Phantom Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Etter som nå alle innlegg om julegavene er slettet så lurer jeg på om ikke det er mulig å lage en gruppe for ting som ikke har med bil og gjøre ? Det er jo ikke til å komme fra at bilforumet etter hvert er blitt mer enn kun ett bildiskusjonsforum. Ser jo at mange ønsker å lage innlegg når de f.eks har fått barn, har lest noe gøy i avisa og f.eks høre hva andre fikk i julegave.. bilforumet.net er jo en sosial plass der man kan få mye hjelp til bil, men etter hvert som folk har vært her en stund og begynner og kjenne hverandre så ønsker de og dele som tidligere nevnt, morsomme historier og andre hendelser som f.eks barn osv. Var bare mine synspunkter om saken... Ps. hvorfor flytta dere innlegget mitt om nybilen ? Mens andre innlegg om nybiler får bli... Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Bruk Freakforum.nu Der kan du poste om det meste ;) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Originally posted by Phantom Etter som nå alle innlegg om julegavene er slettet så lurer jeg på om ikke det er mulig å lage en gruppe for ting som ikke har med bil og gjøre ? Det er jo ikke til å komme fra at bilforumet etter hvert er blitt mer enn kun ett bildiskusjonsforum. Sletter den så snart Jula er over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=22776 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg