rakriste Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 hehe... lufta ligger imagen ;) er på vei! Prøver bare å selge unna det jeg ikke trenger/ har du sett alt jeg samler på ??? Btw. chromehåndtakene er solgt! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 hehe, du er jo verre en høggern når det gjelder div einser deler. skaff meg en midlertidig cd spiller a. begynner å bli lei den bærbare. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 fikk bort et hengerlass idag :P mulig at jeg har en cd spiller jeg kan unnvære Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 dritbra prosjekt......har du noen ideer til luftintak til en golf 1? tenker litt på fra impreza.....de litt runde Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by vwsportz dritbra prosjekt......har du noen ideer til luftintak til en golf 1? tenker litt på fra impreza.....de litt runde takk for det. :D jeg er ikke så veldig fan av luftinntak fra impreza. spesielt ikke runde da de bryter veldig med linjene på golfene. men dog har sett mange tøffe golfer med scoop Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Beklager at bildene er borte midlertidig. har byttet webside, kommer opp igjen i løpet av uka. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 hvis du ikje skal bruke m3 sideskjørtene.....kjøper jeg dem gjerne...... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 tja.. det er ikke bestemt enda. skal iallefall testes på bilen. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 oki.....elektriske vinduer.....blå hjulbolter...hvite blinklys eller klarglass til sidene vet du hvor jeg kan finne d?og baklyktene...lyst å si hvor du har fått dem,får de var fete.... trenger noe sånt har et lite prosjekt med at jeg skal borre inn røde lysdioder der rundt pærene får å få en look som ikje er helt vanlig:) å de lyktene ville passet det prosjektet helt fint...så det hadde vært bra om du ville avsløre det:) har noen svarte nå som jeg fikk nårjeg kjøpte bilen men disse ska bort....og en ting til...er det vanskelig å skjære til å fikse takluke? har litt lyst på dette men det kommer litt ann på arbeidet har mye som er prioritert før det..... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 så tidligere at du snakket om stoler forresten..... jeg skal kjøpe sparco stoler snart....disse er jævli fine og billige... der har de vippfester og vanlige fester på de vanlige festene kunne du til og med velge farge på festene....stolene går ann å bygge litt videre på hvis du vil det og fås i flere farger...de kostet vist 1900 pr stk og det er jo rimelig billig for sparco....de har også billige 4 punktsseler der til 500lappen også fra sparco....du kan få adressen viss du vil....bare si ifra mn da må du vente til over helgen...har den hjemme og er hos dama nå Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sam Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by vwsportz så tidligere at du snakket om stoler forresten..... jeg skal kjøpe sparco stoler snart....disse er jævli fine og billige... der har de vippfester og vanlige fester på de vanlige festene kunne du til og med velge farge på festene....stolene går ann å bygge litt videre på hvis du vil det og fås i flere farger...de kostet vist 1900 pr stk og det er jo rimelig billig for sparco....de har også billige 4 punktsseler der til 500lappen også fra sparco....du kan få adressen viss du vil....bare si ifra mn da må du vente til over helgen...har den hjemme og er hos dama nå Jeg vil ha. Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 faen....hver gang jeg går ut av sidene dine kommer jeg på noe nytt.....det selvoppbyggningsburet hva må gjøres med det for at det skal passe mk1??? hva betalte du for det og har du adressen dit? mn sku gjerne hadd bur som går helt fram til konsollen....har tatt målene og alt som trengtes,det var faktisk ett helvetes arbeid:) Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 de stolene forresten er en veldig lys blå farge...ivertfall så det sånn ut på bildet.....babyblå lakk... lignende stoler...funker Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Har du bilde av motorrommet på Golfen etter du rensket alt oppi der? Hadde vært kult å se:) Holder på med det samme selv. Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 hvor er alle bildene a??? Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg