Gå til innhold

Mk1 prosjektet mitt

Ranger emnet


rakriste

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ang stol:

 

jeg holder på med bilcrossprosjekt nå,

bur, motor osv osv....i den anledning trengte jeg stol

betalte 1500 for en Sparco Pro2000 (se bilde) og fikk med sekspunktseler. Dette da de er datostemplet og kan ikke brukes etter påstemplet dato av gutta som kjører klasser høyere enn bilcross.....kan være verdt å sjekke om du vil ha en noe fetere stol

 

her, min er svart

 

sparco.jpg

 

mvh daniel

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla! ja tenkte p[ de stolene.....liker putene som er i ryggen de g[r vist ann og skaffe til min stol ogs[....denne stolen er jo noe mere oppbygd men koster jo da 4/5 tusen.....tenkte på den f;rst mn det er mye som kommer f;rst mn vist du vet hvordan jeg kan skaffe to blåe av den du har p[ bildet til rundt den prisen s[ er jeg meget intereesert....liker prisene dine du kan ikke skaffe bur til golf 1 der du har baksetene i til en like fin pris:D hadde v'rt fint om du kunne komme med ett tlf nr eller noe sånt......tusen takk isåfall....

vwsportz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei folkenz, beklager lang svartid fra meg.

bruker mye tid på rallygolf prosjektet til http://www.motorklubben.com for tiden.

 

bur til golf 1 (av type selvbyggerbur, slikt som jeg har) fås kjøpt hos pedersen racing i sarpsborg. god kvalitet og bra pris. et halvbur kommer på ca 1500,-

 

mer rundt mitt prosjekt kommer snart. :) litt treg i den høgerfoten hva nå en det kommer av (",)

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig tatt meg tid til å lese gjennom hele tråden her og må si at dette er et morsomt prosjekt.

Selv om bildene mangler, får jeg et innblikk i hvordan bilen blir.

Håper du får opp nettsiden din snart, så vi får se noen bilder.

 

Skulle ønske jeg hadde en plass å stå, har nemlig lyst på et skikkelig prosjekt selv.

2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat

2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EspenB

 

 

Ja........av ditt motorrom:)

 

mitt er jo lang ifra ferdig da men..

ehm.. fant ingen bra bilder heller, bare dette fra i sommer. litt mer er gjort, men du ser iallefall påbegynt sveise jobb får å fjerne alle unødige hull og fjernet øvre del på torpedoplata.. cleaning er ikke alltid like enkelt, må jo se bra ut og.. så litt pusse jobb blir det nok.

 

unovisker.JPG

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg igjen surra mye med golfen..

jaja.. iallefall dørene.

 

grunnet dem for noen dager siden, typisk så klarte jeg å bruke feil type, så den måtte skrapes/slipes ut igjen :(

 

men etter ny grunning så er alt vel!

d%f8rgrunn1.JPG

 

så klar gjorde vi alt det nødvendige, til og med maske!!! :)

d%f8rgrunn.JPG

 

brukte sparkelmasse fra hagmanns, grov type med tilsatt glassfiber tråder. denne blir steinhard og henger veldig godt sammen og mindre sannsynelig at siger. lenge til lakk så den får nok satt seg skikkelig og.

d%f8rgrunnsparkel.JPG

 

jeg skal sveise igjen hull til speil så fort jeg får tid. så litt arbeid med dørene gjennstår selvsagt. prøve montert el.åpning på begge dørene og de fungerer perfekt. ;)

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audifanatic

med stor fare for å gjenta meg selv. utrolig fett prosjekt. har du fått gjort noe mere med selve karosseriet eller? noen bilder av nåværende tilstand?:)

 

gjentakelse ikke farlig, fungerer som en rus for meg det ;)

 

lite er gjort på selve karroseriet, men til uka..

fri fra jobb, og bil i garasje. vi får se da! jeg har noe på lur :P

 

har jobbet utrolig mange timer med rallygolfen på http://www.motorklubben.com og derfor har mitt eget blitt litt tilsidesatt.

men nå går rally'n igjen (med audi motor den og)

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår