Gå til innhold

Mk1 prosjektet mitt

Ranger emnet


rakriste

Anbefalte innlegg

Du kjøpte ikke sånn fres a? Som freser ut sporene?

Ser ut som et bor med en bitteliten hullsag på. Ettersom platebitene satt igjen tenkte jeg på.

 

Var det jeg egentlig skulle ha, men de hadde ikke. Så det ble et annet, som visstnok skulle være til å bore ut sveisepunkter.

 

20-203_l.jpg

 

 

Det var et slikt som så ut som en liten hullsag jeg kjøpte.

Var ikke lett å borre med synes jeg, kunne liksom ikke legge noe særlig press på borret.

Det du har kjøpt har jeg ikke sett før....

Du får prøve å borre bare igjennom den ytterste plata, men det er kanskje ikke så lett

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja, om det er lett finner jeg ut. hehe :)

Håper det går... så slipper jeg å lage hull tvers igjennom.

 

tilsvarende bor jg brukte..

det blir nok noen hull noen steder, men det funker fint. bor forsiktig, ikke alltid like lett å se sveisen eller om man har kommet igjennom den§!

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

JEG... 1-0

 

endelig kom disse helvetes lagrene seg ut.

nav%20(1).JPG

 

Ikke rart disse satt godt, 20 år i drift og rusta låsringer. skjærbrenner var siste utvei, skadet det ene navet litt, men ikke så ille at det ikke kunne reddes/brukes. puuh..

nav.JPG

 

nå får jeg endlig montert fjøringa ordentlig-

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra denne bilen din.

Har planer om å kjøpe meg en einser GTI i sommer. Hadde tenkt å sette eksosen ut på midten bak, helt til jeg leste tråden din. Vurderer rett og slett å droppe det for å ikke bli beskyldt for å etterligne deg. :D

Jeg og Cheron holdt på med et lignende prosjekt med eksosen for mange år siden, men jeg og Cheron ble "skilt" og bilen ble stående. Kvinnfolka sørget for det...

Men ditt prosjekt kommer til å bli knall ut i fra det jeg har lest så langt.

Lykke til med prosjektet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra denne bilen din.

Har planer om å kjøpe meg en einser GTI i sommer. Hadde tenkt å sette eksosen ut på midten bak, helt til jeg leste tråden din. Vurderer rett og slett å droppe det for å ikke bli beskyldt for å etterligne deg. :D

Jeg og Cheron holdt på med et lignende prosjekt med eksosen for mange år siden, men jeg og Cheron ble "skilt" og bilen ble stående. Kvinnfolka sørget for det...

Men ditt prosjekt kommer til å bli knall ut i fra det jeg har lest så langt.

Lykke til med prosjektet!

 

 

JEG HAR EN GOD NYHET TIL DEG§!!!.. du missa vist at jeg faktisk skal droppe å ha eksosstuss ut bak ;) så vennligst fyll ut din drøm :D

takk for varme ord btw.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litte bilde fra idag og.. (nesten dagbok dette nå) regelmessig oppdates, selv om alt ikke er like spennende.

 

jaja..

 

AUT_0027.JPG

 

fikk sandblåst spindelene idag, grundet og lakkert dem. AS NEW..

pressa inn nye lagre og på med navet.. men så... venstre side... FUCK!!!

navet er borte.. leite etter nytt, huff. flaks. gir opp. selge hele skiten.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår