Mk2-16v Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Er vel viktig at innsuget er ganske kort, som på forrige side her.Hvis ikke butter gasserne borti radiator og frontplata :) Ja det er vel kanskje mindre plass i en Mk1 enn Mk2? BTW: På Tysk heter det Vergaser Ansaugbrücke, hvis du skulle finne på å prøve ebay.de ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 takker.. tror faktisk misab innsugen er en fordel. ser det mer praktiske i de. men skal leite, litt på web. takk for info :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 jeg har ett sett for mye! disse er i plast, god passform. selges for 2000,- bør hentes i Oslo. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Har du kjøpt deg enda en golf? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Var noe kjent ned den Golfen? Brukt i gatebilserien ell no? Mener det er der jeg har sett den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Var noe kjent ned den Golfen? Brukt i gatebilserien ell no? Mener det er der jeg har sett den? aner ikke. jeg kjøpte den som delebil for noen år siden. plukka alle "verdifulle" deler og vraka resten. vinduene var vel det som var verdt mest. bronse fargede glass. vistnok vanskelig å få fatt i. bilen var ikke særlig pent behandlet av dem siste eierene. ekstremt med rust og ødelagt motor for ikke å snakke om mugne interiøret Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Ok. Mener jeg så den på Gatebil Rudskogen for en 3-4 år siden, men det vat sikkert ikke den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Ok. Mener jeg så den på Gatebil Rudskogen for en 3-4 år siden, men det vat sikkert ikke den. ikke umulig det da, men nå er den på evigejaktmarker eller fordenslags skyld ett av holde punktene for eit nybygd hus :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Skikkelig møkkete, lite/eller ingen lekasjer, men søle og dritt har funnet sitt hjem allikevel.. klargjøring på bukk, delvis demontert. alt skal plukkes fra hverandre, men en høytrykkvask er uansett deilig ;) maskert og klar. resten kommer senere idag, skal skrubbe litt til. oxo en god nyhet, gasserne kom i posten idag :) mangler bare innsug og gasswire, men det er på vei nå. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Alright padda... Grattis med Loyd Webber chicken Kult å se du starter med "hjertet!" av bilen også. Plinger deg bitch :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Alright padda... Grattis med Loyd Webber chicken Kult å se du starter med "hjertet!" av bilen også. Plinger deg bitch :titties: jepp.. og nå er ho rein. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 mooore.. rent og "pent" kommer litt lakk så blir det enda renere. test plasseringa av råtassa. neste på lista er å demontere toppen og sende den inn til racing-modifisering. hva nå en det skal bety. blir iallefall glassblåst og rengjort inni, samt generel overhalling. blokka forblir orginal om det ser greit ut inni, da 2L bunn er planen. :rolleyes: Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Mmmmm, Webere babyhmm? Blir bra det, samme planer som meg, bare at jeg går for 1.8 litern. Men forgassere er morsomt. PS: Kjøpt meg bor til å borre ut punktsveis med i dag. Var 8mm i diameter. Samme som du har brukt? Ganske kort. Men, når jeg borrer de ut så må jeg jo borre igjennom begge platene, da blir det jo stygge hull i motorrommet. Dette går kanskje an å fylle med sveis? For noen av de blir jo på steder jeg ikke kommer til på baksiden og får sveisa plate bak. Hvordan har du gjort dette? :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Du borrer jo bare igjennom den ytterste plata. (den plata som er punktet fast) Punktsveisen og platebiten fra den ytterste plata blir jo sittende igjen på den innerste plata. Synes de borrene var noe ordentlig herk, tar jo år og dag for å borre ut en punktsveis jo. Prøver man å presse på litt på borret så går det jo til helvete... Mulig jeg er litt talentløs da :rolleyes: Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Du kjøpte ikke sånn fres a? Som freser ut sporene? Ser ut som et bor med en bitteliten hullsag på. Ettersom platebitene satt igjen tenkte jeg på. Var det jeg egentlig skulle ha, men de hadde ikke. Så det ble et annet, som visstnok skulle være til å bore ut sveisepunkter. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg