rakriste Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 endelig hjemme igjen... :D fikk shoppa en del.. her er en sniiik titt. skal montere litt i morra da jeg har ferie resten av uka fordeling av delene Hvite cabben: nye baklykter røde cabben: nye frontlykter, "tessa" skiltene prosjekt RA: alle stabstag, og chromedelene :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 fint snacks:) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 EEEEt bilde til.. snart opp på værste og skru litt til. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 holdt ikke du på med plast-sveis for å ta vekk de blinker-hullene på den der? er det den fangern du skal ha på? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Hehe.. tøffe skilt da :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 endelig hjemme igjen... :D fikk shoppa en del.. nye baklykter chromedelene :D Jeg vil haaaa :) :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 det er den fangeren jeg skal ha.. ikke begynt å plastsveise enda nei.. bare kappet ut og gjort klart. skiltene er tøffe de, men RA skiltet er ikke ferdig.. kommer noe mer spennende etterhvert der. tessa skiltet er noe for seg selv kan man si.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 er det jetta lykter eller? Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 er det jetta lykter eller? jetta???? nå ber du om bråk... :boxing rallyfront!!! happyhappy Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 er det jetta lykter eller? fra Golf Rallye Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 he he banna vist i kirka nå,he he Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 he he banna vist i kirka nå,he he hakke bedre en aluvinge.... knock Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 hva mener du ? skal du ikke ha aluvinge ?? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 hva mener du ? skal du ikke ha aluvinge ?? joda.. og slik fin flagstang av en 16v antenne.. hehe.. blir ikke engang gtispoiler her.. cl :kiss Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 mere bilder.. endelig fått ordnet uplinkene.. først og fremst.. jeg angret noe voldsomt på at jeg fjernet listgropa. enkelt, vi fører den tilbake. /)=("/¤"(¤/(" møkkajobb øvrestabstag foran er montert. overraskende stivt til å være alu. bling ;) staget bak likedann. vatre, bor og skru fast. nye dørbolter med nye foringer. håper dørene sitter litt tettere nå. og ikke klanke lyd når de lukkes. tanklokk i polert utgave fås nå ferdig.. ingen tvil da- lite oversiktsbilde over noe av delene som er montert etter essen. nye blanke skruer i skjermene, panserløftere, stag og lysa- more too come Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg