Jon Arne Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Jæævli pent! Ser du skal inn med mk3 dash..my stress eller? Ang de kromma delene,er topplokket kromma eller høyglanspolert? Ble veldig fint iallefall. Mye som står igjenn generelt eller? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Jæævli pent!Ser du skal inn med mk3 dash..my stress eller? Ang de kromma delene,er topplokket kromma eller høyglanspolert? Ble veldig fint iallefall. Mye som står igjenn generelt eller? mye som gjenstår ja.. veldig mye faktisk. toppdekselet er høyglanspolert og chrommet. det er også de fleste andre delene. mk3 dash er mye jobb, men det går til slutt :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 og der ramla det inn flere deler fra o'store utland :D kommer en stor pakke til i løpet av uka ;) valgte å selge unna supersprint grenrøret tilfordel for grenrør som er av bedre kvalitet og finnish. made in UK. show'n'shine Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PainMaster Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 ahh! Rått prosjekt!mk1 er råe de,har en kompis som driver med et mk1 prosjekt (75mod),gammel men tror den kommer til å bli rå! Likte felgene du har skaffet,han hadde vell sett på noen lignende til sin 1er golf å :) lykke til videre ! mvh PainMaster! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinnes1 Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 hei. eg er intresert komplett gulvteppe til golf mk1.. ta kontakt med meg på mail vis du kan skaffe de. steinnes_racing@hotmail.com Mvh Aleksander Siter SAAB 93ss 2003 til salgs 1,8t 210 hk opel kadett (E) RCN bil c20xe 200 hk wv golf 1 extrem ombygd 1,8 16v turbo 250 hk http://www.skeie-motorsport.com steinnes_racing@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Har Våget meg bort fra volvo delen av dette forumet og et hakk opp til volkswagen og fy faen for et herlig bygg du har her, gleder meg til oppdateringer i fremtiden:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Har Våget meg bort fra volvo delen av dette forumet og et hakk opp til volkswagen og fy faen for et herlig bygg du har her, gleder meg til oppdateringer i fremtiden:) Hva blir det neste? TVR? Toyota?! :D :volvsmile PS! Nå bør du kjøpe prosjekttråden din en wunderbrum til jul, Rakriste! Fyller jo fem år! (flytte tråden til \bilforumet\veteran\ *f9z* ) Stå på, dette blir bra til slutt. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Hva blir det neste? TVR? Toyota?! :D :volvsmile PS! Nå bør du kjøpe prosjekttråden din en wunderbrum til jul, Rakriste! Fyller jo fem år! (flytte tråden til \bilforumet\veteran\ *f9z* ) Stå på, dette blir bra til slutt. :) hohoh... dæven.. jaja feire med en pakke til? kom idag.. speile seg litt nå :) er vel ikke veldig mye annet enn å si enn : eek :: eek :: eek :: rock : Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 har du ca planer om når bilen skal være ferdig? må ha kostet en del penger og maaange timers jobb. gleder meg til å se denne ferdig:) Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Hva slags merke er det på dette eksosanlegget og grenrøret? Så fin-fint ut... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Hva slags merke er det på dette eksosanlegget og grenrøret?Så fin-fint ut... eksosen er produsert av Jetex i England. grenrøret kommer fra dubpower i England. super finnish og tilsynelatende bra kvalitet. skal være fin lyd i disse og, men det gjenstår for min del å høre da. koster ca 8tusen levert hit. ca det samme som du må gi for komplett supersprint anlegg, og valget var jo ikke vanskelig da. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 har du ca planer om når bilen skal være ferdig? må ha kostet en del penger og maaange timers jobb. gleder meg til å se denne ferdig:) penger og arbeidstimer har jeg ikke talt på lenge, og det er kanskje like greit. har en viss formening, men det får så være. håper å bli ferdig en dag, men ikke satt noen tid på det. jeg har en del prosjekter på huset og kid som løper rundt. men drar nedover til essen motorshow om en mnd, da skal vi se om nye felger faller på plass igjen :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 eksosen er produsert av Jetex i England.grenrøret kommer fra dubpower i England. super finnish og tilsynelatende bra kvalitet. skal være fin lyd i disse og, men det gjenstår for min del å høre da. De bilene jeg har hørt i Tyskland med Jetex/Fortex har hatt meget fin lyd. Spesielt en av dem, som også hadde Weber DCOE og lett hang på Marcs 194HK G60:D. Er grenrøret langt nok til at du kan bruke det på tallblock, eller er ikke slik motor tema for deg mer? Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 De bilene jeg har hørt i Tyskland med Jetex/Fortex har hatt meget fin lyd. Spesielt en av dem, som også hadde Weber DCOE og lett hang på Marcs 194HK G60:D. Er grenrøret langt nok til at du kan bruke det på tallblock, eller er ikke slik motor tema for deg mer? tror ikke grenrøret går på tallblock med mindre du evnt fjerner stab.stag. men kan jo en dag prøve på abf motoren jeg har ståendes. motoren jeg får for er en 3a 2l shortblock. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badabom Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Hei. Hvor mye må en ut med for et nytt teppe? Når skal du sende bestilling da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg