Håvard P Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 De felgene var rå på bilen, gleder meg til og se denne ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leken90cab Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 latterlig pent prosjekt dette.. spennede å se hvor mange sider det blir før den er ferdig... ;) Siter 98 Golf 1,6SR/ 08 Touran 1,9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 i helvete!! :D begynner virkelig å nærme seg nå etter så mange år ;) ikke dum dim på hjula da og dekkene =) men kanskje ett eller to inches mindre diam hade vært bra på einser ? stå på Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 De felgene var rå på bilen, gleder meg til og se denne ferdig. latterlig pent prosjekt dette.. spennede å se hvor mange sider det blir før den er ferdig... ;) takk :) det har tatt lang tid med dette prosjektet, og det tar nok litt tid til. men endringene i planene går heldigvis i riktig retning :D har satt ett delmål om lakkering slik at det er montering på planen til vinteren igjen. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 i helvete!! :D begynner virkelig å nærme seg nå etter så mange år ;) ikke dum dim på hjula da og dekkene =) men kanskje ett eller to inches mindre diam hade vært bra på einser ? stå på syns 13" blir for smått, det sto mellom 14" og 15" og siden jeg kunne få levert 15" etter litt overtaling så får jeg på litt større bremser også. noe som kan trenges etterhvert :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 ja da har det endelig dukket opp litt motivasjon fått gjort rent innerskjermene mine kappet ut begge dempertårnene for å fikse noe rustskavanker som hadde påbegynt. :( ellers så ble det å titte over løsning med hjulbrønnen bak. det blir til å beholde denne så jeg får skjult det meste av luftannlegget. jeg kommer til å løfte opp gulvet/teppet ca 10cm for å ha nok spillerom under her. men det blir ikke visuelt synlig :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 ellers så ligger diverse ny orginal deler og venter på monterint :) skulle gjerne hatt tak på nye skjermer også (orginale selvsagt) men blir vel renovering av de gamle tenker jeg. 74-75 modell frontplate uten tauekrok og utsparing i stålet til radiatorfester :D og en liten sneekpeak på nye lykter :p får prøve å holde liv i tråden her og. vet noen følger med som ikke får sett på vwaudi sidene. Btw.. om noen er interessert i chrommet toppdeksel til 16v så skrik ut, jeg vurdere salg av dette tilgode for noe annet rått ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Keep it alive!!!!!!!! Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Konge at du holder liv i tråden, har fulgt med på denne leeenge:) Elsker hjula Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 I kveld ble det servert sandblåsing :) tok litt tid å få bilen klar, flyttet ut og rigget sammen slanger og blåseutstyr. jaja. fikk tatt er skikkelig runde over hele motorrommet, men er fortsatt littegrann igjen før jeg gir meg og legger på grunning. skal ta innerskjermene i morgen samtidig. gikk vel med ca 120kilo finsand, hadde jeg lagt ut presenning så hadde vel kanskje 50 av de kunnet blitt brukt en gang til. mer i morgen kveld. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2009 ble litt usatt angående videre blåsing idag siden det begynte å regne, så blir vel utsatt til i morgen iallefall.. ergelig men men Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 GULT er kult. endelig litt grunning på, blir gøy å starte med litt modifiseringer kanskje alt i helgen :) dempertårn skal på plass, det samme med frontplate og rammevangmodden. vi får se hva vi rekker. Ferro-Bet in action funker som rakker'n, bare å børste/pusse lett over med ei fille før grunning kan legges på pics herlig når det er rent og pent oppi her, enn så lenge iallefall. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 det var det jeg sa til deg angående ferrobet! helt knall produkt! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 ja du sa så.. funka som F.. iallefall dette var veldig morro å prøvemontere i går :) tom-rune tok seg en tur og hjalp til og holde teppe rent til bildene var tatt.. hehe dørsidene kom ikke idag, men kommer nok i starten av uka :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MsRacing Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 No har eg brukt et par tima å læst ijønna heile tråden.. Å eg må si meg mektigt imponert over alt.. kjempe bygg å eg blir å følg med :) Stå på Siter Mazda 626 2,0i 16v (Turboprosjekt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg