rakriste Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 JA.. bil i mekke garasje, fri hele uka.. hva skjer? det jobbes så klart :d testet dørene til å starte med for å bygge opp motivasjone. og dette blir rått. (enig med meg selv i allefall) skal teste fangere bakluke/panser osv så fort det blir litt tid. prioriteringen denne uka er understell. ikke lenge til fjæringene er på plass så da bør alt under bilen være nogen klart og. fikk iallefall kittet litt inni der hvor jeg har sveiset. bedre bilde av batterikasse og verktøy-rommet, og det hullet i gulvet er der hvor bensinpåfyllingsrøret skal gå. skal på tess i morra og kjøpe inn litt slanger. siste bilde i kveld. testet en skjerm til for ære for bilde. :p Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Begynner vel å se en ende nå? hehe.. neida, tror denne kommer til å bli utrolig fet.. Bare husk å oppdater posten.. mange her som leser denne tror jeg (inkl meg :D) Stå på! Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by Elgen- Begynner vel å se en ende nå? hehe.. neida, tror denne kommer til å bli utrolig fet.. Bare husk å oppdater posten.. mange her som leser denne tror jeg (inkl meg :D) Stå på! håper da det :D er jo ca 30 000 som har tittet innom (jada, veit at en del av dem er meg, men dog :) ) syns det er artig med tilbakemld og det driver litt det og.. her snakker vi nesten ruuus.. hehe neida) kommer mer denne uka, det lover jeg. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Det varmer i hjertet å se deg legge ned så mye arbeid i en gammel ener ;) Stå på! Har på følelsen at dette blir rått.. Gleder meg til å se den ferdig Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Orket ikke bla igjennom hele tråden, men lurer på hvor du gjorde av chassie nummeret, og hva du gjorde ovenfor biltilsynet ang. flytting av det.......? Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by EspenB Orket ikke bla igjennom hele tråden, men lurer på hvor du gjorde av chassie nummeret, og hva du gjorde ovenfor biltilsynet ang. flytting av det.......? noe av det første jeg hadde bestemt at skulle bort i motorrommet var den plata chassi nr sto på. ringte biltilsynet og spurte (ca 1.5år siden) de sa det bare var å komme til dem og få gjort det. bestilte time, og møtte opp. hyggelig kar han som hjalp meg. vi bestemte ett nytt sted for graveringen. og han fikset det på ca 20min. etterpå slipte han av det gamle og skrev inn bemerkning i vognkortet mitt. så dette er gjort lovlig. jeg betalte ikke noe, men det skulle ha kostet å forandre vognkortet (ca 500,-) men litt surr fra hu dama i skranken så slapp jeg visst det og :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Dette blir bra R.A.. Får vi se om jeg joiner snart da... trenger jo bare ca 30000,- (Legge inn litt overtid på jobben) Bør vel prøve... eller hva... (Var jo ikke ille den cab'n...) Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by MiNDFLaRe Dette blir bra R.A.. Får vi se om jeg joiner snart da... trenger jo bare ca 30000,- (Legge inn litt overtid på jobben) Bør vel prøve... eller hva... (Var jo ikke ille den cab'n...) Åååå.. var det til deg han var og kikket på cab her om dagen altså. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by DrLaban Åååå.. var det til deg han var og kikket på cab her om dagen altså. :) selvsagt var den ikke tilmeg.. men hadde jeg ikke hatt pug'n så hadde jeg nok vurdert denne garantert. veldig god stand og pen bil. ett godt kjøp mindflare. Btw.. noe er gjort i garasjen i dag og.. først sette på litt deler slik at det ser ut som en bil igjen. Flere bilder kommer senere i kveld. stay tuned. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 over til flere bilder.. ikke noe braking news, men noe er det da. fikk ordnet resten av rørbøyene slik at påfyllinga av bensin havner riktig. kjøpte ca 1m bensin slang som skal skjøte sammen noen ledd. tess er billig :( bare 570,-kr.. slik ble det under ifra innen ifra etter av neste rørbøy er tilpasset. i mellom disse to leddene så blir det gummislangen fra tess. så er iallefall muligheten til å ta løs greiene tilstedet. liten smugtitt bakfra, men ny monterte baklamper og senterplassert tankpåfylling. chromelokk kommer senere. rallyfronten skal ikke moddes på enda, men for å få ett innblikk så ble det litt ideemyldring. det blir nok til å kappe ut den gamle frontdelen (altså ikke toppplate, men rett under og ned) for så å montere denne nye delen som egentlig er til mk2. da håper og tror jeg at det vil se orginal montert ut (litt justeringer så skal det gå) da'grill in front motorrommet trenger snart litt omsorg.. får se hva som kan skje. aner fortsatt ikke noe om hvilken motor som skal i enda hell. i morra er en ny dag, da skal bakskjermene på igjen (I hope) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Misunner deg den enorme plassen du har å skru på der :) I fare for å gjenta meg selv: ser bra ut dette rune :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by DrLaban Åååå.. var det til deg han var og kikket på cab her om dagen altså. :) Jepp... Rune Andre skryter jo Golf så opp i skyene... Tenkte jo at det ville bli en grei første- bil til kona... Vil jo ha "god-bilen" for meg selv!! ( Les Pug 306 :D ) Rune Andre; du får komme med litt tips til meg da...Hvis jeg havner på cab'n... Vet jo at du er full av gode tips! Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by MiNDFLaRe Rune Andre; du får komme med litt tips til meg da...Hvis jeg havner på cab'n... Vet jo at du er full av gode tips! Her er det mange tips.. Cabben til Thomas Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by golf gti16v Misunner deg den enorme plassen du har å skru på der :) I fare for å gjenta meg selv: ser bra ut dette rune :) Er knall sted å skru, flere av oss på forumet som bruker det verkstedet til å skru, meg bl.a :D Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Rage Er knall sted å skru, flere av oss på forumet som bruker det verkstedet til å skru, meg bl.a :D og meg :hello: bra med verktøy. og bra miljø. absolutt perfekt. bare synd det ikke er helgeåpent. :( Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg