rakriste Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Hvor kjøpte du? teppe er fra TMI i Usa du må igjennom en forhandler av dem siden de ikke selger til private. sjekk... http://www.evwparts.com Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 teppe er fra TMI i Usa du må igjennom en forhandler av dem siden de ikke selger til private. sjekk... http://www.evwparts.com vanskelig å forestille seg produktet når en ikke får opp bilde eller fargeprøver. Let litt lengre og du finner :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 vanskelig å forestille seg produktet når en ikke får opp bilde eller fargeprøver. Let litt lengre og du finner :D eller enda bedre, bestill en prøve bok.. da blir du nok klokere skal du se. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 en slik en.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 nedslipinga har begynt, og sideprofilen er nå tilbake etter mye om og men.. felg valg er ikke bestemt, men prøve monterte felga fra cabrio'n. litt bredere og mindrer gummi så kanskje :thumb lager nytt gulv i bilen, ligger ca 2-3cm over det gamle. så kan kabler og slikt ligge under der. ferdig. påbegynt en kasse bak som da lufttank, batteri og bensinrøret skal skjules i. blir oxo anlegg montert på/i denne. har flere bilder av pusse/slipe arbeidet som pågår, må bare få ordnet upload siden min først. bilen er delvis sprøyesparklet. blir kanskje ikke lenge til lakk.. hvem vet. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 looking god, gleder meg til jeg kommer "dit":) Altså hvor jeg kan begynne å tenke på interiøret ;) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 looking god, gleder meg til jeg kommer "dit":) Altså hvor jeg kan begynne å tenke på interiøret ;) er ikke heeelt her enda jeg heller. men blei litt lei karrosseri modding. måtte gjøre noe anna oxo for å holde det gående. men er jo greit nok det, begynner å ligne noe nå Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 er ikke heeelt her enda jeg heller. men blei litt lei karrosseri modding. måtte gjøre noe anna oxo for å holde det gående.men er jo greit nok det, begynner å ligne noe nå Greit med litt variasjon ja. Er det du som deler lokaler med Rudi? Stemmer det at du har bygd en sånn ramme til å tippe bilen over med? Hva er sjansen for å få lånt/leid den? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Greit med litt variasjon ja. Er det du som deler lokaler med Rudi? Stemmer det at du har bygd en sånn ramme til å tippe bilen over med? Hva er sjansen for å få lånt/leid den? rudi leier lokale ved siden av oss.(samme bygg) jeg lagde en slik ramme ja, den har jeg donert bort til Rudi, men spør du pent så får du nok låne den. den er enkelt sveiset sammen, så husk å støtt oppunder når bilen ligger på siden for sikkerhetskyld. bilen min sto i den meste 3månder oppned uten å falle, så den tåler iallefall vekta. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 rudi leier lokale ved siden av oss.(samme bygg)jeg lagde en slik ramme ja, den har jeg donert bort til Rudi, men spør du pent så får du nok låne den. den er enkelt sveiset sammen, så husk å støtt oppunder når bilen ligger på siden for sikkerhetskyld. bilen min sto i den meste 3månder oppned uten å falle, så den tåler iallefall vekta. Ok, Hadde vært greit å kunne gå over bilen under uten å ligge på ryggen under liksom. Forresten, du skal ikke ha bakseter i? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Ok, Hadde vært greit å kunne gå over bilen under uten å ligge på ryggen under liksom. Forresten, du skal ikke ha bakseter i? nei heldigvis ikke, kommer ett bur fra weichers inn her nå snart. håper det er klart så jeg får det på essen turen. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Ok, Hadde vært greit å kunne gå over bilen under uten å ligge på ryggen under liksom. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 tror det der blir bra til slutt! m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 de felga du har der kunne jeg tenkt meg!! hva heter de?? Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Fy faen, lengste tråden jeg har lest noen gang. Men vel verdt det!!! Kanon tøft prosjekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg