rakriste Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Kjøpte meg en ny topp idag. ferdig nyoverhalt, portet og trimkam. eneste er at jeg ikke er sikker på om jeg kommer til sette den på cabrioleten eller prosjektet mitt. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 blir bra saker dette. på prosjektet selvsakt:D Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by rakriste Kjøpte meg en ny topp idag. ferdig nyoverhalt, portet og trimkam. eneste er at jeg ikke er sikker på om jeg kommer til sette den på cabrioleten eller prosjektet mitt. så bra som prosjektet ditt ser ut så hadde jeg satt den uten tvile der..!! Dette er rett og slett artig!! Stå på gleder meg til å se det ferdige produktet! Respekt det har du fått! Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Problemet med valget er jo det at prosjektet ikke er ferdig før cabben skal ut av garasjen og Motoren (toppen) bør overhalles. derfor vurderer jeg å bruke den der så lenge. og heller porte den jeg allerede har. får se, grubler på det hver eneste dag. Her er litt fra kveldens innsats. Først fikk jeg snudd hele bilen på siden. liten titt innen ifra. Gikk over hele bunnen for å kontrollere at ikke noe ukjente hull var igjen. Så var det bare å sveise igjen det som ikke ble tatt før sandblåsingen. det var ikke mye, men jeg har somlet mye med motorklubbens rallybil de siste 14 dagene. liker å ha mye å gjøre dessverre, så det forekommer feilprioriteringer :) kveldens første hull igjensveiset. skal bare slipes litt og grunnes. kveldens andre hull påbegynt. itillegg sveiset jeg ekstra sømmer/forsterkninger på noen karrosserideler. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Ser bedre og bedre ut detta! Stå på :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Siden jeg fikk ett klart ja av biltilsynet om å fjerne dørhåndtak så har jeg idag skaffet ett åpne kitt. vet ikke når jeg kommer til å tilpasse dette, men kjekt å ha i skuffen :) skal ha en på fører og passasjer dør. førerdøren åpnes med alarmen!!! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 jevlig konge, skal si du legger tid og arbeid ned. digger det. Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Og ikke minst $ Hadde penger vokst på trær, sukk...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 prosjektet mitt bygger på å skaffe mest mulig på billigste måte. er innom huggere og qxl ofte, og finner mye der. har ikke brukt mye penger enda. og selvsagt må jo det ses på som hobby og hobby skal koste penger, alt handler om prioriteringer men hadde selvsagt ikke gjort no om penger vokste på trær.. hehe Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by Orph Dette har jeg også tenkt til å gjøre... Må man ha tillatelse fra biltilsynet, eller er det bare 'lov' ? Smooth prosjekt du har på gang her ! Står respekt av det ! Hadde aldri jeg orket å gjøre på golfen min :D jeg skal til biltilsynet på mandag, skal prøve å få dette skriftlig da. for sikkerhetskyld. har oxo de siste dagene gått i tankene om å konvertere dørene mine til lambo dører. kult og skiller seg ut.. håper noen modder en i photoshop for meg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=30939 Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfsburg Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Hei! Flott prosjekt! Jeg lurer på om du har noen erfaring med å sette på taktrekk. Er dette vanskelig? Skal du evt. lage nytt selv eller sette på det gamle? Har planer om å sette inn en 1.8 GTI motor i en Golf C. Kan bensinrørene beholdes eller skal jeg sette på GTI-rørene. Tanken må jo byttes så jeg regner med rørene også må byttes... Stå på! ;) Siter suck-squeeze-bang-blow...brilliant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Hei Rune Andre artig å lese om goffen din ;) Når det gjelder panserscoop så har jo autospar Noen universale og til diverse biler. Evt kan du jo ta med et panser fra høggern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 taktrekket er ett helvete å få ut i en hel fin del.. men å sette inn kan jeg ikke tenke meg at er vanskelig, men tidkrevende. om du konverterer til gti så må du bytte bensinrørene fordi gti har større diameter en c utgaven. tanken trenger du egentlig ikke å bytte, bare flytte over bensinpumpa. Originally posted by Wolfsburg Hei! Flott prosjekt! Jeg lurer på om du har noen erfaring med å sette på taktrekk. Er dette vanskelig? Skal du evt. lage nytt selv eller sette på det gamle? Har planer om å sette inn en 1.8 GTI motor i en Golf C. Kan bensinrørene beholdes eller skal jeg sette på GTI-rørene. Tanken må jo byttes så jeg regner med rørene også må byttes... Stå på! ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Tror aldri jeg har sett ettermontert (originalt eller nytt) taktrekk som ser bra ut etter å ha blitt montert av en amatør! :rolleyes: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 dagens nyheter/oppdateringer: her er dørene fra Jëger bilen jeg kjøpte sommeren 03 disse skal nå ribbes/sveises og lakkeres. Ett lysere ett. Dør nr1. er endelig ferdig demontert. Dør nr2. ferdig, dette tok nesten 2 timer å få gjort. J*** drittjobb. alt satt fast!! Vinduene, noe møkkete bare. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg