Gå til innhold

Mk1 prosjektet mitt

Ranger emnet


rakriste

Anbefalte innlegg

riktig nok en god dag idag..

og den ble ikke noe værre kan jeg love.

 

det er nå ordnet er "låne" motor (stock 1.816v)

så enkelt og greit får forgassermods.

fikk inspisert dem litt nærmere på værste og etter å ha skrudd litt rundt dem, så sier jeg meg fornøyd.

 

41mm

310106_G.sized.jpg

 

fikk så spent opp dørene mine (uten hengsler i fremkant for å kunne måle hva som må tilpasses, overraskende nok så ser det ut til å holde med å hamre litt på innerdørsidene, men det er juks.

så kapper ut og justerer skikkelig. da blir dørsidene sittendes penere etterpå.

310106_1.sized.jpg

 

lars dukka opp idag og

dealen var at han skulle få ett OMP ratt med boss til "shitboxen" ferdig montert om han skaffet meg 2sett glideskinner til bøttestola mine.

tror vi begge blei veldig fornøyde.

310106_2.sized.jpg

 

ferdig understell til stolene fås kjøpt for ca 700,- men jeg må justere innfestningene i gulvet mitt pga den nye ratthøyden så derfor brukte jeg lars sitt som mal og lagde mitt selv. kun glideskinnene er kjøpegods.

310106_3.sized.jpg

 

det var det vi rakk.. (for måtte jo mekke sidepipes på shitboxen oxo :D)

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjøpte inn ordentlig vinkelstål idag, forsterket dem litt og lagde omtrent hele stol understellet på nytt, så nå blei det skikkelig.

gjenstår å lage en til :( mer jobb enn trudd, men verdt å spare 1200 i disse trange tider.

 

sitte posisjon ser litt høy ut der. hvordan blir det med rattstammen? trodde du skulle prøve å få de litt lavere. ?

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du bruker varmeaparat og alt sånn fra golf 3..?.. har hørt at det er noe elektroniske greier jeg på varmeaparatet på 3èrn, på justeringa.. vist du skjønner hva jeg mener.. hehe.. utrolig kult prosjekt i hvertfall..

 

jo takk for det...alt er komplett fra golf 3 ja, det er wire overføring til spjell og slik om det er det du sikter til. ellers bare vanlig elektriske til vifta og lyset i knappene.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, det er gull og høre;) var og kjøpte meg et golf 3 dæsj i dag.. da er det han jeg prata med som har sagt feil til meg, og det var godt og høre.. hehe.. da får jeg titte igjennom tråden din senere også, så jeg får noe smarte tips.. hehe.. ca hvor mange mange timer har du brukt til tilpassning a.? ser ut som det begynner og ta bra form oss deg i hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, det er gull og høre;) var og kjøpte meg et golf 3 dæsj i dag.. da er det han jeg prata med som har sagt feil til meg, og det var godt og høre.. hehe.. da får jeg titte igjennom tråden din senere også, så jeg får noe smarte tips.. hehe.. ca hvor mange mange timer har du brukt til tilpassning a.? ser ut som det begynner og ta bra form oss deg i hvertfall..

 

 

totalt så er det vel snakk om 60 timer når dashen er helt ferdig..

kommet til 40 nå..

 

 

 

da har jeg fått låne ett gummidekk til felgen som jeg oxo har lånt :D

så nå kan jeg endelig få bredda skjermene litt.

050206_2.sized.jpg

 

ble ferdig med plastsveisinga på frontfangeren, ble veldig slik jeg håpet på, hvor en nå dumt det høres ut.. jeje.

sitter og sparkler det siste hjemme nå.. like før jeg er som de på plata! : grønn :

pent ble det iallefall.

050206_G.sized.jpg

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår