audifanatic Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by sam Jeg vil ha. www.gundersenmotorsport.com Stolen heter Sprint og fåes i Svart. rød og blå. keep up the good work Rakriste Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 ang stol: jeg holder på med bilcrossprosjekt nå, bur, motor osv osv....i den anledning trengte jeg stol betalte 1500 for en Sparco Pro2000 (se bilde) og fikk med sekspunktseler. Dette da de er datostemplet og kan ikke brukes etter påstemplet dato av gutta som kjører klasser høyere enn bilcross.....kan være verdt å sjekke om du vil ha en noe fetere stol her, min er svart mvh daniel Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 halla! ja tenkte p[ de stolene.....liker putene som er i ryggen de g[r vist ann og skaffe til min stol ogs[....denne stolen er jo noe mere oppbygd men koster jo da 4/5 tusen.....tenkte på den f;rst mn det er mye som kommer f;rst mn vist du vet hvordan jeg kan skaffe to blåe av den du har p[ bildet til rundt den prisen s[ er jeg meget intereesert....liker prisene dine du kan ikke skaffe bur til golf 1 der du har baksetene i til en like fin pris:D hadde v'rt fint om du kunne komme med ett tlf nr eller noe sånt......tusen takk isåfall.... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 du må komme i kontakt med de gutta som driver rallycross i nærmiljøet ditt, det er de som selger stolene sine når stemplingen går ut!! bur kan jeg lage hehe....se prosjekttråden min. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 hei folkenz, beklager lang svartid fra meg. bruker mye tid på rallygolf prosjektet til http://www.motorklubben.com for tiden. bur til golf 1 (av type selvbyggerbur, slikt som jeg har) fås kjøpt hos pedersen racing i sarpsborg. god kvalitet og bra pris. et halvbur kommer på ca 1500,- mer rundt mitt prosjekt kommer snart. :) litt treg i den høgerfoten hva nå en det kommer av (",) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 takker og bukker rakriste... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Originally posted by EspenB Har du bilde av motorrommet på Golfen etter du rensket alt oppi der? Hadde vært kult å se:) Holder på med det samme selv. av mitt motorrom mener du?? hvor er alle bildene a??? de kommer.. har byttet internett tilkobling/hjemmeside Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Har endelig tatt meg tid til å lese gjennom hele tråden her og må si at dette er et morsomt prosjekt. Selv om bildene mangler, får jeg et innblikk i hvordan bilen blir. Håper du får opp nettsiden din snart, så vi får se noen bilder. Skulle ønske jeg hadde en plass å stå, har nemlig lyst på et skikkelig prosjekt selv. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Originally posted by rakriste av mitt motorrom mener du?? Ja........av ditt motorrom:) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Originally posted by EspenB Ja........av ditt motorrom:) mitt er jo lang ifra ferdig da men.. ehm.. fant ingen bra bilder heller, bare dette fra i sommer. litt mer er gjort, men du ser iallefall påbegynt sveise jobb får å fjerne alle unødige hull og fjernet øvre del på torpedoplata.. cleaning er ikke alltid like enkelt, må jo se bra ut og.. så litt pusse jobb blir det nok. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Det er liksom noe som mangler der... En plate der med varmeapperat viften, Har du vært på ferde med vinkelkutteren :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Originally posted by 2maz Det er liksom noe som mangler der... En plate der med varmeapperat viften, Har du vært på ferde med vinkelkutteren :D :D det stemmer.. det jeg kaller øvre del av torpedoveggen :) den måtte ofres for utseendes skyld. det praktiske skal fikses på uansett. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 da har jeg igjen surra mye med golfen.. jaja.. iallefall dørene. grunnet dem for noen dager siden, typisk så klarte jeg å bruke feil type, så den måtte skrapes/slipes ut igjen :( men etter ny grunning så er alt vel! så klar gjorde vi alt det nødvendige, til og med maske!!! :) brukte sparkelmasse fra hagmanns, grov type med tilsatt glassfiber tråder. denne blir steinhard og henger veldig godt sammen og mindre sannsynelig at siger. lenge til lakk så den får nok satt seg skikkelig og. jeg skal sveise igjen hull til speil så fort jeg får tid. så litt arbeid med dørene gjennstår selvsagt. prøve montert el.åpning på begge dørene og de fungerer perfekt. ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 med stor fare for å gjenta meg selv. utrolig fett prosjekt. har du fått gjort noe mere med selve karosseriet eller? noen bilder av nåværende tilstand?:) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by audifanatic med stor fare for å gjenta meg selv. utrolig fett prosjekt. har du fått gjort noe mere med selve karosseriet eller? noen bilder av nåværende tilstand?:) gjentakelse ikke farlig, fungerer som en rus for meg det ;) lite er gjort på selve karroseriet, men til uka.. fri fra jobb, og bil i garasje. vi får se da! jeg har noe på lur :P har jobbet utrolig mange timer med rallygolfen på http://www.motorklubben.com og derfor har mitt eget blitt litt tilsidesatt. men nå går rally'n igjen (med audi motor den og) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg