Gå til innhold

Mk1 prosjektet mitt

Ranger emnet

rakriste

Anbefalte innlegg

Ble strøkent det der...

Har tenkt å ha to løftere selv, da jeg synes det ser teit ut med bare ÈN (Som du sa, usymetrisk).

Så, den løsningen du valgte er vel det greieste... var først inne på samme tanken som du, å bruke feste fra andre siden. Men det virka da bare tungvindt. hehe.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

utrolig bra, mer og mer detaljer på denne, utrolig artig å følge med!

når du sveiser inn alt som du gjør, hvordan forhindres rust, innvendig og utvendig? fikser lakkeren det eller gjør du noe selv?

jeg ser du har montert dørpin feks, blir det maskert rundt før lakken, eller tar du den vekk når karrosseriet skal lakkes ?

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig bra, mer og mer detaljer på denne, utrolig artig å følge med!

når du sveiser inn alt som du gjør, hvordan forhindres rust, innvendig og utvendig? fikser lakkeren det eller gjør du noe selv?

jeg ser du har montert dørpin feks, blir det maskert rundt før lakken, eller tar du den vekk når karrosseriet skal lakkes ?

alt som jeg sveiser inn og slikt det rustbeskytter jeg selv.. alle kriker og kroker. dritt jobb å komme til over alt, men rustbeskyttelse og evnt kitt er viktig.

alle deler som kan skrus av blir tatt av før lakkering, bare litt artig å prøvemontere, motiverende å se hvordan det utvikler seg :D

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt som jeg sveiser inn og slikt det rustbeskytter jeg selv.. alle kriker og kroker. dritt jobb å komme til over alt, men rustbeskyttelse og evnt kitt er viktig.

alle deler som kan skrus av blir tatt av før lakkering, bare litt artig å prøvemontere, motiverende å se hvordan det utvikler seg :D

Fått gjort noe denne uka da? Eller har du gått under jorda?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger nesten ikke alarm, når du har det der....

Parker bilen...ta med rattet... Se tjuvradden klø seg i hue! :-D

hehe nja.. nesten.. bestiller flere nå, skal ha på alle bila. de er itillegg inviduellt laga så 2boss er ikke like. slik at det blir som med nøkler ikke bare å bruke det man har :D enda sikrere

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger nesten ikke alarm, når du har det der....

Parker bilen...ta med rattet... Se tjuvradden klø seg i hue! :-D

Eventuelt se hvor lur rakriste ser ut der han kommer gående med et bilratt i hånda :p

Mye ga du for det forresten?

Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07

Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har

Lenke til kommentar
Del på andre sider