remster Skrevet Desember 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 rillene kommer fra en transporter. rakriste var på en vw forhandler her nede og fikk tak i 2 stk. en til seg og en til meg :D får vel starte på min egen skjerm igjen snart. mye jobbing nå fram til jul. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Hei hei... Rillene er tatt fra en transporter som remster sa, de er litt mer firkantete enn merce sine, ergo passer de bedre til golf 1, RETTE LINJER :D angående breddinga, så blir det litt mer gjennomført med sveising/tinning kontra valsing, samt at man får buen på ønsket form og plass. (rett meg om jeg har feil!) Angående senkesett så kommer nok ikke det før januar februar, skal til avtalt møte med biltilsynet førskommende mandag, der skal luftsenk få gå sin gang, stiller de positivt til godkjenning så blir fk-gewinde avbestilt. eller er ikke noen anna stort gjort, selv om det er litt planlegging innimellom :) noen som har sett bilder etc av rallylykter med innmonterte blinklys? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 brukte du den propan brenneren som sto på det bordet, til tinningen? Har ikke gjort dette enda, men har kjøpt tinn, og pasta. ble det noen gang lagt noen beskrivelse noen gang? var noen som etterspurte det, var vel kanskje deg det når jeg tenker etter.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Originally posted by svaggen brukte du den propan brenneren som sto på det bordet, til tinningen? Har ikke gjort dette enda, men har kjøpt tinn, og pasta. ble det noen gang lagt noen beskrivelse noen gang? var noen som etterspurte det, var vel kanskje deg det når jeg tenker etter.. hmm.. det ligger en god beskrivelse på svensk her på nettet.. skal se om jeg finner den igjen. eller kan jeg sikkert skrive en kort forklaring fra min erfaring. ja brukte propan brenneren. har du innvestert i det store kittet fra gasolin? vel vært pengene! skjermen var ikke så veldig vanskelig, men jeg tok meg veldig god tid for å være sikker på at jeg gjorde ting sånn någen riktig. gruer meg litt til dørene, større flater og større risiko. hva skal du tinne? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 hadde vært litt bra med en adresse :) typisk at tinn sparkling heter noe sånn som "mjot knipping" :) hehe. Eller "baljar varming" Hvor mye kostet castolin settet da? Kjøpte tinn stav og flussmiddel på clas ohlson. skal være bra greier. Kostet 230 kroner ca. har du produkt navnet på castolin middlene? Når du skal ta dørene dine, så går noik det helt greit. Bare du ikke driler lenge med hvert drypp, så blir det ikke for varmt. Ta mange pauser :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by svaggen hadde vært litt bra med en adresse :) typisk at tinn sparkling heter noe sånn som "mjot knipping" :) hehe. Eller "baljar varming" Hvor mye kostet castolin settet da? Kjøpte tinn stav og flussmiddel på clas ohlson. skal være bra greier. Kostet 230 kroner ca. har du produkt navnet på castolin middlene? Når du skal ta dørene dine, så går noik det helt greit. Bare du ikke driler lenge med hvert drypp, så blir det ikke for varmt. Ta mange pauser :) sjekk ut : http://shop.gasolin.no/catalog/product_info.php?cPath=28&products_id=336&osCsid=c4ed494e03a7a260d5acbe444e7c4a6e her har du settet jeg kjøpte. skal prøve dørene så fort jeg får muligheten hva skal du tinne? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kwiib Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Hadde du tinnet noe før du tinna rillene i framskjermen? Det så hvertfall meget bra ut. Lurte på om jeg kanskje skulle spandere et slikt sett på meg selv og etterhvert. Har tinnet litt på skolen når jeg gikk vk1 kjøretøy, mn ikke noe særlig mer. Gleder meg til å se resultatet av bilen din ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Skjermen var min første tinne jobb.. kommer nok mer i fremtiden oxo.. er verdt å investere i det utstyret ja Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by svaggen hadde vært litt bra med en adresse :) typisk at tinn sparkling heter noe sånn som "mjot knipping" :) hehe. Eller "baljar varming" Hva med tennspackling?! hehe :p Hva med teenspanking?! o_O http://www.lerocustom.com/tennspackling.htm Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Veit dere hva jeg gjør for å avreagere i julemaset?? dette: klargjør en dør. legger på tinn, nøye kontroll av varmen, kan jeg ikke ta på uten å brenne fingra så er det for varmt (au.. :( ) Tinnet er ferdig påført, ligger og nedkjøler seg litt. Første omgang med sliping påstartet, ganske enkelt egentlig, men ser alt nå at jeg må ha på mer tinn noen steder, evntuelt finjustere med plastsparkl resultatet til slutt får en smilemunn av meg :) litt mer preppearbeid så får lakkerer justere det siste. skal ta å grunne hele døra så det blir lettere å se. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Minner meg litt om "A Car is reborn" det her :) Bra at dere gjør skikkelig arbeid å ikke bare drar over med PP100 ;) Stå på ! Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by kimoajajaj Minner meg litt om "A Car is reborn" det her :) Bra at dere gjør skikkelig arbeid å ikke bare drar over med PP100 ;) Stå på ! Golfen får nok et nytt og bedre liv ja :) prøver så godt jeg kan å legge litt sjel i arbeidet. trossalt gla i'n hapyhappy Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Nå står begge dørene mine slik, mangler litt bearbeid, men veldig fornøyd selv :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 noen som trenger chromedørhåndtak? http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=59958 har og en hatthylle til overs om noen trenger den er laget av dobbel finèrplate, utskåret vw logo i midten (trevirke) og plexi over og under den. det sitter 6x9" pioneer høytalere i den, men kan selges uten. den er laget for å passe i golf mk1. hatthylla løs. i bilen min for noen år siden. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 noen som trenger penger? hehe. kommet videre i bestilling av **** da? siden du fikk litt midler til jul :D må få denne kjerra di på hjul snart. mekke mekke. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg