rakriste Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 nei blir nok ikke det. kommer med en kritisk oppdatering i romjulen eller tidlig januar :) overraskelse fra Sør Afrika er etter mye frem og tilbake i tollen i norge :) ENDELIG:. men prosjektet RA fortsetter selvsagt. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 kast vraket... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 kast vraket... kanskje det ... Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 hehehe...du vet jeg liker deg pus:) Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 hehehe...du vet jeg liker deg pus:) åssen går det med deg omdagen? flyter du rundt i skikkelig brakke eller håpløst vrak enda? hehe.. noe på OMK da? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 har vel de tre bilene i signaturen...er nok ganske så ok brakker egentlig:) ferdig med gamle håpløse vrak..nei er ikke på OMK lenger...blitt for gammel:p Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 yes. idag kom en stoor julegave : eek : sendt fra sør afrika 19/12 og levert på døra idag, alt var i god stand uten skader. glede seg å prøvemontere snart citiskjermer med forovervendt front til å matche rallylyktkonverteringen. (funker og veldig bra med cabrio/emblemfri grill) 2sett citi orginal sotet lamper 1sett citi speil til å montere iframkant på dørene STOR takk til en sørafrikansk vwvortex venn for hjelp med innhandling og frakt og nå er jeg også tom for unnskylder om at jeg venter på deler :o Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 ser bra ut det der Rune! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 hmm.Godt å ha venner der nede, ikke sant? blir nok onepiece vinduer til mitt neste prosjekt..... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 hmm.Godt å ha venner der nede, ikke sant? blir nok onepiece vinduer til mitt neste prosjekt..... Tommy ja ikke dumt med kontakter verden rundt.. flaks at noen stilte opp :) one piece til caddy og golf 1 4dørs er enkel sak.. dog kanskje kostbart å sende 2 komplette dører, men fullt mulig. frakt for 2skjermer og lykter og speil kostet 160euro med posten. ikke halvgær'nt gleder meg til å prøve ut one piece ideen på min. iallefall skal speilene på :D Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 tok en liten økt i retning "ett skritt tilbake" mer solid og anelse praktisk anordning. uansett hvor jeg tok bilde så snek nitewlkr seg med, sikkert en hevn fra sist vel. uansett, stor takk for hjelpen idag/kveld :) endelig ferdig og klar til å festes på bilen :) da gjenstår en slik til på bestillingen, eller hva polodude? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 pga fryktelige skader på chassis den dagen det ble sanblåst så har jeg kviet meg for å fortsette med bilen i frykt for at det skulle bli litt halvveis. jeg har derfor skaffet ett nytt karroseri. og er igang å gjennomføre prosjektet med litt høyere presisjon. ;) so far. godkjenning hos Statens vegvesen for fjerning av vannkasse/flytte chassisnr. opp i den nye vugga. avgårde til steamwash.. tilbake særdeles ren og pen, så og si rustfri ;) det lille som var er kappet ut og klarfor sveising.. mangler litt finish rengjøring før jeg lakkerer undersiden :) Hjula har fått dekk 195/45 på 8x15 og 205/45 på 9x15 bakstillinga er klar for innkorting slik at hjula passer pent under hjulbuene ;) sist men ikke minst.. nye deler detter inn døra innimellom nytt interiør fra england kommer nok om en drøy mnd's tid får se om det blir flere oppdateringer etterhvert-- Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 Har du bilder fra siden av dekka? Kordan blir høyde forskjellen på de? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 jeg har ikke bilde fra siden på begge samtidig enda. men høydeforskjellen er minimal og ikke noe problem. men litt forskjell er det. viktigste var at det så riktig ut med strekken, ville ikke ha 195/45 på 9" ser bare teit ut med så mye strekk Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 etter litt lettere modifiseringer så passer nå felgene som de var laget på bilen.. nesten.. ble bra utfyllt med 9" bak. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg