Gå til innhold

Noen som har vært borti MTX - T 815 "MINI JACKHAMMER"

Ranger emnet

max corolla

Anbefalte innlegg

Jeg tok inn noen sånne i 12" og 15" for en liten stund siden, og synes ikke de var noe særlig. De spiller alt annet enn pent, for å si det sånn, og de spiller ikke noe spes bedre enn det du har nå...

Kanskje du burde se litt på ground zero??

Hvis du på død og liv vil teste disse "mini jackhammer", så har jeg 3stk 12" og 2stk 15" liggende her, ubrukt, som du kan få billig... 2-2500 pr.stk..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var dårig med 15" av ground zero da.. vil helst ha 15" da jeg ikke har prøvd det før.. tenkte litt på dy 9815 til dynabel.. har tittet litt på bf 8701 og Focus Acoustics FX-7000D.. leste her på forumet at det skulle igrunn være det samma greiene. koster det samma også trur jeg.. hva mener du om det da? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ground Zero GZNW15 2500W RMS 2+2 ohm" to sånne å en bf 8701 eller Focus Acoustics FX-7000D.. hvordan vil det spille?

Det vil nok lage bra med liv ja ;)

Men det ser ut til at du vil ha en masse trykk, så da ville det kanskje vært like greit å kjørt på med 2stk Focus Acoustics Black SPL15D2 suber?

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det =) sjekka prisen på de nå. var jo mye billigere en Ground Zero GZNW15 =D da må det vel bli de he he :D ja liker det høyt med masse trykk :)

Takk for tipset! :happyhappy:

veit du forskjellen mellom Focus Acoustics Black SPL15D2 og Focus Acoustics Black SPL15D1 ? :)

Endret av max corolla
Lenke til kommentar
Del på andre sider