rakriste Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 stund siden sist joarek... ta deg gjerne en tur på OMK til uka.. trenger dyp hjelp til nye israllybil prosjektet.. golf 1 så klart. og vi driver å 2L gti konverterer den nå.. need help. mitt prosjekt er i utvikling året rundt.. hehe EDIT: noen bilder fra i går kveld tilt'n'slide takluke på mk1 = tøft! litt anna vinkel. mangler noen sveisesømmer her og der, og en kasse rundt alle røra, ikke no skal være synelig, verken batteri eller påfyllingsrør var veldig heldig å fikk tak i 3par med chrome håndtak, 1par uten lås, skal teste de på cabben, event selge dem her står bilen i enmellomlagringsgarasje i påvente på den faste arbeidsplassen Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Åssen bil har du tatt den takluka fra? Min har dødd på seg stakkars :( Har hørt no rykter om at takluka fra en eller annen audi passer.. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Takluke fra Audi 80 passer tror jeg... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Originally posted by Laaars Takluke fra Audi 80 passer tror jeg... spørs på årsmodeller også. audi 90 og 100 skal visst ha noen som passer. men bruke deler fra div osv. audi 80 ca 87 modell passer fint til golf 2. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Originally posted by Laaars Takluke fra Audi 80 passer tror jeg... HEHE... riktig. MEN det må være audi 80cc, altså den eldste av de.. passeformen er lik og alt er plug'n'play, det eneste jeg sliter med er at den tar i bakkant på taket mitt når jeg lukker, tror og mener det er pga feiljustering, så har derfor ikke montert el.funksjonen enda. kommer det og :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Eyy! Autosol jo:D You go girl! Hvor skaffet du de håndtaka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Joarek, skaffet på biler som skulle vrakes ;) bare måtte pelle dem med. skal ikke brukes på prosjektet!! kommer du på omk i morra? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Ring meg når du skal da, så henter du meg-kjøper noen blomster og kanskje tar meg ut på middag. Da skal jeg mulig tenke på det.... Mhhhm! Bare kødda. Men ring meg når du skal ned, har jo ikke bil vettu! :ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Hehe, du\dere får si ifra hvis dere trenger noen hjelp, kan jeg bistå med en hjelpe hånd eller 2 :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 pga utsettelse av garasjen jeg kan jobbe i så har selve bilen stått i ro! men jeg har tinnet ferdig høyre framskjerm, mangler litt sprøytesparkling og finpuss. har og samlet litt deler fra huggere rundt om denne uka. bilde kommer senere i kveld Edit: syns det ble bra, første gang med tinning! ikke slo metallet seg, og nesten 100% rett, trenger sprøytesparkling og finsliping, så er dette godkjent for min del. litt av utstyret jeg har kjøpt inn for anledningen. tror allikevel at jeg overlater dører til biloppretteren for tinning, større tynneflater = stor sjans for at det slår seg. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by rakriste litt av utstyret jeg har kjøpt inn for anledningen. tror allikevel at jeg overlater dører til biloppretteren for tinning, større tynneflater = stor sjans for at det slår seg. He he :D Stor sjangse for det ja. Det slo seg litt når jeg tinnet den ene døra mi men det fikser jeg med litt sparkel. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 det blir vel lav einser med små kromfangere ? Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Originally posted by golf gti16v det blir vel lav einser med små kromfangere ? Nope... chrome har vi ikke lyst på. nok andre prosjekter med dette. og de andre detaljene jeg har så passer det seg heller dårlig oxo.. blir en liten tvist på 9o fangere tenker jeg.. skal modde de litt. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 rillene ser bra ut, det er fortsatt morsomt å følge med på prosjektet ditt :) fortell mer om fanger-planene dine er du grei (?).. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 her, jeg har funnet girkasse til deg. tenkte du hadde lyst til og være med og ligge brei til sommern :D Christian (med 245 på omk) Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg