CorraDon Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Såpass, nå skjer det ting her igjen! Ser fortsatt utrolig bra ut! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 hehe.. fikk mld av CHERON nå.. DU skal IKKE legge glasfiber oppå duken.. haha det sier han nå liksom. neida, gjorde det fordi jeg ikke klarte å streke lakenet bra nok.. lærer av feil.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 i utgangspunktet en rolig dag på værste, men rudi fikk støpe litt inne hos oss. han skulle ha "lettvektsgulv" bak i sin bil oxo :P jeg pakket ut tmi teppe av esken sin. etter litt om og men (tak til per-erik på tlf) så fikk jeg bitene sammen. teppe på strekkes og bøyes litt for å få 100% passform. men prisen det kostet så er det verdt hver krone. det anbefales å limes eller tilsvarende, så vi får se senere. bortsett fra det så satte brodern og jeg inn litt interiør for å prøve frem til andre ymse planer. kanskje bortkastet tid, men viktig å se ting for seg med gjevne mellomrom :rolleye: Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Absolutt nydelig!!! Dette prosjektet er bare så sinnsykt rått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 ;) glasfiber deler til gto'n er klar for henting på torsdag. blir vel å teste dem på prosjektet først.. :spider Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Alltid skøy å montere litt dela for å se kossn det kommer til å bli når herlighetn endag e ferdig. Får å litt mer motivasjon da :) Kommer til å bli en sjønnhet den her, med så mange små detalja som du har gjort som sikkert har tatt evig lang tid, men det e sånt som gjør at den skiller seg ut fra mengden. Keep up the good work!!... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Alltid skøy å montere litt dela for å se kossn det kommer til å bli når herlighetn endag e ferdig. Får å litt mer motivasjon da :) Kommer til å bli en sjønnhet den her, med så mange små detalja som du har gjort som sikkert har tatt evig lang tid, men det e sånt som gjør at den skiller seg ut fra mengden. Keep up the good work!!... bra du skrev akkurat nå.. scrollet forbi min egen post og kom på en detalj ting til som jeg skal gjennomføre :P Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hvordan er resultatet på glassfiber'n? Som du hentet i dag... Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 send meg en pm ang gassere Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 send meg en pm ang gassere kommer pm i morgen tidlig ;) glasfiber panser og bakluke er nå hentet.. lette deler gitt. :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 i går hentet jeg disse panser = 6kilo bakluke = 2.7 kilo det må da bli godt for noe ;) billig var dem oxo. fikk og spacerne som tilhører rieger kitet, de skal dytte ut felgene foran slikt at det ser likt ut bak og foran, de var iallegall 3cm tykke : eek : solide og heavy (2.3kilo) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 følgt med på dette prosjektet siden du starta, å dette kommer til uten tvil til å bli norgest råeste rally einser. foresten, hvor lenge er det igjen tror du før du får den på veien? Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 foresten, hvor lenge er det igjen tror du før du får den på veien? I år 2014 i følge intern humor ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 følgt med på dette prosjektet siden du starta, å dette kommer til uten tvil til å bli norgest råeste rally einser. foresten, hvor lenge er det igjen tror du før du får den på veien? tjaaaa.. orker ikke tenke på det selv engang. konsentrere meg om å nå målet om å få på lakk.. det får holde. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Ikke få sjokk nå... men... jeg har blitt vag-mann jeg og nå... http://finn.no/finn/car/object?finnkode=8069941&sid=10aYV3zRdp759561&pos=6&tot=15 Ikke einser...men må jo begynne et sted.. :-) Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg