Tomelitn Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 bra svart... og en ting til... ALT PASSER OM DU GIDDER :D joda men jeg er ikke av dem som er så inne på det tekniske, jeg er mer av dem som lever av og for karosseri :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Sjekk feks http://www.ebay.de Der er det bla flere S3 motorer til salgs..... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Sjekk feks http://www.ebay.deDer er det bla flere S3 motorer til salgs..... heheheh var ikke 1.8T stort nok ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 hørtes litt sur ut, men jo større jo bedre :P:P:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Blir kanskje litt OT i posten til Rakriste, Men du har ikke tilfeldig vis tenkt 1,8T og Datasprut da?:):) Tenker de veier selv i 2'ern;) Rakriste; BILDER;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Rakriste; BILDER;) ai ai.. har ikke skjedd så stort enda at jeg har bilde.. men det kommer selvsagt snart Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Men du har ikke tilfeldig vis tenkt 1,8T og Datasprut da?:):) Tenker de veier selv i 2'ern;) hmmm hvem veit ? rakriste, noen forslag ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Motorene i TT er den vanlige 1.8T motoren og den skal vistnok passe så bra i einsere at mange mener den nærmest er laget for de gamle bilene :) Passer den rett i de gamle motorfeste-plasseringene? :) Så man bare kan plukke motor og fester fra TT, eller kanskje bruke originale einser-fester? Eller hjemmemekk? Den kan da umulig veie så MYE mer enn f.eks en GTI 16V eller lignende. Litt OT dette men... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Passer den rett i de gamle motorfeste-plasseringene? :) Så man bare kan plukke motor og fester fra TT, eller kanskje bruke originale einser-fester?Eller hjemmemekk? Den kan da umulig veie så MYE mer enn f.eks en GTI 16V eller lignende. Litt OT dette men... LITT???? hehe.. neida.. men man bør nok påberegne litt ekstra arbeid ved slike motorkonverteringer. men respekt for å gidde er tilstedet! lyst på 5'er i min, men snuta blir så rar og lang. blir 4'er og åpene sluser :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 LITT???? hehe.. neida.. men man bør nok påberegne litt ekstra arbeid ved slike motorkonverteringer. men respekt for å gidde er tilstedet! lyst på 5'er i min, men snuta blir så rar og lang. blir 4'er og åpene sluser :D ja går det fremover med din(e) bil(er) da ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 ja går det fremover med din(e) bil(er) da ? :) bra med ting som skal skje iallefall. har 3 tråder som blei oppdatert igår.. OG IGJEN: Noen som er int. i 90 fangere til golf mk1? foran og bak med sota blinklys foran. har oxo treratt tilsalgs. Pm meg!! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 bra svart... og en ting til... ALT PASSER OM DU GIDDER :D det er helt riktig!! 2,0 opel fra en omega "passet rett oppi" min 88 ford fiesta bilcross :D Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 arbeidslyst :D takk for hjelp på værste kaldblod, ble iallefall gjort litt idag. handle inn litt mer utstyr og no små ting i morra så kommer jeg nok enda lenger. bakstillinga har fått på bremser og er klar for montering. bilen er satt på bukker så "ramma" kan tas av (for godt) og bakfanger blei prøve montert for evnt. justeringer. heldigvis var pass formen superb så alt som skal gjøres er å tette noen hull (eksos), fikk prøvd heltheten med baklysene igjen.. :) mer kommer! lite bilde fra idag :) Fikk oxo prøvd side-skjørtene fra rieger, men faktisk så vurdere jeg å selge de att. blir liksom ikke heelt riktig på min bil. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Flott, prosjektet ditt er snart kvitt støttehjula... Jeg må få ta en titt på hva du har gjort til uka om det passer, er en stund siden jeg har sett på´n nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 ikke gjort stort.. men bare det å få på hjul igjen er jo stort nok :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg