Gallagher Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 ser bra ut dette rune andre :) satser på å møte deg på noen treff i sommer siden derbyen, poloen og golfen nærmer seg :) har du liggende 16v 2,0l bunndel eller vil du bare bruke en 8v uten underspyling ? mener vegard opsahl på vacn skulle selge en 2,0 16v blokk.. håper på å komme innover en tur i sommer når bilene står klar og kikke litt :) nå kom motoren, så da ble ting litt mer interessant :) hva ellers blir det av motorplaner ? lett N/A trim på 2,016v ? behold i tilfelle digifanten din, den trenger du over 160 hester.. bare en kjapp chip for å N/A tilpasse den... pluss at et motorrom med el. innsprut ser så vanvittig mye cleanere ut.. slipper hele luftmassemåleren og kan heller satse på power rør og kon filter :) pluss at veien er mye kortere til turbo :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 ser bra ut dette rune andre :) satser på å møte deg på noen treff i sommer siden derbyen, poloen og golfen nærmer seg :) har du liggende 16v 2,0l bunndel eller vil du bare bruke en 8v uten underspyling ? mener vegard opsahl på vacn skulle selge en 2,0 16v blokk.. håper på å komme innover en tur i sommer når bilene står klar og kikke litt :) nå kom motoren, så da ble ting litt mer interessant :) hva ellers blir det av motorplaner ? lett N/A trim på 2,016v ? behold i tilfelle digifanten din, den trenger du over 160 hester.. bare en kjapp chip for å N/A tilpasse den... pluss at et motorrom med el. innsprut ser så vanvittig mye cleanere ut.. slipper hele luftmassemåleren og kan heller satse på power rør og kon filter :) pluss at veien er mye kortere til turbo :) 2X45 forgassere er tanken. og ryddig og rent motorrom er en selvfølge. har ett håp om å nå ett sted mellom 150-180hk toppen skal nå av og sendes bort :D har enda ikke fått fatt i 2L bunndel, men om det ikke kommer med det første så kommer det nok. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Har du planer om å godkjenne dette? Planen er 16V med 2x45 her også, så da får du styre med godkjenning og sånn først og se hvor lett det er ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Har du planer om å godkjenne dette?Planen er 16V med 2x45 her også, så da får du styre med godkjenning og sånn først og se hvor lett det er ;) hadde tenkt så ja. Er anna jeg er mer bekymret for enn motor. men alle problemer er til å løses uansett. Jeg skal styre MYE med det,beste er å være lovlydig. du hadde vel tenkt å overlate alt styre til meg?? hehe.. din ål... ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 du hadde vel tenkt å overlate alt styre til meg?? hehe.. din ål... ;) Var planen det ja, haha :D Så da kan jeg komme på biltilsynet og si "Jammen... han fikk jo lov :(" Og sette opp rådyr øyne og stort smil, så ordner alt seg! ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Var planen det ja, haha :DSå da kan jeg komme på biltilsynet og si "Jammen... han fikk jo lov :(" Og sette opp rådyr øyne og stort smil, så ordner alt seg! ;) Ikke ro ro ro.. bambi øyer = femigutt :P nei, men å dele erfaringer er nok ikke dumt.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bstdol Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Åssen er ledningsnettet til 16vn? Er det til salgs eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 PM til dg buster Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Åssen er ledningsnettet til 16vn? Er det til salgs eller? jepp tilsalgs. les pm Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Ikke ro ro ro.. bambi øyer = femigutt :Pnei, men å dele erfaringer er nok ikke dumt.. Jaja, litt femi... bare kødda da ;) Dele erfaringer er fint... hehe. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 jeg har fått fatt i 2stk doble webere 45mm til motoren. derfor selges alt jeg ikke trenger fra 16v nå men jeg mangler innsug. noen som kan hjelpe meg litt? hva heter det på engelsk, og er det noen bra webshopper utelands som er billigere enn her i norge.? btw. har ett ekstra 90 fanger sett som selges nå. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 men jeg mangler innsug. noen som kan hjelpe meg litt? hva heter det på engelsk? Inlet manifold (+dcoe/dual carbs etc.) og er det noen bra webshopper utelands som er billigere enn her i norge.? misab har innsug for doble gassere til vw 16v. 3500,- her. Ville sjekka priser i england først, pleier å være billigere der. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 inlet manifold eller noe slikt heter det vel på utenlandsk. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Prøv Tyske Ebay, der fikk jeg tak i 16v forgasser innsug til 1500 NOK. De er av merket TWM, samme som de som er på bilde. Nå mangler jeg bare gassere, så hvis noen har et par Dellorto/Weber billig tilsalgs så er det bare å si i fra ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Er vel viktig at innsuget er ganske kort, som på forrige side her. Hvis ikke butter gasserne borti radiator og frontplata :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg