Gå til innhold

Mk1 prosjektet mitt

Ranger emnet

rakriste

Anbefalte innlegg

stund siden sist joarek... ta deg gjerne en tur på OMK til uka.. trenger dyp hjelp til nye israllybil prosjektet.. golf 1 så klart. og vi driver å 2L gti konverterer den nå.. need help. mitt prosjekt er i utvikling året rundt.. hehe

EDIT:

noen bilder fra i går kveld

tilt'n'slide takluke på mk1 = tøft!

takluketilt.JPG

litt anna vinkel.

takluketilt2.JPG

mangler noen sveisesømmer her og der, og en kasse rundt alle røra, ikke no skal være synelig, verken batteri eller påfyllingsrør

inside.JPG

var veldig heldig å fikk tak i 3par med chrome håndtak, 1par uten lås, skal teste de på cabben, event selge dem

chromehand.JPG

her står bilen i enmellomlagringsgarasje i påvente på den faste arbeidsplassen

mellomlagring.JPG

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Laaars

Takluke fra Audi 80 passer tror jeg...

spørs på årsmodeller også. audi 90 og 100 skal visst ha noen som passer. men bruke deler fra div osv. audi 80 ca 87 modell passer fint til golf 2.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Takluke fra Audi 80 passer tror jeg...

HEHE... riktig. MEN det må være audi 80cc, altså den eldste av de.. passeformen er lik og alt er plug'n'play, det eneste jeg sliter med er at den tar i bakkant på taket mitt når jeg lukker, tror og mener det er pga feiljustering, så har derfor ikke montert el.funksjonen enda. kommer det og :D

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

pga utsettelse av garasjen jeg kan jobbe i så har selve bilen stått i ro!

men jeg har tinnet ferdig høyre framskjerm, mangler litt sprøytesparkling og finpuss. har og samlet litt deler fra huggere rundt om denne uka.

bilde kommer senere i kveld

Edit:

syns det ble bra, første gang med tinning! ikke slo metallet seg, og nesten 100% rett, trenger sprøytesparkling og finsliping, så er dette godkjent for min del.

skjermtinn.JPG

skjermtinn2.JPG

skjermtinn3.JPG

litt av utstyret jeg har kjøpt inn for anledningen. tror allikevel at jeg overlater dører til biloppretteren for tinning, større tynneflater = stor sjans for at det slår seg.

skjermogutstyr.JPG

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rakriste

litt av utstyret jeg har kjøpt inn for anledningen. tror allikevel at jeg overlater dører til biloppretteren for tinning, større tynneflater = stor sjans for at det slår seg.

He he :D Stor sjangse for det ja.

Det slo seg litt når jeg tinnet den ene døra mi men det fikser jeg med litt sparkel.

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider