rakriste Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 da har det skjedd noe her :D synd jeg ikke får skarpere bilder med dette kameraet.. nesten umulig å se hva det er : klø : blitt noen timer med pussing nå.. hihi.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Chroma alu balltre til dattra di blir gammel nok til å bli interessert i gutter? :D Grattis med småfolk forresten :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Chroma alu balltre til dattra di blir gammel nok til å bli interessert i gutter? :D Grattis med småfolk forresten :) JUKS.... smugtittet du.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 hehehe...:D Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 koe hen fikk du tak i di stolen hen med di festen:D? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 koe hen fikk du tak i di stolen hen med di festen:D? importert fra asia for noen år siden.. kun disse som ble tatt inn, men mulig det er flere fester igjen, universale og passer de fleste stoler med side montering. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 koe hen fikk du tak i di stolen hen med di festen:D? importert fra asia for noen år siden.. kun disse som ble tatt inn, men mulig det er flere fester igjen, universale og passer de fleste stoler med side montering. var litt domt:P fik lust på dem:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 importert fra asia for noen år siden.. kun disse som ble tatt inn, men mulig det er flere fester igjen, universale og passer de fleste stoler med side montering. var litt domt:P fik lust på dem:P skjønner jeg godt, glasfiber og carbon ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Skjedd noe nytt her i det siste? Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Lurer på om jeg skal hente hele prosjektet og puttet det inn på verksted mitt. Så blir han ferdig til sesongen 2009..... Og, så har jeg noe å sette fingrene i som ikke koster meg penger :D ( kanskje jeg får arbeidslyst til nytt eget einserprosjekt??? ;)) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 God plan cheron:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Skjedd noe nytt her i det siste? halla.. jeg har børstet støv av presseningen og faktisk hatt den av... hehe, måtte rydde litt rundt bilen for å komme til. men får se hvor mye lengre jeg kommer denne uken.. skjer noe på værste titt og ofte :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magggi Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Kommet litt lengre enn da jeg var innom garasjen din. ser fett ut.. håper det kommer fler bilder snart... M Siter VW Golf 1 Cab 1982 (solgt) Volvo v40 2002 (solgt) Audi 80 cab 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Bilder skal bli... vært i tyskland på fredag. essen motorshow. endte opp med dette :) resten kommer med DHL om snau måned. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Chrome panserlås, chrome brannslukker, et aller anna metall (panser henglser?), sorte baklykter, tanklokk ....? Og nye felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg