rakriste Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 No har eg brukt et par tima å læst ijønna heile tråden.. Å eg må si meg mektigt imponert over alt.. kjempe bygg å eg blir å følg med :) Stå på hyggelig å høre, er en del forandringer i planene som du sikkert har sett iløpet av tråden her. men blir nok bil tilslutt :) skulle teste de siste interiørdelene fra england idag, dørsider og baksidene, men desverre har det nok skjedd en glipp på bestillingen for dette passet til cabrio :shake Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cat0 Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Her må man vel bare ta av seg hatten - skulle ønske jeg hadde kunnskap, tid og plass til å sette i gang med noe liknende. Gleder meg til fortsettelsen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Her må man vel bare ta av seg hatten - skulle ønske jeg hadde kunnskap, tid og plass til å sette i gang med noe liknende. Gleder meg til fortsettelsen! kunnskap får du ut av å prøve og feile ;) så det er ingen unnskyldning for å ikke begynne. ------------------------------ litt klipp og lim.. siden det ble feillevert paneler til interiøret så utnytter jeg sjansen til å gjøre de enda bedre utseendemessig :) one-piece det blir identisk på begge sider litt usikker på bakpanelet siden bagasjerommet nå blir veldig firkantet. men vi får se resultatet når panelene kommer om noen uker/måneder. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smallwacko Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 detta tok noen timer å lese igjennom. men sykere prosjekt skal man leite lenge etter:-D. holder du fortsatt til på OMK? 5år er en stund å holde på å bygge bil. tror jeg hadde krepert av å bruke så lang tid, men bare å stå på, detta blir bra:-D Siter Mazda 323 1,3 Rally Look Mercedes Benz E220 W124 (Solgt) Golf Mk2 1989 1,6L (Vrak) Mercedes Benz 230E W124 (Vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 detta tok noen timer å lese igjennom. men sykere prosjekt skal man leite lenge etter:-D. holder du fortsatt til på OMK? 5år er en stund å holde på å bygge bil. tror jeg hadde krepert av å bruke så lang tid, men bare å stå på, detta blir bra:-D er vel 4år siden jeg var på OMK sist desverre. ja har tatt fryktelig lang tid dette, men litt fordi jeg måtte bytte chassis som igjen drepte mye av motivasjonen og drømmen. men men.. ved friskt mot så gir jeg iallefall ikke opp. bare følge med videre, har tatt en spennende vri denne nå :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Må vel bygge den ferdig for deg om du skal bli ferdig før jentungen står komfirmant... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Heisann, hva heter disse felgene? hvor er disse mulig å få tak i? hvor mye ligger dem på i pris? Takker for svar ;) nydlig prosjekt :) Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Heisann, hva heter disse felgene? hvor er disse mulig å få tak i?hvor mye ligger dem på i pris? Takker for svar ;) nydlig prosjekt :) Scmith moderline 8x15 fåes direkte fra tyskland for ca 5-6tusen uten dekk. bare å følge med, store endringer på bilen siden det bilde ble tatt ;) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liland91 Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 wow... Siter Mercedes Benz 230te -89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaniolen Skrevet Oktober 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Scmith moderline 8x15fåes direkte fra tyskland for ca 5-6tusen uten dekk. bare å følge med, store endringer på bilen siden det bilde ble tatt ;) Tror du disse gjør seg på min hvite einser golf cab? den har clipper sett. 5-6tusen er det da ink. moms og frakt ja? Siter Golf MK1 Karmann Cab Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2 Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Heisann, hva heter disse felgene? hvor er disse mulig å få tak i?hvor mye ligger dem på i pris? Takker for svar ;) nydlig prosjekt :) Hei,lurte på hva innpress på felgene dine er??? tenkte å bestille selv nå til min golf mk1 Mvh Thorbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Tror du disse gjør seg på min hvite einser golf cab? den har clipper sett.5-6tusen er det da ink. moms og frakt ja? ja de passer fint, litt kjedelige og mange andre har de. Hei' date='lurte på hva innpress på felgene dine er??? tenkte å bestille selv nå til min golf mk1 Mvh Thorbjørn [/quote'] hvilken av mine sikter du til? jeg har vist frem flere felger iløpet av tråden. de 8" er et22 og krever litt skjermmodifisering. de siste jeg kjøpt, er 9" og et08 de krever innkorting av bakstillingen. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 beklager jeg trykte feil knapp,trudde bildet skulle komme opp Meinte Scmith moderline 8x15 Mvh Thorbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 beklager jeg trykte feil knapp,trudde bildet skulle komme opp Meinte Scmith moderline 8x15 Mvh Thorbjørn ok. de er orginalt et25.. de jeg prøvde var dreid ned til 22 Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 noe av delene som var tiltenkt denne bilen er lagt ut for salg pga endringer. chrome 16v ventildeksel bonrath singelvisker (ny) strøken golf 3 dash m/ plasmaskiver svarte baklyker 16v blokk (i deler) ABF innsug og dynamo sjekk videre her : http://www.bilforumet.no/deler/240163-2l-16v-abf-innsug-spjell-dyser-fuilral-selges.html http://www.bilforumet.no/deler/240162-golf-16v-kr-blokk-selges-del-motordeler-innsug-ledninger-etc.html http://www.bilforumet.no/deler/240161-speedometer-m-plasmaskiver-speedometer-golf-3-selges.html http://www.bilforumet.no/deler/240160-golf-1-2-3-chromet-16v-toppdeksel-vurderes-solgt.html http://www.bilforumet.no/deler/240159-golf-1-nye-sorte-baklykter-and-bonrath-singelvisker-m-tuv.html send pm om det er noe Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg