Gå til innhold

Mk1 prosjektet mitt

Ranger emnet

rakriste

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Originally posted by vwsportz

dritbra prosjekt......har du noen ideer til luftintak til en golf 1?

tenker litt på fra impreza.....de litt runde

takk for det. :D

jeg er ikke så veldig fan av luftinntak fra impreza. spesielt ikke runde da de bryter veldig med linjene på golfene.

men dog har sett mange tøffe golfer med scoop

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki.....elektriske vinduer.....blå hjulbolter...hvite blinklys eller klarglass til sidene vet du hvor jeg kan finne d?og baklyktene...lyst å si hvor du har fått dem,får de var fete....

trenger noe sånt har et lite prosjekt med at jeg skal borre inn røde lysdioder der rundt pærene får å få en look som ikje er helt vanlig:) å de lyktene ville passet det prosjektet helt fint...så det hadde vært bra om du ville avsløre det:) har noen svarte nå som jeg fikk nårjeg kjøpte bilen men disse ska bort....og en ting til...er det vanskelig å skjære til å fikse takluke? har litt lyst på dette men det kommer litt ann på arbeidet har mye som er prioritert før det.....

vwsportz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så tidligere at du snakket om stoler forresten.....

jeg skal kjøpe sparco stoler snart....disse er jævli fine og billige...

der har de vippfester og vanlige fester på de vanlige festene kunne du til og med velge farge på festene....stolene går ann å bygge litt videre på hvis du vil det og fås i flere farger...de kostet vist 1900 pr stk og det er jo rimelig billig for sparco....de har også billige 4 punktsseler der til 500lappen også fra sparco....du kan få adressen viss du vil....bare si ifra mn da må du vente til over helgen...har den hjemme og er hos dama nå

vwsportz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwsportz

så tidligere at du snakket om stoler forresten.....

jeg skal kjøpe sparco stoler snart....disse er jævli fine og billige...

der har de vippfester og vanlige fester på de vanlige festene kunne du til og med velge farge på festene....stolene går ann å bygge litt videre på hvis du vil det og fås i flere farger...de kostet vist 1900 pr stk og det er jo rimelig billig for sparco....de har også billige 4 punktsseler der til 500lappen også fra sparco....du kan få adressen viss du vil....bare si ifra mn da må du vente til over helgen...har den hjemme og er hos dama nå

Jeg vil ha.

Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07

Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen....hver gang jeg går ut av sidene dine kommer jeg på noe nytt.....det selvoppbyggningsburet hva må gjøres med det for at det skal passe mk1??? hva betalte du for det og har du adressen dit? mn sku gjerne hadd bur som går helt fram til konsollen....har tatt målene og alt som trengtes,det var faktisk ett helvetes arbeid:)

vwsportz

Lenke til kommentar
Del på andre sider