rakriste Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 stakk innom håndtverkeren etter jobb og henta den siste kanalen idag :D jippi.. gav han som takk en oppgave til (mer om det senere) så bar det videre for å sette sammen litt biter. satte bilen på løftebukken for å slippe den evig jekkinga hele tiden. slapp hjula ned på en plank som var plassert på 2 bukker, litt bedre arbeidsstilling. brodern har tydeligvis blitt mer einser interessert etter at han fikk overta den nyanskaffete cabben min. :D artigere når man er to. resultatet av dagens arbeid ble 2 ferdig breddet bakskjermer og litt tilpasninger av nye kanaler. ble 2.5cm bredding øverst og litt avhelling ned mot bakplate og kanalen.likt på begge sider, og her ble det mye banning.. ikke enkelt å måle til. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Lookin' goood lookin' good! :phatyo Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Lookin' goood lookin' good! :phatyo Nei, det ser livsfarlig ut med den planken under bakhjulene.. håper bildene lyver litt:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 bilen blir bra nå;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Nei, det ser livsfarlig ut med den planken under bakhjulene.. håper bildene lyver litt:) mvh oddi neida. bilen veier så og si ingenting for øyeblikket. bukkene er av den meststabile typen og bukken senkes kun slik at skulle bukken rase bort så står armene fortsatt bakstillinga. ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 hmm..ser brukbart ut..hehe..min einser ser mye mye bedre ut..hihi..synes du skal komme og ta en titt på den og få start pån..drittbilen vil ikke starte etter vask og greier.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 hmm..ser brukbart ut..hehe..min einser ser mye mye bedre ut..hihi..synes du skal komme og ta en titt på den og få start pån..drittbilen vil ikke starte etter vask og greier.. hehe... tørk fordelerlokket og børst pluggene dine ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 pluggene og fordelerlokk og rotor er bytta..hmm.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Coilen kanskje? Sleit med dette på ene Golf'en min når det var regnvær ute, så da måtte jeg nappe av "coilledningen" å tørke reint inni den og på coilen. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 begynte en fin dag på værste.. men blei plutselig uggen i magen, så stakk hjem :( men fikk lekt litt med motoren :D egentlig var planen å gjøre ferdig kanaler, men det får helgen stå for.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Dette ser ut til å få go' lyd! Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Så flin du har vært RA, digg å se at det nærmer seg en bil.. Kommer å tar en titt i Påsken jeg. Må ta en litt nærmere titt Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Så flin du har vært RA, digg å se at det nærmer seg en bil.. Kommer å tar en titt i Påsken jeg. Må ta en litt nærmere titt bare å komme.. er der i hele morgen og mandagen ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Damn This Is Some Gooood Shit! You Got Pm! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Dette her ser utrolig bra og gjennomført ut hittil! Må følge med her skjønner jeg. Moro at du er så flink med å følge på med bilder etter hvert som det skjer forandringer. Så lurer jeg på hvor du har kjøpt det blå OMP rattet ditt som sitter i bilen din på ett av bildene under "nyere bilder"? STÅ PÅ :D Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg