rakriste Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Chrome panserlås, chrome brannslukker, et aller anna metall (panser henglser?), sorte baklykter, tanklokk ....? Og nye felger? hehe nesten. HTN felger chrome panser lås (øvre) chrome panser lås (nedre) chrome oljepåfyllingslokk Chrome brannslokker Sort chromet snap-off Bonrath enarmsvisker Bonrath forsterkede tårnlagre (fremre) klarglass sorte baklykter ikke ille det itillegg til alt jeg handlet for noen andre. vurderte i tillegg å handle inn ett ferdig chrome ventildeksel, men finnishen på utvalget må sies å være latterlig. de var ikke planslipte og så ut som bølgeblikk.. da gjør jeg heller ferdig mitt eget om ikke noe lignende i carbon dukker opp. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Er det Rennsport du kjøpte? Kule felger det. Blir nok bra på golfen:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Er det Rennsport du kjøpte? Kule felger det. Blir nok bra på golfen:thumb satser hardt på at de blir tøffe :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Ikke ille at Bonrath hadde fått inn styrelagre så kjapt. De hadde nemlig ikke da jeg var der og kunne heller ikke si om de kom til å kunne levere dem med det første, bortsett fra at de om kort tid kunne levere de igjen, etter at de hadde fått en annen produsent til å lage hylsene til lageret, som jeg sa deg på onsdag. Du burde ha valgt gullfargede felger;). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Må vel være noe lignende? Rått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 er du ikke ferdig enda?lø as... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Ikke ille at Bonrath hadde fått inn styrelagre så kjapt. De hadde nemlig ikke da jeg var der og kunne heller ikke si om de kom til å kunne levere dem med det første, bortsett fra at de om kort tid kunne levere de igjen, etter at de hadde fått en annen produsent til å lage hylsene til lageret, som jeg sa deg på onsdag. Du burde ha valgt gullfargede felger;). har sittet og tenkt på det gitt.. Må vel være noe lignende? Rått! dønn like bortsett fra fargen i senter..damndamn Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svartsinn Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Helsike for et bygg du har her!! Bøyer meg i støvet og er stum av beundring.. Skjer det noe om dagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 har desverre ikke gjortnoe på bilen på en stund :( har dog fått felgene i hus og satt de opp til pynt :P Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Viktig å indoktrinere barna i tidlig alder!!!! Ikka la idretten ta de. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Viktig å indoktrinere barna i tidlig alder!!!! Ikka la idretten ta de.Tommy hehe.. joda hun er godt igang.. prøvde å lage bitemerker i dem og så interessen er grunnlagt :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 hehe :D dette var sååå eeevig bilde! =D Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Du får se å bli ferdig med Passaten nå.. så du får prioritert litt andre biler og.. :-p Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 ja ser at jeg har glemt å oppdatere litt her i det siste ja.. men passaten er bruksbil den vettu.. litt mer snadder har ankommet i tidens løp toppdekselet er endelig ferdig :s motorfester ny innmat til motoren så klart nytt interiør fra england er på vei, formstøp orginal tepper, isolasjon og taktrekk i det triste er at jeg i en liten forvirret stund solgte HTN hjula :( HELDIGVIS til fordel for noe enda råere som kommer til høsten/vinteren ny update om noen mnd Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 ny pakke o'boy jeg ble fornøyd nå :D kvalitet og passform utover det forventede..nice. jeg bestilte, carpet kit isolasjons kit overmatter (4stk) komplett taktrekk b-post kit pen førelse på mattene, men skinnlignende avslutning og solid søm. knall passform det skal ligge lyddemping under slik at kanalkanten flykter helt opptil. mattesettet hadde heller ikke vanskligheter med å finne plassen sin. TIPS: er det noen som kunne tenkt seg noe av dette så ta kontakt, jeg skal bestille noe mer derfra og har plass i esken til 1 komplett teppe, flere matter og isolasjon og evnt taktrekk.. prisen er ikke ille.. mer info på PM. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg