metz Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Kule de der.. Bredda ståliser vil du kanskje ikke ha? Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 ikke helt hva jeg trenger nå.. har du felger og? For det neste store pengesluk tror jeg nå blir felger. mye frem og tilbake. det er vanskelig å velge.. felger har tendens til å "gjøre" bilene. trenger innspill og hjelp folkz. det må være 15" og gjerne kant på dem. 7-8 i bredde. Takk til dinge som hjalp meg i natt med å hurtig plassere ett alternativ. hva syns?? her er fra den cæbben som ble solgt på autodb for ikke lenge siden. fant først felgene på ebay, og syns de er tøffe, så kommer leif egil og forteller om denne.. doh så da fikk jeg litt bedre inntrykk av disse.. grunnen til å velge felger nå er at breddinga må bli gjort så fort som mulig. Har ett sett BBS vi kan bredde etter ;) ellers bruker du bare RSL`ene mine som utgangspunkt.... skulle du ende opp med felger som bygger mindre er det bare å space ut Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 tror vi gjøre det nitewlkr. har ikke penger til felger akkurat nå heller så.. fikk laget nye brakketter til buret. det fulgte med noen tykke ståplater, så det var bare å forme etter gulvstrukturen på bilen, og punkte det fast. tok allikevel lengre tid enn jeg trodde. det blir nå sånn at buret blir skrudd fast i brakketten på gulvet, heldigvis så passet det seg slik på bilen at jeg slipper å borre nye hull i gulvet mitt da det er en fordypning der boltene kommer. passet med utmerket. skal ta å helsveise i morgen fikk litt tid til å plundre med den gamle 1.8 blokka. det fikk en skikkelig vask og ett strøk lakk. den er tom innvendig og skal kun brukes som mal, stå i bilen når jeg skal prøve godkjenne med lufta. (krysse fingrene) det er for å ha vekt ikke noe anna. toppen ble delvis demontert. resten tas når 9a motorblokka er i hus og skal overhalles. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassem Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Hvilken lakktype og fargekode er det du har brukt på blokka? Siter 75 BMW 2002 US 83 VW Golf GTI 01 Audi A6 2.5TDIqAt 96 Audi A6 2.5TDIqA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Hvilken lakktype og fargekode er det du har brukt på blokka? oo.. kan jeg ikke si.. blir som å banne i kirka ps.. biltema, plastlakk-sort (jeg skal ikke bruke blokka, så brukte det jeg hadde ståendes Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 mere bilder... Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Rått... Blir bare mer og mer imponert her asså... Skal bli SÅÅ gøy å se den bilen live! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Venator Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Fet bil du bygger der, hva bruker du for å få motoren så ren som det, Myth busters prøvde med cola men det viste seg å ikke ha den store effekten:P TIPS ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Fet bil du bygger der, hva bruker du for å få motoren så ren som det, Myth busters prøvde med cola men det viste seg å ikke ha den store effekten:PTIPS ... jeg tok motoren ut av bilen først. satte den i motorbukk. tok masse avfetting av sterkeste sort. brukte så en roterende dyse på høytrykksvaskeren. da blir det rent så skraper du rust og har på motorlakk av en eller annen variant. aller beste er å glassblåse blokka og så pulverlakkere eller lakkere proft. [lokemode=on] bilde sier mer en tusen ord. vil dere ha noen "hint"? dette var alt jeg fikk gjort ferdig idag, men det er da noe. men hva? mye mer gøy å se enn at jeg sier det.. noen timer med pussegnikkevondtifingrene-papir så skal den til behandling av noen yrkesmennesker for så videre til en annen yrkesgruppe for en bitteliten detalj ;) [/ lokemode=off] Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Fet bil du bygger der, hva bruker du for å få motoren så ren som det, Myth busters prøvde med cola men det viste seg å ikke ha den store effekten:PTIPS ... Hehe, jeg testa cola på noen skruer her om dagen... Kan bekrefte at myth = BUSTED. Rakriste: Sinnsykt det du driver med her. Skal oppom Rudi en dag, kanskje jeg får lov å titte innom deg også ? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Hehe, jeg testa cola på noen skruer her om dagen... Kan bekrefte at myth = BUSTED. Rakriste: Sinnsykt det du driver med her. Skal oppom Rudi en dag, kanskje jeg får lov å titte innom deg også ? hva jeg vet så stopper vel cola bare reaksjonen (korrusjon?) bare å stikke innom det om jeg er der. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 1 Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 hvor har du fått takk i di løse skjermene bak henn a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 1 Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 jeg lurte på hvor du har fått takk i di løse skjermene bake henn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 hvor har du fått takk i di løse skjermene bak henn a kjøpte de på veng (http://www.veng.no) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 testa ut å isolere litt idag. noisekiller masse, veier lite, vanntett og lyddemper bra :) skal ta hele gulvet i bilen,torpedoveggen og sidene. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg