remster Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 pent og atter pent. bare å si i fra hvis du trenger hjelp. ikke noe problem :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by remster pent og atter pent. bare å si i fra hvis du trenger hjelp. ikke noe problem :D Takker... du får stikke innom en dag å ta en titt.. stått stille en liten stund desverre.. litt mye annet å¨gjøre, men langt fra skrinlagt :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 kommer så fort ny calipter er annskaffet. helvetes bremser. skikkelig klar for modifisering av bilen nå. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by remster kommer så fort ny calipter er annskaffet. helvetes bremser. skikkelig klar for modifisering av bilen nå. er den gamle ødelagt??? jeg skal på huggern i morgen tidlig kl 8 å titte litt.. skal jeg se etter en? drar en tur ned på Stokstad. kan jo bli med om du har lyst? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 spørs når dette blir. skal bygge sparkepaneler i morra. men vet ikke når hjelpa mi kommer. EDIT: er G60 calipter btw. så spørs hvor lett det er å finne. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 skal på jobb kl 11, så jeg er der når det åpner tenker jeg. (kl 8) kanskje litt vanskelig å finne g60 ja.. kjøpte motorblokka av en bekjent der nede og siden jeg er ferdig så ville han gjerne se den og.. + at jeg vil snoke etter litt go'deler, finner alltid no Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 må stå opp tidlig for å bli med da gitt. men du kan få lov til å ta en titt etter bremselys som er innfelt i stål alle noe av den typen her. skal ha til et lite bakluke prosjekt. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 så du henger deg ikke på... hehe.. skal se om jeg finner no. mailer senere idag Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Hvor fant / fikk du tak i jamex filteret ditt? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Hvor mye ga du for det toppdekselet hos NBS? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 mener det ble 250 + frakt.. totalt ca 400,- Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Sinnsykt digg prosjekt å lese... Har lest hele prosjektet ditt no, har du stoppet helt opp eller;) Fortsett slik.. Har på følelsen at denne bilen kommer til å bli rimelig fett......... Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 hei... har ikke stoppet helt opp nei. igår renset jeg alle understellsdeler (demonterte) for de skal til sandblåsing så fort som mulig. karroseriet derimot har jeg gjort lite med, grunnet litt mye mekking på min cabriolet :) byttet motor blant annet. skal snart ta ferie (fra jobben) bare for å skru på bilen. kommer flere bilder snart. håper selv at den blir fet.. mange planer iallefall. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 hmmm.-.. motoklubben på haugenstua?... vurderte å melde meg inn... men ser så fullt ut., blikke plass å jobbe til bilen..... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Du begynner å få dårlig tid! For jeg regner med at den skal være klar til Åpen dag på NBS? hehehhehe ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg