CorraDon Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Aaaallriiiight! hehe Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 bær over meg at det blir mye bilder, men sikkert fler som vil vite hvordan mk3 konverteringen forgår.. alle lufte kanaler som er orginal på mk3 er fortsatt hele, men det på hengende håret. tight noen steder. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Ingen av dere Golf gutter som har tenkt på å cleane selve karosseriet bakom dash'n og polere opp deler osv for å montere et cleant speedometer og rett og slett droppe plastikk dash'n? :) Kunne vært kult om man gjorde det ordentlig! Du er grundig i ditt arbeid med Golfen, blir nok bra når du er ferdig :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 joda, fler som har gjort dette (utlandet vel å merke) det blir noe ala gammel boble med ståldash og et speedometer.. cleant og kanskje like mye jobb som alt anna da man må strekke ledninger litt mer praktisk, men det går.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 dette er rått Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 noen som trenger styling? 2stk helt nye Golf 1 Rieger sideskjørt. ikke montert eller lakkert. selges 1900,- inkl frakt nytt koster det 3022,- pluss frakt www.czt.no/golf1riegerskjørt bilde av mine Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 bra du ikke skal sette de på bilen! *voldtekt* Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 passer ikke så godt nei, men voldtekt er vel å overdrive..? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 At RA er grundig kan jeg skrive under på ... Meget dyktig i sitt arbeid ;) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 hei og hopp... fikk ikke gjort mye idag. fikk besøk av en einser guru.. blir prat av sånt. men litt bevegde jeg meg da.. (for å holde varmen) justerte litt til på torpedoplata. nå er den klar for å bli lappet sammen igjen heldigvis. ellers var det på tide med en skikkelig prøve montering for en gangsskyld. deilig :D mangler fortsatt rattstammen :( fortsatt trangt og til de som ikke trur at dørene går igjen, haha de kjenner ikke Mr RA :P Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Dæven, blir bra detta! Nesten så jeg angrer på at jeg bytta GTien min i delebil til granadaen. Blir nok ikke einser på meg da gitt *host* aneglsmili *host* Neida, ikke en hvit diesel med rødt interiør engang nei.. :???: [dust]Erra NÅSSS tanken du har baki der`a?[/dust] Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 fikk tlf idag om at noen hadde ringt på søk etter ny forgasser til sykkelen sin. da var det bare å reise og hente dem.. de er fra en 2000modell kawasaki 9r. med nye dyser så passer dem perfekt. ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Stilig Stilig,fin forgasser-rekke dette ja.... nå har jeg ikke lest HELE tråden , men MYE... Men jeg ser for meg en 1.8/2.0 16v med gassere her? Det er rundt 30-34 mm gassere dette? Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 fikk tlf idag om at noen hadde ringt på søk etter ny forgasser til sykkelen sin. da var det bare å reise og hente dem..de er fra en 2000modell kawasaki 9r. med nye dyser så passer dem perfekt. ;) Respekt til alt arbeid her ja... :D Forgasser :D stå på. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Stilig Stilig,fin forgasser-rekke dette ja.... nå har jeg ikke lest HELE tråden , men MYE...Men jeg ser for meg en 1.8/2.0 16v med gassere her? Det er rundt 30-34 mm gassere dette? første sesong blir 1.8 16v ( har 2L blokk men ikke råa å bygge den nu) gasserene er faktisk veldig mye større en det du gjetter.. 41mm, de skal være gode for vesentlig mer en mitt behov. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg