Gå til innhold

Mk1 prosjektet mitt

Ranger emnet

rakriste

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

rått prosjekt. Er ikke tilhenger av for mye "støy" på prosjekt-tråder, men jeg måtte bare skrive et innlegg for å begynne å abbonere på det. (vet ikke hvordan jeg skal gjøre det uten å skrive innlegg.. hehe)

mvh oddi

skal være diskusjoner i tråder.. litt iallefall.

baaa..

vaskemotor= tidsdriv. nå gjenstår alt det dyre arbeidet..

DSC00082.sized.jpg

toppdekselet fikk en ny runde i vaskebalja, dette skal på nytt modifiseres.

DSC00083.sized.jpg

ER alt i skjønneste orden da Mr.RA????

sehr gut!!!

DSC00073.sized.jpg

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rått prosjekt. Er ikke tilhenger av for mye "støy" på prosjekt-tråder, men jeg måtte bare skrive et innlegg for å begynne å abbonere på det. (vet ikke hvordan jeg skal gjøre det uten å skrive innlegg.. hehe)

Dette må jeg bare kommentere, siden jeg har tenkt på akkurat dette et par ganger i dag.

Følgende er hvordan jeg føler det.

Jeg postet min prosjekttråd her inne i Golf 1 forumet siden jeg følte at det var mer korrekt, da jeg ønsker diskusjon og tilbakemeldinger på min prosjekttråd.

Under prosjekt-forumet så er det rettningslinjer som skal begrense dette og jeg respekterer det, mens her inne så ønsker jeg å være egen herre over tråden og står friere til å gjøre så siden det er her inne Golf 1 diskusjonene finner sted.

Nå er ikke det sagt at alle her inne ønsker dette og jeg kan godt forstå at folk ønsker å ha prosjekttråden sin her inne, men med de samme "reglene" som finnes under prosjekt-forumet. Jeg syns at tråd-starterene i såfall presiserer dette tidlig i tråden sin. Helst i første posten slik at leserene ser dette uten å måtte leite gjennom 40 sider først.

Dette er ikke på noen måte ment som kritikk til noen.

75 BMW 2002 US

83 VW Golf GTI

01 Audi A6 2.5TDIqAt

96 Audi A6 2.5TDIqA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter og ser igjennom masse bilder fra sommer og frem til nå.. om dere ikke har imot, så legger jeg ut noen fler.. siden det er lenge siden oppdatering.. disse har ikke vært lagt ut før heller tror jeg.

Bilen i foreløbig laveste posisjon.. ikke undervurder nå!!!

luft.sized.jpg

helt oppe..

luft_1.sized.jpg

rånestillingen..

luft_2.sized.jpg

da er det såklart null plass foran, så cl leppe er en vinner..

luft_3.sized.jpg

heldigvis så skal jeg ikke bruke den hvite glassfiberfangeren. denne plastfangeren er det myye bedre passform på. og byttbar frontleppe oxo.

luft_4.sized.jpg

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg bare kommentere, siden jeg har tenkt på akkurat dette et par ganger i dag.

Følgende er hvordan jeg føler det.

Jeg postet min prosjekttråd her inne i Golf 1 forumet siden jeg følte at det var mer korrekt, da jeg ønsker diskusjon og tilbakemeldinger på min prosjekttråd.

Under prosjekt-forumet så er det rettningslinjer som skal begrense dette og jeg respekterer det, mens her inne så ønsker jeg å være egen herre over tråden og står friere til å gjøre så siden det er her inne Golf 1 diskusjonene finner sted.

Nå er ikke det sagt at alle her inne ønsker dette og jeg kan godt forstå at folk ønsker å ha prosjekttråden sin her inne, men med de samme "reglene" som finnes under prosjekt-forumet. Jeg syns at tråd-starterene i såfall presiserer dette tidlig i tråden sin. Helst i første posten slik at leserene ser dette uten å måtte leite gjennom 40 sider først.

Dette er ikke på noen måte ment som kritikk til noen.

For all del, folk får gjøre som de vil og sånt, jeg skal ikke mase.. Jeg tenkte egentlig mest på f.eks. neonmuffler sin tråd, den gidder jeg ikke følge med på lengre, fordi det har kommet så mye støy til den, iform av usaklige kommentarer, private meldinger osv. Når det gjelder denne tråden syns jeg den er råbra, en av forumets beste! Men nå skal jeg ikke mase mer, måtte skrive enda et innlegg, fordi jeg presterte å slette abbonementet mitt:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De felgene du har anser jeg som de ultimate einserfelgene! Vanvittig herlig kant!

Har kjemperespekt for deg - å klare å holde motivasjonen oppe og jobbe jevnt og trutt mot ferdigstillelsen av visjonen din er utrolig bra! :respect

Takk.. finnes de enkelte ganger da jeg nesten har angret hele greia.

men jeg er seig å felle :)

kommer bilde update senere ikveld, kom akkurat fra en harrytur med noe lurt noe. men først MAT

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeje

fikk gjort litt idag og. fikk tekstmld om at det hadde ankommet en pakke fra tyskland hos noen bekjente i sverige.. så da bar det avsted til charlottenberg.

kan ikke si anna enn at jeg ble blinget ut.

big package

DSC00086.sized.jpg

veldig godt bobleplastpakket.

DSC00085.sized.jpg

vel verdt 8uker ventetid.

DSC00089.sized.jpg

DSCN3430.sized.jpg

DSCN3432.sized.jpg

kommer mer om litt

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider