tyskland, eller når huggeren ikke klarer å skaffe de riktige delene!:mad:

 

Skal ditt kanskje nå til Lørdag, kjøpe meg S2ratt (hvis de har inne) Ny baklykt, luft dyse til høyre side av dashbord. også skal jeg forhøre meg om Stivere anti- rollbar til bilen min, er bedre å prøve det før jeg evt kjøper nye dempere (må se ann lommeboken litt)

 

Kan være lurt å bredde før lakk:D slipper at lakken skal sprekke. Er du ute etter små felger med skikkelig dekkstrekk eller store hjul for litt annerledes look?

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hvor ligger denna stokkstad hen da? har du bare ett nr jeg kan nå han på? Nå har jo du god øvelse på tyskland import, men det har ikke jeg, men jeg får prøve engang, er ikke lett når man ikke kan tysk:D

 

Du kan ikke ha Småfelger og mye gummi?!! Uansett så må du jo prøve å kjøre dekkstrekk og maks lavprofil, det skal jeg prøved å få gjort på neste felgsett.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kompis som har et lite utvalg av OZ racing magnesiumfelger, men du må bruke spacere for at de skal passe på en golf 1. De er i 7x15 et49, og er skikkelig feite på en einser. Felga er også rimelig lette.

Jeg hadde dem på min GTI mk1, men fikk ikke tak i mer en 2 spacere, så jeg måtte skrinlegge det prosjektet, å nå har jeg ikke skilter, så da hjelper det ikke med tøffe felger.....

Skal jeg spørre om pris for deg?

Mvh.

Tommy Karlsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI erru ikke ferdig enda eller???

 

Hehe (plage plage), når blir du ferdig med selve karosseriet og har du ordnet med motor?

 

Du som drev å sparket meg rundt for å bli ferdig med min får nå dette i retur:D

 

Regner med å få svar fra forsikkringsselskapet nå innen en uke, så det blir nok nytt prosjekt på meg igjen.

 

Slå på tråden en gang om du trenger no hjelp da mister no, i rather have it on a buck at least a year longer(norsk-engelsk slæng).

 

Stå på, vil se resultat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår