ekkoj Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Nå har jeg vært oppe og kikka på bilen til RA... Denne blir gjennomført... Og skummelt LAV! yummy Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Nå har jeg vært oppe og kikka på bilen til RA... Denne blir gjennomført... Og skummelt LAV! yummy takk for besøket. nitewlkr og jeg dukker nok opp hos deg en dag og tar en titt :D lav?? bare vent til du selv senker, du blir nok vant med det ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Ble en dag på værste idag ja. fikk montert bakluka igjen og testet den nye baklukeløfteren som jeg kjøpte på Essen noen som ser hva som gjør bilen usymetrisk nå??? ja, da var det frem med vinkelsliperen for så å hente mer deler fra nitewlkr sin ressursbil. etter mye om og men så var det bare mer kapping og sveising som gjensto. her er orginalfeste fra delebilen blitt kappet opp, speilvend og sveiset sammen igjen. mangler å sveise på bilen igjen nå feste til bakluken er i boks, da gjenstår feste til karrosseriet. blir kanskje ferdig i morra :D mye detalj bilder nå, men overlev eller dø--- :P Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 da har jeg samlet alle bilder i ett web-fotoalbum. lettere å titte uten om å lese igjennom hele tråden. help yourself.... eldre http://vagner.jeje.je/bilder/view_album.ph...umName=album137 nyere http://vagner.jeje.je/bilder/view_album.ph...album125&page=1 Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 SHIIT.. lovte cheron og ekkoj å ha kaffen klar kl 10 på værste, de skal liksom hjelpe meg med noen ideer til mods på bilen.. jeg prøvde å prakke på dem ideer, og hva skjer?? faen.. sover dårlig nå, får håpe vi kommer noen vei i morra da :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Har sovet med idè-boka under puta i natt... Så... Ja... Har noen planer som skal settes til verks på andre biler en min egen :D Iiiihajaa :D :iconsm Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Har sovet med idè-boka under puta i natt... Så... Ja... Har noen planer som skal settes til verks på andre biler en min egen :D Iiiihajaa :D :iconsm hehe.. godt vi hadde delebil å øve på.. :D det blir mye arbeid, men cheron vi legger det ikke helt på is.. blekkenslageren lager platebit til panseret mitt nå etterpå. skal opp en tur i kveld, rydde og fikse litt. prøve å ta meg fri på onsdag for å ha en hel dag på værste. har du tid og lyst tror du? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 kappa ut en del av kanalene mine idag. blir en luke på hver side av bilen. får knekt til profiler slik at de blir enkle å skru av og på. en ramme blir laget rundt i åpningen for å stive opp det som ble svekket. en av grunnene til å åpne kanalene mine er fordi det ligger veldig mye stålsand igjen etter sandblåsingen. spesielt på høyrekanal fordi bilen lå på den siden under blåsinga. nr 2 er nå at jeg får full oversikt, selv om bilen er sandblåst så kan det befinne seg rust. luftslanger vil i tillegg bli plassert i bilens kanaler. bakluke problemet er nå løst. det ble til å skaffe til veie andre typer løftere. ergo så er min blanke tilsalgs. pm om int! til slutt bilde av tanken som fikk nye bein. kompressor og slik er på vei på plass atter en gang Noen som kan hjelpe meg med 4stk feste uniballer til golf mk2 bakluke?? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 fikk litt tid til overs takk til ekkoj som donerte strøkne skjermer til prosjekt "go anywhere" Mvh Mr. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Mvh Mr. Tid til overs? :) Ikke om vi skal være ferdige til 1 mai :D Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 imponert......alt jeg har å si ;) Dette gleder jeg meg til å se ferdig, stå på !! De blanke løfterne, kan de brukes på panseret og ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Kan jeg få tilbake min nå da? :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 imponert......alt jeg har å si ;)Dette gleder jeg meg til å se ferdig, stå på !! De blanke løfterne, kan de brukes på panseret og ? ikke baklukeløfterene nei, det er egne til å bruke på panseret. den bak på mk1 er mye sterkere enn de 2 foran tilsammens. kaldblod ... NEEI :P Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 hvor mye ga du for buret ra og hvor handlet du det. skal ha noe lignende i einser jettaen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 hvor mye ga du for buret ra og hvor handlet du det. skal ha noe lignende i einser jettaen min. gav rett under 5tusen.. http://www.wiechers-sport.com pusla videre med "det skrinlagte" baklukeproblemet mitt. men etter å ha sovet på det noen netter så bar det av gårde til hoggern idag. der fikk jeg tak på akkurat det jeg trengte. forsøk nr 2 (jeg gir faen ikke opp) ble litt mer jobb en forutsett, men I'll do anything to make it happen!! disse løfterne er rimelige kraftige så de påkjenner uniballfestene mye kraft. derfor valgte jeg å sveise en mutter på en 2mm tukk stålbit som jeg sveiset fast på innsiden av karmen til bakluka mi. får å komme til så snittet jeg opp en liten luke så var det bare å tilpasse til det ble bra, så brette lokket over hullet og punkte sammen igjen. da ble det slik. gjorde slik på begge sider på karmen og bakluka. dvs at orginale baklukefestene er kappet bort. bruker kun uniball. de løfterene som står på nå er en del svakere enn orginal einser løfter så nå kreves 2 stk, akkurat passe. gjenstår litt sveising og ikke minst å få tak i nye chromeløftere med samme styrke. slik ble resultatet: Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg