rakriste Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Vi snakker om at han har for mange einsere :P du mener det? da kan du bare ta denne som en gave? hehe.. trur denne blir en litt hurtig satt sammen "bane" bil i første omgang. hadde vært artig å brukt daglig i stedet for pugen.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 ¨Vi snakker taking i første svingen på banen om broren din sitter bak rattet ;) Hvis han får bilen i gir, da.. Han har slitt med det. ;) Fett, RA. Ikke gjør for mye med den nå, så rekker vi vel kanskje å se den på banen i år? :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 du mener det? da kan du bare ta denne som en gave? Jepp, jeg mener det. OG ja, jeg tar'n. (nå har du gitt den til meg inni internett og da er det sant) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 bare småting som har skjedd nå, men skaffet motorfester til kompressor, samt gjort ferdig braketten til den. tanken er på plass, men mangler litt brakett ordning i gulvet. stort sett bare de er blant annet som manglet før jeg kan lakkere gulvet inni bilen. ;) nå gjenstår å fjerne burfeste til det gamle buret i stål. det er drittjobb noen som har peil på lufttrykk og slik.. må vannutskilleren stå helt innved tanken eller kan den omplasseres? si 30cm unna? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 idag fikk jeg omplassert vannutskilleren, den sitter litt høyere enn tanken i seg selv, men det skulle neppe ha noe å si da det er trykk i alle slanger. satten den ca 10cm over gulvet/kanten bakerst i bagasjen. blir litt letter å tappe den. ellers så fikk jeg gjort en ny milepæl idag. (ikke bare økte motivasjonen litt, det synes oxo litt mer) det er kunn gulvet i bilen som blir svart da dette blir overdekt av tepper og plater. vil ha svart og ikke "bilens farge" da det vil skimte igjennom ved stolfester etc. snart teste TMI teppe og litt interiør, bilens indre er forøvrig klar for litt sparkel (noen få steder) grunning og lakk. har j*** lite lyst å gjøre dette selv. men på en annen side så kunne det vært gøy å prøvd. mange goddeler som venter på å bli montert innvendig ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 tester om jeg får på fronten igjen. denne gangen helt ut mot skjermene ;) ser at det blir 100 ganger bedre. brakettene til stålburet er omsider ute igjen, bruke f*** 2 timer på å kappe dem ut uten å ødelegge hele bilen. men nå slipper jeg i det minste å tilpasse teppe fra tmi noe mer enn nødvendig Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 skulle ikke denne bilen på veien denne sesongen? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 skulle ikke denne bilen på veien denne sesongen? jupp om jeg ikke hadde investert i bolig så hadde det gått pengemessig iallefall. er lakk som holder meg igjen. redd jeg vil angre og derfor så drøyer og drøyer det. alltid "noe" mer å gjøre om du skjønner. men tiden kommer Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Så en som likna på deg på veng i sta. Var det deg? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Så en som likna på deg på veng i sta. Var det deg? ;) det var nok meg ja.. hmm. usikker på hvem du er,, :( Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 ;) det var nok meg ja.. hmm. usikker på hvem du er,, :( Trenger ikke ha dårlig samvittighet for det, møtte deg bare et par ganger på motorsenteret i forifjor(?) vinter da jeg bytta kanaler på en sur mørkerød volvo 245. Jeg var han som drassa på 1.5x2m 08mm stålplåt ut av veng :thumb Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 haha.. da blei vi to.. det jeg kjøpte oxo. pluss litt anna godt.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 hadde besøk på værste i går.. mesteren til å lage kasser til alt muligrart.. her er han i gang! kassa skal enkelt og greit isolere for støy, bensindamp/lukt og skjule batteriet. ser litt trangt ut for tanken, men så fort lakenet er lagt inn med polyester og fått sin rette form så blir det veldig bra. resten av innvendig i bilen er grunnet med arcanol, snart blir det sprøytet bengalac oppå dette igjen for å få en blank, slitesterk og vanntett overflate. arcanolen fungerer som grunn del sammens med toplag av benga. så vi prøver. kanalene er ferdig stivet opp slik at disse lukene mine ikke svekker konstruksjonene noen spesielt. utover det så er oxo gulvet under buret ferdig laget. lagde mal i mdf, men vekta ble for stor så nå er det kunn glassfiber som skal trekkes i gulvstoff. årsak for å gidde dette er at jeg vil ha ett slett gulv. ikke se gropa etter sitte delene på baksetene, usj.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 hihi... skjer ting og tang dagen lang. stressa litt med bilen til tessa idag, men ble noen timer.. nå = dusj så tilbake. : rock : gulvet er ferdig grovslipt. passer perfekt og veier bare en stakkars kilo eller no.. rev ut siste asfaltmatter idag.. husj for no griseri. må ut for å kunne rette noen små bulker. "kassa" er trekt opp men strechlaken. og smurt in med polyester. blir noen lag til pluss glasfiber. blir faktisk ganske bra passform.. må dog slipes en del. var litt gøy dette selv om det tok veldig langtid å strekke til stoffet slik at det er mulig å bearbeide det litt senere Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 fått litt glød. er ferdig for dagen nå heldigvis.. fikk støpt ett lag glassfiber uten på lakenet. og hatt på blank svart bengalakk på gulvet foran i bilen. så nå er det ferdig. veit ikke helt åssen jeg vil ha kassa i forhold til sidene. men vil at den skal bli så lite blikkfang som mulig og det blir nok en del pussing for å få den slett. hvordan det blir mot hjulbuene er oxo uvist. men nå blir alt av kabler og slanger skjult. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg