Egkjørebil Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Hei! Ska til USA om ei stund å kjøre Route 66! store drøm ! Så har jeg søkt på google men klare ikkje å finna ein plass der dei leie ut "gamle" muskelbila, som feks 69' mustang eller dodge charger/challenger! si det e meste noge så ein ikje bør unngå når ein fussta ska kjøra den strekningen.. så eg lurte på om dåkke her kanskje har hatt nogen erfaringa me dette? eller bare vett om nogen sie så det går an å kikka litt meir på? taKk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Viss du hadde hatt ein 69 Mustang ellet Mopar , hadde du leigt den ut til random shitheads som sku kjøre svin???? Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Du må nok kjøpe om du vil ha en av de bilene. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Håkon Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Mener å ha sett at HERTZ leier ut nye friske mustanger i sort/guld. Tror ikke det er så lett å finne en plass som leier ut gode gamle klassikere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Jeg ville prioritert en bil med aircondition, først og fremst! Den ruta er ikke akkurat unnagjort på en dag.. Og bagasjeplass, blir fort noen kofferter iallfall om man reiser flere sammen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Granada Håkon skrev: Mener å ha sett at HERTZ leier ut nye friske mustanger i sort/guld. De er IKKE billige å leie, pluss at man betaler pr. miles for dem også. Da ville jeg ikke leid den for å cruse USA rundt, men for en dag eller 2 for å leke litt, ja. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Håkon Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Mustang95 skrev: De er IKKE billige å leie, pluss at man betaler pr. miles for dem også. Da ville jeg ikke leid den for å cruse USA rundt, men for en dag eller 2 for å leke litt, ja. Kan nok stemme det ja.. sjekka litt i sted. Ser ut til at det koster over 500$ for en uke for en standard mustang.. fant ikke de "gt'ene" eller hva det er. + tillegg for miles og bensin, så blir det nok dyrt ja. Da er det nok billigere å kjøpe en, så selge når du skal hjem. Men det er selfølgelig litt spennende om man får solgt igjen da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Er kun noen stater som leier ut denne bilen og du må se i "fun collection" til Hertz. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 stor forskjell på leiebilpriser i usa. fex i New York i manhattan (hvor jeg er nå) koster en premium size bil som Impala ca 100 dollat + per dag. Hvis man så kjørere en utenfor manhattan (15minutter)fant jeg samme bil for 39 dollar. Begge på større utleiefirmaer. Leie gammel muskelbil tror jeg blir vanskelig (les, umulig). Det pleier å hva fornuftig å kjøpepåseg alla forsikringer å da fort none dollar til. Skall en helgetur til Vermont Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 stepside skrev: Leie gammel muskelbil tror jeg blir vanskelig (les, umulig). Tok meg 2 minutt å finne 1972 Mustang til utleie. Beverly Hills Rent-A-Car Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Kaller du dette leie en bil å kjøre Route 66 Det koster 2390 dollallar per uke i leie 50 miles per dag +0.5 doller per mile over. det blir hvis man ikke tar noen avstikker 1049 dollar så kommer forsikring antar at man på denne typbil må regne med minst 100 dollar per dag. det bli 4139. I tilleg må bilen returneres til samme sted. Det finnes firmer som gjør det men her må man kjør den på lastebil. Hvis man klarere å finne neoen som kan gjøre det med en gang man kommer frem så må man nokk regne med 3 dagers leie i tilleg + transport blir sikker en 2000 +++++ i tillegg så et sted mellom 6200-7000 dollar for en ukes billeie. Så spørs det om utleiefirma i det heletat leier ut til en slik reise. Konklusjon det er vanskelig (les umulig ) å leie en muskelbil for en slik tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Jeg må også ha leiebil i usa til høsten,skal kjøre fra vegas til new york. Men jeg skal ha ny bil da, er det noen som har erfaringer med billige og gode firma? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 stepside skrev: Kaller du dette leie en bil å kjøre Route 66Det koster 2390 dollallar per uke i leie 50 miles per dag +0.5 doller per mile over. det blir hvis man ikke tar noen avstikker 1049 dollar så kommer forsikring antar at man på denne typbil må regne med minst 100 dollar per dag. det bli 4139. I tilleg må bilen returneres til samme sted. Det finnes firmer som gjør det men her må man kjør den på lastebil. Hvis man klarere å finne neoen som kan gjøre det med en gang man kommer frem så må man nokk regne med 3 dagers leie i tilleg + transport blir sikker en 2000 +++++ i tillegg så et sted mellom 6200-7000 dollar for en ukes billeie. Så spørs det om utleiefirma i det heletat leier ut til en slik reise. Konklusjon det er vanskelig (les umulig ) å leie en muskelbil for en slik tur Nå aner jeg ikke noe om den økonomiske situasjonen til vedkommende som skal kjøre Route 66, ville bare påpeke at det er fult mulig å leie en gammel muskelbil! :cab Det jeg ville gjort var å kjøpe meg en fin bil, satt den på båt til Norge etter turen og solgt den etterpå Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 i usa er det fullt mulig å leie det meste, men høyst sannsynlig (men man kan jo altid prøve det er jo ikke bare Beverly Hills Rent-A-Car som leier ut). Hvis man i det heletatt skal få leid en gammel muskelbil for en slik tur må man nokk inom user groups o.l. å leie privat. Det er harde tider her (noe som man ikke merker i New York) så kanskje kan man få kontakt med noen som trenger å penger. Det største problemet slik jeg ser det er dog å få returnert bilen for en fornuftig penge. Jeg har kjørt mye i USA kjøre hele usa på tvers i en gammel mustang.....det blir nokk frykteligt slitsomt. Route 66 er ikke spesielt bra og det blir VARMT her på sommeren. Lei en premium size bil fra noen av de store, koster ingenting for retur, behaglige å kjøre (om en kjedelig). Mustang kan man kjøre andre ganger, det er ikke bilen som skal oppleves det er landet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek_88 Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 stepside skrev: i usa er det fullt mulig å leie det meste, men høyst sannsynlig (men man kan jo altid prøve det er jo ikke bare Beverly Hills Rent-A-Car som leier ut). Hvis man i det heletatt skal få leid en gammel muskelbil for en slik tur må man nokk inom user groups o.l. å leie privat. Det er harde tider her (noe som man ikke merker i New York) så kanskje kan man få kontakt med noen som trenger å penger. Det største problemet slik jeg ser det er dog å få returnert bilen for en fornuftig penge. Jeg har kjørt mye i USA kjøre hele usa på tvers i en gammel mustang.....det blir nokk frykteligt slitsomt. Route 66 er ikke spesielt bra og det blir VARMT her på sommeren. Lei en premium size bil fra noen av de store, koster ingenting for retur, behaglige å kjøre (om en kjedelig). Mustang kan man kjøre andre ganger, det er ikke bilen som skal oppleves det er landet. landet skal oppleves _med_ bilen ;) Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg