rakriste Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Hei. Hvor mye må en ut med for et nytt teppe? Når skal du sende bestilling da? ikke plass til fler på bestilling, dog ikke sendt enda pga manglende tid til å styre med det. havner på ca 3tusen Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders mk1 Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 halla . konge prosjekt , tror jeg har sett igjennom alt nå. dette er det du prata om på br i år det . fett og se det . stå på så ser jeg den på br 09. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremespl Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 drittfett prosjekt du har ka kosta di der felgane da ser di ligger på rundt 25000kr i england bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 halla . konge prosjekt , tror jeg har sett igjennom alt nå. dette er det du prata om på br i år det . fett og se det . stå på så ser jeg den på br 09. drittfett prosjekt du har ka kosta di der felgane da ser di ligger på rundt 25000kr i england bare de koster ca 22-23 tusen ferdig levert her i norge (om du handlet på essen messa i tyskland slik jeg gjorde) blir nye wheelis iår igjen :) (tror jeg) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 halla . konge prosjekt , tror jeg har sett igjennom alt nå. dette er det du prata om på br i år det . fett og se det . stå på så ser jeg den på br 09. Den bilen kommer nok ikke til BR 09.... men den blir fet den dagen den blir ferdig RA ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Den bilen kommer nok ikke til BR 09.... men den blir fet den dagen den blir ferdig RA ;) tror vi trygt kan bekrefte det ja, med mindre noen melder meg på overhalin (da ser vi jo bilen om en snau uke :win ) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 shiiiiit man...enda ikke ferdig?du har holdt på med den bilen så lenge jeg har kjent deg... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 5 år nå snart Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 5år har gått og 5 nye år kommer... :) jeg har faktisk skrudd på bilen idag for å tilpasse 9" felger bak uten å møtte strekke hjulbuene mer. og for de som måtte lure, korte inn bakstilling og dreie noen mm av skivebremsene var det som skulle til ;) da er det bare å se om vi får tak i nye phete felger i tyskland neste helg stay tuned Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Har du bilder av innkortingen av bakakslingen? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 skrev litt teit.. har ikke gjennomført innkortingen, bare forsikret om at det er mulig. men skal rote fram reserve bakstillingen snart og gjøre det. kommer selvsagt bilder da :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Blir spennende å se kordan du år dette til. For eg vurderte det selv for noen år siden. Men eg slo det ifra meg. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Blir spennende å se kordan du år dette til. For eg vurderte det selv for noen år siden. Men eg slo det ifra meg. tja.. frykter ikke for å prøve.. trenger særdeles lite eller ingen modding av selve bilen. kun bakstillingen. iallefall siden det kun er snakk om 2-3cm. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 da er Essen motorshow overstått atter en gang. ble med noen små overraskelser hjem :) bare å glede seg til januar når resterende ting kommer :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Blir den aldri ferdig? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg