rakriste Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Originally posted by metz rillene ser bra ut, det er fortsatt morsomt å følge med på prosjektet ditt :) fortell mer om fanger-planene dine er du grei (?).. Takk! angående 90 fangerene så blir jeg nok litt tilbakeholden, siden det forløbig ligger i bakhuet og varmer seg .. kommer tilbake med det litt senere. :D Originally posted by classic her, jeg har funnet girkasse til deg. HEHEHE bare $14000 og da... litt overkill for min del.. da blir det heller motor i bagasjen ja... Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 jaja.. litt idag og.. har grunnet skjermen og skal fyre løs på finsparkling. ikke i toppform idag så her siger det litt.. jaja baksiden. skal ha på karroseri kitt så fort dette tørker litt. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Dette ser bra ut. Gleder meg til å se flere oppdateringer.:D Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itsmehc Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Tror d hadde vært kult med slike blinklys som er på nyere passater, slike som er inne i skjermen istede for på utsiden. Er ikke så mange som har det. http://193.213.24.227:8080/4DCGI/Vare_/00267.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by itsmehc Tror d hadde vært kult med slike blinklys som er på nyere passater, slike som er inne i skjermen istede for på utsiden. Er ikke så mange som har det. http://193.213.24.227:8080/4DCGI/Vare_/00267.jpg ikke på en gammel firkanta golf!!! Det blir ikke blinklys på skjermene på min bil. de blir laget på egen idee og skisse i speilene. (not m3-look!) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 det er bra!! Værste jeg vet er m3style på vw, ser ikke ut, og hører heller ikke hjemme!! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Rekker ikke mye om dagen.. driver å legger fliser i underetasjen, men klarte å snike meg unna litt for å klargjøre skjermene mine til en liten modd jeg har drømt om de siste nettene. snakket og med biltilsynet idag angående bredding av golfen. og det viste seg å ikke være noe stort problem. noen som vil foreslå eller gjette hvordan jeg vil gjøre det? har slipt rent til metall langs buen! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 skal vel snitte opp og legge inn litt ekstra metall i buen da regner jeg med? synes det er ganske fet bredding på den Svarte 1'ern med mørkegrå compomotive felger. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Riktig... tenker det blir å dra skjermen ca 1-3cm ut i toppen,.. tja blir vel 2 da siden det er midt imellom.. :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 nu er jeg ikke heeeelt med, skal du snitte langs buen, eller langs kanten over ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Dette Prosjektet ser supert ut. Tror denne bilen blir utroli fin når den er ferdig. STÅ PÅ :D mvh Tore Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kwiib Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Gleder meg til å se resultatet av dette. Har sans for bredda/modda hjulbuer ;) Stå på :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 vals dem utover vel :) Hvis du har kjennskaper innen blikkenslager faget, burde ikke det være noe prob. Helvetes jobb den sveise moddingen.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 tatt rillene fra Transporter? :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 eller fra en merce kankje ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg