Mr Bean Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Kult prosjekt :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Jeg vil medele om at jeg ble pappa til Angelica (4,5 kg & 50 cm lang) Onsdag 13/9 kl 12.09...men etter hard kjemping og alvorlig sykdom, gikk hun fra oss Torsdag 14/9 kl 18.53.. Jeg vil antageligvis være borte fra all forum virksomhet en stund... På gjennsyn, Patrick Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Jeg vil medele om at jeg ble pappa til Angelica (4,5 kg & 50 cm lang) Onsdag 13/9 kl 12.09...men etter hard kjemping og alvorlig sykdom, gikk hun fra oss Torsdag 14/9 kl 18.53.. Jeg vil antageligvis være borte fra all forum virksomhet en stund... På gjennsyn, Patrick dette var ikke noe godt å høre.. hilser fra tessa og meg, ta godt vare på veronica... Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Jeg vil medele om at jeg ble pappa til Angelica (4,5 kg & 50 cm lang) Onsdag 13/9 kl 12.09...men etter hard kjemping og alvorlig sykdom, gikk hun fra oss Torsdag 14/9 kl 18.53.. Jeg vil antageligvis være borte fra all forum virksomhet en stund... På gjennsyn, Patrick Det gjør vondt langt inni meg å lese slikt.... er selv far til en liten pjokk. Dype kondolanser fra meg og mine Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 kondoloerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 For jævli! har selv ei lita datter som kom ut i livet med en hard start. fikk noen tårer i øyen kroken på dine vegne da jeg leste dette! sjønner hvordan du må ha det (mye værre en noen kan fårestille seg så klart). er ikke NOE annet å si om det en at det er FOR JÆVLI! Kondolerer! Hilsen Emil Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Jeg vil medele om at jeg ble pappa til Angelica (4,5 kg & 50 cm lang) Onsdag 13/9 kl 12.09...men etter hard kjemping og alvorlig sykdom, gikk hun fra oss Torsdag 14/9 kl 18.53.. Jeg vil antageligvis være borte fra all forum virksomhet en stund... På gjennsyn, Patrick Mine dypeste kondolanser til deg og dine nærmeste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Nå trodde jeg at det var en god nyhet, men det var det så absolutt ikke. Må være ubeskrivelig vondt og vanskelig for dere. Kondolerer. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 :iconsm få ræva i gir nå rune :p skjer for lite med denna bilen din. jeg vil se den på veien neste år. hehe. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 :iconsm få ræva i gir nå rune :p skjer for lite med denna bilen din. jeg vil se den på veien neste år. hehe. åå din tullekopp.. du kan jo se så mye du orker i garasjen.. garasjebil dette her :P sliter med motivasjon og hus er litt høyere pri.. men se deg for, endag tuter jeg forbi deg.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Bært bært! Vrooooomm!! Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 åå din tullekopp.. du kan jo se så mye du orker i garasjen.. garasjebil dette her :P sliter med motivasjon og hus er litt høyere pri.. men se deg for, endag tuter jeg forbi deg.. Skal DU kjøre forbi noen? Jøss :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Say NO More!!!! prøvde desperat å finne litt motivasjon.. først har jeg slipt noen timer på 16v toppdekselet.. det begynner å bli bra, men fortsatt noen timer kosing igjen. det andre var å klargjøre de nye støtdempertårnene. de har ligget her en stund alt, men ikke fått ut fingeren. kan ikke sveise dem inn før besøket fra biltilsynet har funnet sted. men det var mer tidkrevende å kjlargjøre enn jeg trudde.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Skjedd noe nytt her da¿ Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 uuuu... fortsatt litt treg opp av gropa mi du..:hide men tok til litt mot idag. siden jeg klarte å rydde opp/bort/selge/vrake 3 av bilene i romjula, så tok jeg en snar titt på den hvite einser cæbben min. ;) http://bilforumet.net/showthread.php?t=31984&page=11 Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg