rakriste Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 riktig nok en god dag idag.. og den ble ikke noe værre kan jeg love. det er nå ordnet er "låne" motor (stock 1.816v) så enkelt og greit får forgassermods. fikk inspisert dem litt nærmere på værste og etter å ha skrudd litt rundt dem, så sier jeg meg fornøyd. 41mm fikk så spent opp dørene mine (uten hengsler i fremkant for å kunne måle hva som må tilpasses, overraskende nok så ser det ut til å holde med å hamre litt på innerdørsidene, men det er juks. så kapper ut og justerer skikkelig. da blir dørsidene sittendes penere etterpå. lars dukka opp idag og dealen var at han skulle få ett OMP ratt med boss til "shitboxen" ferdig montert om han skaffet meg 2sett glideskinner til bøttestola mine. tror vi begge blei veldig fornøyde. ferdig understell til stolene fås kjøpt for ca 700,- men jeg må justere innfestningene i gulvet mitt pga den nye ratthøyden så derfor brukte jeg lars sitt som mal og lagde mitt selv. kun glideskinnene er kjøpegods. det var det vi rakk.. (for måtte jo mekke sidepipes på shitboxen oxo :D) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 det er nå ordnet er "låne" motor (stock 1.816v) Hvorfor ble jeg litt redd nå? :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Hvorfor ble jeg litt redd nå? :P haha shiit.. føler du deg utsatt av noen grunn.. (kanskje smart av meg å foreslå å få ut din av delevogna :P) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 kjøpte inn ordentlig vinkelstål idag, forsterket dem litt og lagde omtrent hele stol understellet på nytt, så nå blei det skikkelig. gjenstår å lage en til :( mer jobb enn trudd, men verdt å spare 1200 i disse trange tider. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Oii, noen som er tidlig oppe å skrur bil! Ser bra ut dette her asså! Har sikkert skrevet om det før, men tar meg friheten til å spørre hva slags stoler du har? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 kjøpte inn ordentlig vinkelstål idag, forsterket dem litt og lagde omtrent hele stol understellet på nytt, så nå blei det skikkelig.gjenstår å lage en til :( mer jobb enn trudd, men verdt å spare 1200 i disse trange tider. sitte posisjon ser litt høy ut der. hvordan blir det med rattstammen? trodde du skulle prøve å få de litt lavere. ? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 sitte posisjon ser litt høy ut der. hvordan blir det med rattstammen? trodde du skulle prøve å få de litt lavere. ? ja ser litt høyt ut,lavere en orginal og sete kan justeres hele 7cm ned til. og rattet er senket ca 10cm totalt. så det skulle nok gå veldig bra dette her håper jeg. :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 du bruker varmeaparat og alt sånn fra golf 3..?.. har hørt at det er noe elektroniske greier jeg på varmeaparatet på 3èrn, på justeringa.. vist du skjønner hva jeg mener.. hehe.. utrolig kult prosjekt i hvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 du bruker varmeaparat og alt sånn fra golf 3..?.. har hørt at det er noe elektroniske greier jeg på varmeaparatet på 3èrn, på justeringa.. vist du skjønner hva jeg mener.. hehe.. utrolig kult prosjekt i hvertfall.. jo takk for det...alt er komplett fra golf 3 ja, det er wire overføring til spjell og slik om det er det du sikter til. ellers bare vanlig elektriske til vifta og lyset i knappene. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 ok, det er gull og høre;) var og kjøpte meg et golf 3 dæsj i dag.. da er det han jeg prata med som har sagt feil til meg, og det var godt og høre.. hehe.. da får jeg titte igjennom tråden din senere også, så jeg får noe smarte tips.. hehe.. ca hvor mange mange timer har du brukt til tilpassning a.? ser ut som det begynner og ta bra form oss deg i hvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 ok, det er gull og høre;) var og kjøpte meg et golf 3 dæsj i dag.. da er det han jeg prata med som har sagt feil til meg, og det var godt og høre.. hehe.. da får jeg titte igjennom tråden din senere også, så jeg får noe smarte tips.. hehe.. ca hvor mange mange timer har du brukt til tilpassning a.? ser ut som det begynner og ta bra form oss deg i hvertfall.. totalt så er det vel snakk om 60 timer når dashen er helt ferdig.. kommet til 40 nå.. da har jeg fått låne ett gummidekk til felgen som jeg oxo har lånt :D så nå kan jeg endelig få bredda skjermene litt. ble ferdig med plastsveisinga på frontfangeren, ble veldig slik jeg håpet på, hvor en nå dumt det høres ut.. jeje. sitter og sparkler det siste hjemme nå.. like før jeg er som de på plata! : grønn : pent ble det iallefall. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Er dette Norges første Einser med IIIer dash? Blir det fullt interiør, eller kun dash? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Er dette Norges første Einser med IIIer dash? Blir det fullt interiør, eller kun dash? I think so.. kun dash, 2 bøttestoler, gulveteppe og halvbur. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 I think so.. kun dash, 2 bøttestoler, gulveteppe og halvbur. Hva med dørtrekk og slikt? Nada? Ser bra ut! :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Ikke no dørtrekk eller noe... Lag racing og la de Old School gutta snu seg i graven:P Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg