rakriste Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 de felga du har der kunne jeg tenkt meg!!hva heter de?? 6x15 fondmetal. tror de kan bli kule i 8x15 og polert kant og lakkert senter. Fy faen, lengste tråden jeg har lest noen gang. Men vel verdt det!!! Kanon tøft prosjekt QUOTE] kult at du leste igjennom, 2 snart 3 års historikk. det tar tid å bygge.. :biker veit at flere bilder ikke ligger i tråden lenger, men det skal endres på. just time... Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 offtopic: Skal du til Essen i år? Hvis du skal så håper jeg du har fått spart opp litt ekstra lommepenger kiddie hehe. Må snart få tatt en titt på dette prosjektet med egne øyer, gleder meg til å se flere bilder. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 ot: selvsagt, essen I come.. sikkert masse duppeditter som trengs og damejaktgeværet er i bæggen alt. cheers blir nok artig. og penger det ordner seg nok. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 morro bil!!! mye bra å lese,..får vel og legge ut golfen her! hatt den siden 98,men ikke gjort noe,men smalt i fjor på vei hjem fra gatebil..he he...men skal og legge ut..kjøpt noe gøy,men ikke det helt store..men Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 KULT å få høre... mer morro skal det oxo bli.' legg ut om golfen din.. interessen her er stooor Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Nå følger jeg tåden din fra to tråder gitt hehe.. er litt bedre dekning på vwaudi syntes jeg ;) Du skal ikke selge de felgene til meg da ? Siden remster absolutt skal kjøpe hjula mine så trenger jeg et par nye vinterfelger til lowridern min. Remster: Hvis du får med deg dette, så ser det ut som jeg kan selge felgene min til deg mot sommern,, da blir det andre doruller på meg. 9x14 eller 9x16. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 hehe. dette kan vi diskutere i værste en dag. du får sende på en pm med mob nr ditt. så får du bli med opp og ta en titt en dag. :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Nå følger jeg tåden din fra to tråder gitt hehe.. er litt bedre dekning på vwaudi syntes jeg ;) QUOTE] lettere å legge ut bilder etc. men ingen grunn ellers. kommer mer oppdatering etter essen turen.. masse greier i anmarsj Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Her er jo bildet du har hengende på do som inspirasjon jo ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Her er jo bildet du har hengende på do som inspirasjon jo ;) huff da.. dette så ut som en skikkelig banana bil.. se den frontfangeren a Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 huff da.. dette så ut som en skikkelig banana bil.. se den frontfangeren a phst. se på frontfangern på cabben din a :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 phst. se på frontfangern på cabben din a :p ja den har jeg sett, tatt av og nesten montert ny på... noe mer du lurte på :P Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Her er jo bildet du har hengende på do som inspirasjon jo ;) Fler enn meg som har hatt litt ekstra tid til å være innom vwvortex idag ser jeg :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 hvor kommer de skjermutbyggerne skjørtgreia ifra? på bildet? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 hvor kommer de skjermutbyggerne skjørtgreia ifra? på bildet? de ble levert på golf mk1 cabriolet fra 88-> om jeg husker rett fås kjøpt hos noen styling leverandører, men koster et sted mellom 5k-10k Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg