Gå til innhold

Mk1 prosjektet mitt

Ranger emnet


rakriste

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott å høre at det fortsatt er fremgang

Aner du noe om når du har lyst til å få bilen ferdig eller, denne bilen er jeg nøtt til å se i levende live :D

VW Golf MK1 GTi 1983 mod(endelig mk1 igjen :D)

BMW e34 520i 24v 1995 mod

(x)Mercedes Benz 190 E 2,0L 1990 mod

(X) VW Golf MK1 GTi 1,8L 1983 mod(Savner deg allerede Jenta mi :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss.. sikkert jeg som har skrevet mye ****

 

jupp.. litt flere bilder?

 

snudd bilen opp ned.

280205%20(1).JPG

 

hva lager jeg her?

280205%20(2).JPG

 

noen som ser det?

det som jeg ellers fikk gjort klart var kitting av resterende skjøter. i morgen blir det kanskje ett nytt lag lakk/bodyskytts og så ett tynt lag tectyl

pirke arbeid som dette tar faktisk mye tid, men jeg trives.

280205.JPG

 

 

lite snapshot fra oppmøte i "garasjen" i kveld

omk.JPG

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ihaa, post nr 500 :)

 

501 faktisk! notin

 

Ser gøy ut med fellesgarasje, synd det er lite av det her i området(eller jeg ikke er på pletten). Anyway, mye bra arbeid. Selv om jeg hadde likt å se den i oldschool liknende stil. Men smaken er som baken, og det blir garantert en flott og gjennomført bil sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

501 faktisk! notin

 

Ser gøy ut med fellesgarasje, synd det er lite av det her i området(eller jeg ikke er på pletten). Anyway, mye bra arbeid. Selv om jeg hadde likt å se den i oldschool liknende stil. Men smaken er som baken, og det blir garantert en flott og gjennomført bil sombrero

 

tja.. old school er litt for sent å begynne på nå, dessutten er det Veldig mange av dem i år (om de blir ferdige) så jeg tror dette blir bra.

 

mye som er gjort på denne som ikke andre har gjort før. så det blir spennende å se resultatet selv.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som sagt oldschool ble jo veldig populært. Så det blir spennende å se hvordan dette blir. Vanskelig å lage seg noe bilde i hodet med mix å trixinga di.

Spennende!

 

hehe, gøy at du sier det sånn.. da er det fortsatt litt spenning i prosjektet for dere som vil og liker å lese!!

 

jaja.

 

så lakkskada (eller løsemiddelskadet) som jeg har blitt de siste dagene så er det ikke rart gutta på motorklubben har sett bekymrede på meg.. hehe sittet på lakkspann og trallet i mitt hjørne flere kvelder på rad :D

 

fikk gjort klart mesteparten av lakkingen under idag. noe småtteri gjenstår. håper på å ta det i morra.

 

nice and blue!

AUT_0022.JPG

AUT_0024.JPG

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahem!

 

Nå skal det sies at jeg er like grønn som bilen min, når det gjelder (ganske mye egentlig) å pusse på bil...

 

Har kjøpt meg øyelokk.. (200,-.... helt greie) Som jeg må pusse ned litt, før lakkering..

 

Hvor fint sandpapir er det greit å bruke da? 100? 150? 200?

Og er det noen spes grunning jeg bør bruke før lakkering?

 

Ellers har jeg det ganske bra... :P

MiNDFLaRe

'98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor

'96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far

X '96 Peugeot 306 Xt 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahem!

 

Nå skal det sies at jeg er like grønn som bilen min, når det gjelder (ganske mye egentlig) å pusse på bil...

 

Har kjøpt meg øyelokk.. (200,-.... helt greie) Som jeg må pusse ned litt, før lakkering..

 

Hvor fint sandpapir er det greit å bruke da? 100? 150? 200?

Og er det noen spes grunning jeg bør bruke før lakkering?

 

Ellers har jeg det ganske bra... :P

 

Du bør nok bruke noe som er en del finere enn det for ikke å få slipemerker

på øyelokka!

 

Vinyl grunning eller noe annet som er til plast hvis det er det de er går bra!

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir helt sjuk når jeg ser på bildene dine, for deretter å ta en tur ned i garasjen og se på min som bare står der og koser seg i varmen, stakkar bilen, skriker etter å plukket fra hverandre....

 

vet ikke om du har sagt noe om det hittil, men fargevalg på bilen? ettersom at du kjører på med blått under....?

 

mvh daniel

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår